Avara uudisti asuntojensa asukaskokemuksen – Avaran ja Realian yhteistyön piiriin yli 8000 asuntoa

Avara ja Realia Management ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen. Sen myötä Realia vastaa jatkossa Avaran johtamien 8 000 vuokra-asunnon palveluista.

Avara ja Realia Management ovat allekirjoittaneet sopimuksen, jonka myötä Realia vastaa jatkossa Avaran johtamien yhtiöiden kiinteistövarallisuuden eli noin 8 000 vuokra-asunnon paikallis-, asiakas-, isännöinti- sekä asuntoesittelypalveluista. Sopimus kattaa Avaran johtamat nykyiset asuinkiinteistöportfoliot sekä lähivuosina myös eri puolille Suomea valmistuvat asunnot.

”Avara on uudistanut koko kiinteistöjohtamisen palvelumallin asukaskokemuksen ja palvelun laadun parantamiseksi. Realian kanssa solmittu sopimus on merkittävä osa uutta toimintamalliamme. Hyvät kokemuksemme yhteistyöstä Realian kanssa saa näin luonnollisen jatkon”, Avara Oy:n liiketoimintajohtaja Tuomas Rantsi toteaa.

Realia on jo nyt vastannut osasta Avaran johtamista vuokrakohteista, mutta uuden sopimuksen myötä yhteistyö laajenee merkittävästi. Ensimmäiset sopimuksen mukaiset kohteet siirtyvät Realian hoitoon ensi vuoden alusta. Loput Avaran johtamat kiinteistökohteet siirtyvät Realia hoitoon 1.5.2020 mennessä.

”Olen erittäin iloinen, että hyvin sujunut yhteistyömme Avaran kanssa jatkuu ja laajenee. Avara on Suomen suurin asuinkiinteistöjen sijoitus- ja varainhoitoyhtiö, ja haluamme tarjota jatkossakin ensiluokkaista palvelua Avaralle sekä vuokralaisille”, Realia Managementin vuokra-asuntojen kiinteistönjohtamispalveluista vastaava johtaja Lasse Käck sanoo.

Mika Savolainen, Partner, toimitusjohtaja, Avara Oy, p. 040 098 6526
Tuomas Rantsi, Partner, liiketoiminta- ja kiinteistökehitysjohtaja, Avara Oy, p. 040 838 5276

Realia Management Oy

Kari Virta, toimitusjohtaja, Realia Group Oy, p. 040 751 1853