Avidly Oyj

Avidlyn uusi luovan johtamisen malli yhdistää luovan työn ja martechin

Jaa

Avidly uudisti luovan johtamisen mallinsa. Suomen neljänneksi suurimmassa ja Euroopan kattavimmassa markkinointiteknologian toimistossa luovuutta johdetaan jatkossa kuuden Creative Leadin voimin.

Teknologia mahdollistaa markkinoinnin skaalautuvuuden ja vähentää manuaalista työtä. Se tarjoaa mahdollisuuden keskittyä merkityksellisiin asioihin, joissa ihminen on taitavampi kuin kone. Mutta parhaimmillaankin se on vain työkalu, joka tarvitsee rinnalleen vahvan strategian, merkityksellisen luovan sisällön, toimivan prosessin ja laadukkaan designin. Creative Lead -mallin tavoitteena on nivoa paremmin yhteen kaikkea tätä luovaa työtä sekä martech- ja HubSpot-osaamista. Avidlylle uusi luovan työn johtamisen malli palvelee yritystä myös sisäisesti, sillä se vahvistaa tekemisen yhdenmukaistamista Suomen 11 toimipisteessä.

”Haluamme olla entistä luovempi markkinointitoimisto. Näin isossa yrityksessä ja monipuolisessa ympäristössä siihen tarvitaan paljon erilaista osaamista. Siksi luotiin tällainen Creative Lead -ryhmä, jossa on osaamista ja kokemusta joka lähtöön. Jokaisella Creative Leadilla on oma erityisalueensa ja yhdessä edistämme tietysti myös kaikkea luovaan arkeen liittyvää työkaluista koulutuksiin”, kuvailee luova strategia/konsepti lead Janne Vahvaselkä, joka myös luotsaa Creative Lead -ryhmää Suomen Avidlylla.

Jannen rinnalla työskentelee viisi muuta Avidlyn sisältä nimettyä Creative Leadia, jotka tulevat Suomen eri toimistoista:

Tuomas Tikka, luovat strategiat & konseptit

Janne Toikka, teknologia

Jussi Snicker, brand & craft

Marisa Saarinen, konseptit & mainonta

Erno Bärlund, craft & luova tuotanto

Innostaa, sparrata, haastaa

Creative Leadit tukevat tiimejä luovan ratkaisun suunnittelussa ja toteutuksessa sekä ennen tuotannon aloittamista että sen aikana. Tavoitteena on, että uusi Creative Lead -malli sitoo yhteen korkeatasoista luovaa työtä sekä martech- ja Hubspot-osaamista ja tukee siten Avidlyn strategiaa johtavana martech-palvelutarjoajana. 

”Creative Leadien tehtävä on innostaa, sparrata sekä tietenkin haastaa. Meillä on talossa paljon osaamista ja potentiaalia, jota on hienoa päästä viemään yhdessä eteenpäin”, kertoo maajohtaja Petri Pitkänen.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja:

Petri Pitkänen, p. 050 5709 754, petri.pitkanen@avidlyagency.com

Janne Vahvaselkä, p. 040 575 3997, janne.vahvaselka@avidlyagency.com

Kuvat

Tietoja julkaisijasta

Avidly Oyj
Avidly Oyj
Konepajankuja 1
00510 HELSINKI

010 231 9000https://www.avidlyagency.com

Avidly on johtava pohjoismainen markkinointiteknologia-alan (MarTech) palveluntarjoaja, jonka osakkeet ovat kaupankäynnin kohteena Nasdaq First North Helsingissä. Avidlyn MarTech-palvelutarjonnassa asiakaskokemus, data ja teknologia kietoutuvat tiiviisti yhteen sen vaikuttavuushakuiseen kasvustrategiaan. Avidly tekee yhteistyötä kaikenkokoisten organisaatioiden kanssa start-up-yrityksistä Fortune 500 -yhtiöihin ja on sitoutunut luomaan ratkaisuja, jotka auttavat yhtiöitä kasvamaan. Avidlyn tiimiin kuuluu noin 280 markkinointiteknologian ammattilaista yhteensä 18 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa, Yhdistyneessä kuningaskunnassa ja Kanadassa. https://www.avidlyagency.com/fi/

 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Avidly Oyj

AVIDLY AND SUPERSON DRIVE POSITIVE CHANGE WITH CO2-FREE ADS - A NEW SUSTAINABILITY PLATFORM FOR ADVERTISERS AND AGENCIES19.1.2022 14:39:47 EET | Press release

CO2-Free Ads is a sustainability platform created by Avidly – inviting all marketers, advertisers and agencies to consider, calculate and mitigate CO2 emissions of their marketing activities. CO2-Free Ads includes The Mitigator page: a tool for estimating and mitigating CO2 emissions of marketing activities. Estimating and optimising CO2 emissions in campaign planning makes CO2 compensation possible both for budgeting and in practice.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme