Kokkola Industrial Park – KIPKokkola Industrial Park – KIP

B2I - Gates open / Portit auki! Uusi verkostoitumistapahtuma yhdistää yrittäjät ja teollisuuden

B2I - Gates open / Portit auki! on uudenlainen suurteollisuusalueelle ja paikallisille yrittäjille suunnattu verkostoitumistapahtuma. Tapahtuma järjestetään tiistaina 17.4. klo 13-16 Port Towerissa, joka tunnetaan Kokkola Industrial Parkin (KIP) maamerkkinä.

Tule – tapaa – tarjoa!
Verkostoitumistapahtumassa yrittäjät pääsevät 10 minuutin pikatreffeille Kokkolan suurteollisuusalueen yritysten edustajien kanssa. Yrittäjät kertovat pikatreffeillä tuotteistaan ja palveluistaan, teollisuuden edustajat tarpeistaan ja näin he luovat keskenään uusia kontakteja. Kahdenkeskiset tapaamiset sovitaan sähköisesti, Brella-verkostoitumistyökalulla.

B2I – Business to Industry
Kokkolan suurteollisuusalueelta mukaan on kutsuttu erityisesti IT-asiantuntijoita, kunnossapitopäälliköitä, ostajia, kehityspäälliköitä, markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijoita sekä liikelahjahankinnoista vastaavia henkilöitä. Kiinnostuneiden yritysten kannattaa olla ajoissa mukana ilmoittautumassa tapahtumaan, sillä tapahtuma kestää vain yhden iltapäivän ja tapaamisten määrä on rajallinen.

- Tällaisilla kohtaamisilla on valtavan suuri merkitys, jotta ylipäätänsä teollisuudessa tiedettäisiin,mitä paikalliset yrittäjät voisivat heille tarjota, Kokkolan suurteollisuusalueen markkinointipäällikkö Johanna Hylkilä muistuttaa.

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Kokkola Industrial Park, Kokkolan Yrittäjät ry, Keski-Pohjanmaan Yrittäjät ry, Kokkolanseudun Kehitys Oy KOSEK, Viestintätoimisto St. Hurmos ja Fennia.

Ilmoittaudu mukaan: https://app.brella.io/gatesopen18?locale=fi

Kokkola Industrial Park – KIP

Kokkola Industrial Park (KIP) on Pohjois-Euroopan suurin epäorgaanisen kemianteollisuuden keskittymä. Kokkolan suurteollisuusalueella sijaitsee 15 teollista toimijaa sekä 50 palveluyritystä. Suurteollisuusalueen välittömässä läheisyydessä sijaitsee myös Kokkolan Satama, josta on ensiluokkaiset yhteydet maailmalle.

Lue lisää julkaisijalta Kokkola Industrial Park – KIP

Kokkola Industrial Parkin alueella tehdään tiivistä turvallisuusyhteistyötä - KIP Turvavyöpäivä 26.–27.4.201827.4.2018 10:10Tiedote

Kokkolan suurteollisuusalueella järjestetään jälleen kerran kaksipäiväinen työturvallisuusasioihin keskittyvä KIP Turvavyöpäivä. Torstaina 26. huhtikuuta tapahtuma järjestettiin KIP pohjoisen alueella ja perjantaina 27.4. on vuorossa KIP eteläinen. Tapahtuma on suunnattu suurteollisuusalueen työntekijöille. Kansainvälistä “World Day for Safety and Health at Work” -päivää vietetään maailmanlaajuisesti lauantaina 28.4.2018.