Basam Books kokoaa yhteen kaupungin parhaat joululahjatarjoukset ja tarjoaa ohjelmaa täysin ilmaiseksi!

Tule viettämään kanssamme lämminhenkistä koko perheen kulttuuritapahtumaa, joka tuo yhteen kiinnostavimmat hyvinvoinnin asiantuntijat, palkitut kirjailijat, monipuoliset artistivieraat ja tietysti upeimmat näytteilleasettajat sekä taitavimmat käsityöläiset.

Stadin joulumarkkinat

Starttaa joulun tunnelmiin kanssamme suomalaisen musiikin tahdissa, kun lavalle astelee mm. Paleface sekä Djangomanian featuring M. A. Numminen. Hyvinvoinnista saamme kuulla mm. psykologi Tony Dunderfeltia ja mindfulness-pioneeria Leena Pennasta.

Basam Books esittelee kevään ja kesän kirjailijat joulumarkkinoilla. Lämpimästi tervetuloa!

Varaukset ja näytteilleasettajainfo:
naytteilleasettajat@basambooks.fi
tai puhelimitse 040 370 8691.

Muut tapahtumaan liittyvät tiedustelut:
aku@basambooks.fi

Stadin joulumarkkinat

Meritullinkatu 21

040 500 8695, asiakaspalvelu@basambooks.fihttps://basambooks.fi

Helsinkiläinen erikoiskustantamo Basam Books on palannut juurilleen filosofian, kaunokirjallisten klassikkojen, runojen, suurten hahmojen elämäkertojen pariin. Basam Books Oy julkaisee myös parasta kotimaista ja ulkomaista elämäntaitokirjallisuutta. Vanha kunnon Basam Books jatkaa tutulla laadusta tinkimättömällä linjallaan ja kustantamon puikkoihin on palannut yli 20 vuotta alalla toiminut kustannusjohtaja Batu Samaletdin. Jatkossa kustannusohjelmaamme kuuluvat vahvasti myös äänikirjat, tavoitteena on tuoda kaikki Basam Booksin mestariteokset kuunneltavaksi myös äänikirjoina!

Kansalaisaktivismi & Empatia –kirjailta tänään Rosebud-kirjakaupan Kolmen sepän myymälässä28.5.2019 09:40:11 EESTTiedote

Tänään Rosebudin uudessa myymälässä järjestettävässä kirjaillassa pohditaan miten toimia osattomuuden säälittelyn, sivuuttamisen tai kieltämisen sijaan kunnioittavasti, toisten voimavaroja kunnioittaen ja empatiasta käsin. Tapahtumassa mukana ovat pääkaupunkiseudun vähävaraisia vuosien kokemuksella auttaneen Apuna Ry:n perustaja Heidi Jaari sekä empatian tiedettä tutkinut kirjailija Sami Keto.

Kutsu lehdistötilaisuuteen: Basam Books vastaa kustantamoalan muutokseen uudistamalla toimintaansa21.5.2019 21:17:09 EESTTiedote

Kutsumme kirjan tulevaisuudesta kiinnostuneet median edustajat lehdistötilaisuuteen Helsinkiin perjantaina 24.5 klo 10-11. Uudistunut Basam Books vastaa kirja-alan muutokseen painottamalla kustantamoiden asemaa kulttuurisena muutosvoimana ja tarjoamalla muun muassa aineksia omaehtoiseen henkiseen kasvuun sekä hyvinvoinnin, tiedon ja viisauden kartuttamiseen. Tavoite konkretisoituu näitä kehityskulkuja tukevien teosten julkaisemisen lisäksi merkityksellisiä kohtaamisen tiloja tarjoavissa tapahtumissa sekä koulutuksissa.