Basam Books kokoaa yhteen kaupungin parhaat joululahjatarjoukset ja tarjoaa ohjelmaa täysin ilmaiseksi!

Tule viettämään kanssamme lämminhenkistä koko perheen kulttuuritapahtumaa, joka tuo yhteen kiinnostavimmat hyvinvoinnin asiantuntijat, palkitut kirjailijat, monipuoliset artistivieraat ja tietysti upeimmat näytteilleasettajat sekä taitavimmat käsityöläiset.

Stadin joulumarkkinat

Starttaa joulun tunnelmiin kanssamme suomalaisen musiikin tahdissa, kun lavalle astelee mm. Paleface sekä Djangomanian featuring M. A. Numminen. Hyvinvoinnista saamme kuulla mm. psykologi Tony Dunderfeltia ja mindfulness-pioneeria Leena Pennasta.

Basam Books esittelee kevään ja kesän kirjailijat joulumarkkinoilla. Lämpimästi tervetuloa!

Varaukset ja näytteilleasettajainfo:
naytteilleasettajat@basambooks.fi
tai puhelimitse 040 370 8691.

Muut tapahtumaan liittyvät tiedustelut:
aku@basambooks.fi

Stadin joulumarkkinat

Meritullinkatu 21

040 500 8695, asiakaspalvelu@basambooks.fihttps://basambooks.fi

Helsinkiläinen erikoiskustantamo Basam Books on palannut juurilleen filosofian, kaunokirjallisten klassikkojen, runojen, suurten hahmojen elämäkertojen pariin. Basam Books Oy julkaisee myös parasta kotimaista ja ulkomaista elämäntaitokirjallisuutta. Vanha kunnon Basam Books jatkaa tutulla laadusta tinkimättömällä linjallaan ja kustantamon puikkoihin on palannut yli 20 vuotta alalla toiminut kustannusjohtaja Batu Samaletdin. Jatkossa kustannusohjelmaamme kuuluvat vahvasti myös äänikirjat, tavoitteena on tuoda kaikki Basam Booksin mestariteokset kuunneltavaksi myös äänikirjoina!

Basam Books toivottaa kaikki kulttuurin ystävät lämpimästi tervetulleeksi osastollemme 6P68 Helsingin Kirjamessuilla!17.10.2018 13:46Tiedote

Ohjelmassamme on upea kattaus kirjailijoita: TORSTAI 25.10 11.00 Hanna Kortejärvi / Inhimillisyyden vallankumous 13.00 Asta Swan ja Miia Ojala / True Wisdom-valmennuskortit 15.00 Tuula Styrman ja Ani Sherab / Kuinka tiikeri kesytetään 16.00 Asta Swan ja Miia Ojala / True Wisdom-valmennuskortit 18.00 Kaisa Kuurne / Sisäisen orvon viisaus PERJANTAI 26.10 10.00 Asta Swan ja Miia Ojala / True Wisdom-valmennuskortit 12.00 Pauliina Aarva / Inhimillisyyden vallankumous 14.00 Simo Kuurne / Sisäisen orvon viisaus 16.00 Niklas Röholm /Jäljillä LAUANTAI 27.10 11.00 Tommi Parkko / Puhutteleva runous-keskustelutilaisuus 12.00 Mili Kaikkonen lukee kirjaa Kaikista suurin on rakkaus 14.00 Tuula Styrman ja Ani Sherab / Kuinka tiikeri kesytetään 16.00 Asta Swan ja Miia Ojala / True Wisdom-valmennuskortit Basam Booksin kirjoja on saatavilla Rosebudin ja Basamin yhteiseltä esittelypöydältä (6b50)sekä tietenkin Basamin verkkokaupasta: https://basambooks.fi/sivu/tuote/?id=2325727.

(KORJATTU TIEDOTE: INHIMILLISYYDEN VALLANKUMOUS -KIRJAN JULKAISUPÄIVÄ ON 18.10.2018). Uutuuskirja nostaa terveydenhuollon inhimillisyyden ja kokonaisvaltaisuuden sote-keskusteluun10.10.2018 15:37Uutinen

Inhimillisyyden vallankumous – Iloa ja toivoa terveydenhoitoon nostaa esiin sosiaali- ja terveysalan ammattilaisten ja asiakkaiden inhimillisen potentiaalin: kokemukset, voimavarat sekä kokonaisvaltaisen hoidon ja hoivan. Kirja perustuu kirjoittajien kokemuksiin, eri tieteenalojen tutkimuksiin sekä keskusteluihin kansalaisten ja alan ammattilaisten kanssa.