Beats at the Bell – uusi kilpailu aloitteleville DJ:lle
Beats at the Bell -kilpailulla Taco Bell haluaa tukea nuoria ja lahjakkaita DJ:tä heidän uransa alkutaipaleella ja tarjota mahdollisuuden päästä esiintymään jo olemassa olevien ja tulevien fanien eteen. Viisi tiensä finaaliin saavuttanutta DJ:tä pääsevät esiintymään huhti-toukokuussa Taco Bell Baker’sin after work -iltoihin sekä tietenkin kilpailun grande finaaliin toukokuun lopussa.
”Kukaan ei tällä hetkellä järjestä DJ:lle omaa kilpailua, joten halusimme napata tästä kiinni. Musiikki on tärkeässä osassa Taco Bellin Live Más -kulttuuria, ja brändille on ominaista tehdä asioita uudella tavalla. Harva varmasti osaisi edes kuvitella, että pikaruokaravintolan kilpailun kautta on mahdollista ponnahtaa urallaan eteenpäin”, kertoo Taco Bell Suomen Brand Manager Alina Niemi.
Beats at the Bell -kilpailuun voivat osallistua kaikki itsensä DJ:ksi tunnistavat 18–30 -vuotiaat nuoret, joilla on 1–3 vuoden DJ-kokemus. Kilpailuun osallistuminen alkaa 1.3.2019 ja päättyy 24.3.2019 osoitteessa www.tacobell.fi/beatsatthebell.
Tuomareina DJ Supertyyli ja DJ Mista S
Kilpailun tuomareina toimivat Suomen suosituimpiin DJ:hin lukeutuvat DJ Supertyyli ja DJ Mista S. DJ Supertyyli on myös ohjaamassa kilpailun finalisteja koko matkan ajan, ja kilpailun voittajalle on luvassa henkilökohtaista mentorointia Supertyylin kanssa. Lisäksi voittaja palkitaan 1 000 € lahjakortilla musiikkikauppa F-Musiikkiin ja hän pääsee nauttimaan 500 € edestä tacoja Taco Bell -ravintolaan.
"Olen jo aikaisemmin miettinyt, että haluaisin auttaa nousevia DJ-kykyjä alkuun heidän urallaan. Vertaistuki, hyvät neuvot ja opetus kokeneemmilta kollegoilta uran alkuvaiheissa voivat olla kultaakin kalliimpia. DJ-hommat ja musiikki ovat intohimoni, ja kun Taco Bell lähestyi minua kisan tiimoilta, näin erinomaisen tilaisuuden auttaa nuorempia DJ:tä", kertoo kilpailun mentori ja tuomari DJ Supertyyli.
Osoitteessa www.tacobell.fi/beatsatthebell järjestetään myös yleisöäänestys, jossa fanit pääset valitsemaan suosikkinsa finalistien joukosta. Suosikkiaan pääsee äänestämään 12.4.–19.5.2019 välisenä aikana. Myös yleisöäänestyksen voittaja palkitaan ruhtinaallisella taco-palkinnolla eli hän pääsee nauttimaan Taco Bellin herkuista 500 € edestä.
Brändinä Taco Bell haluaa tuottaa faneilleen uusia kokemuksia ja mahdollisuuksia päästä osalliseksi Taco Bellin tarinaan. Marraskuussa 2017 järjestetty Taco Bell Pre Party keräsi Suomen ensimmäiseen Taco Bell Baker’s -ravintolaan jonoksi asti faneja. Kesällä 2018 Taco Bell toi nousevat artistit Cledosin ja IBE:n fanien eteen suuren suosion saavuttaneisiin Tram Jam -ratikkabileisiin. Taco Bell oli myös sponsoroimassa omalla tempullaan Suomen suurinta skeittitapahtuma Helridea, joka toi maailman huippuskeittarit Helsinkiin kesällä 2018.
Taco Bell Baker’s after work -illat:
25.4.2019 klo 16–19
30.4.2019 klo 16–19
9.5.2019 klo 16–19
16.5.2019 klo 16–19
Finaali järjestetään Bakers Night -yökerhossa 24.5.2019.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Alina Niemi, Taco Bell Suomi Brand Manager, +358 40 127 8899, alina.niemi@restel.fi
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Yum! Brands Inc:in tytäryhtiö Taco Bell Corp. on maailman johtava meksikolaistyylinen pikaruokaravintolabrändi. Taco Bell valmistaa taconsa, burritonsa ja muut tunnetut tuotteensa aina tilauksesta ja asiakkaan toiveen mukaisesti, ja tuotteissa on runsaat maut ja laadukkaat raaka-aineet. Maailmanlaajuisesti ketjun ravintoloissa vierailee yli 40 miljoonaa asiakasta viikoittain, ja heille halutaan tarjota poikkeuksellista arvoa sekä loistavaa palvelua. Yhdysvaltojen ulkopuolella Taco Bellillä on yli 360 ravintolaa yhteensä 27 maassa ja brändin tavoitteena on laajentaa kansainvälinen toimintansa tuhanteen ravintolaan vuoteen 2022 mennessä. Yritys ja sen franchise-sopimuksella toimivat yrittäjät pyörittävät yhteensä yli 7 000 ravintolaa, joiden myynti on yli 9 miljardia dollaria vuodessa. Vuoteen 2022 mennessä brändi haluaa saavuttaa maailmanlaajuisesti 15 miljardin dollarin myynnin ja operoida yhteensä 9 000 ravintolaa.
Restel Oy on suomalainen ravintola-alan yritys, johon kuuluu noin 170 ravintolaa, työllistäen yli 2 600 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Pizzabuffet-, HelmiSimpukka-, O'Learys-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Food&Events Tapahtumaravintolat.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Restel Oy
Restelin Hemingway’s-juomaravintolaketju siirtyy Tulikuuma Kumpu Oy:lle22.4.2024 16:00:00 EEST | Tiedote
Yrityskauppa tarjoaa Hemingway´sille hyvän mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä juomaravintolaliiketoimintaan erikoistuneen omistajan käsissä.
Classic Pizza ja Makaronitehdas avaavat marraskuussa ravintolan saman katon alle Turun keskustaan4.10.2023 09:00:00 EEST | Tiedote
Uudet ravintolat tuovat Turun sydämeen, Hansakortteliin, herkullisia makuja ja laadukkaita raaka-aineita pizzojen ja pastojen muodossa.
Järvenpään K-Citymarketista tutuksi tullut RAITO Sushi avaa Helsingin päärautatieasemalle24.8.2023 07:00:00 EEST | Tiedote
Aidot japanilaiset sushit rantautuvat vihdoin Järvenpäästä myös Helsingin keskustaan! Järvenpään K-Citymarketista tutuksi tullut RAITO Sushi avaa torstaina 31.8. oman ravintolan Helsingin päärautatieasemalle keskushalliin yhteistyössä Restelin Food&Events Ruokaravintoloiden kanssa.
Restel palauttaa yhteistyön Pernod Ricard Finlandin kanssa22.5.2023 10:00:00 EEST | Tiedote
Restel palauttaa huhtikuussa päättyneen yhteistyön Pernod Ricard Finlandin kanssa. Pernod Ricardin emoyhtiö on ilmoittanut 12.5.2023 julkaistussa tiedotteessaan lopettaneensa viennin Venäjälle ja viimeistelee markkinalta poistumista. Tämän johdosta Restel ei näe enää syytä jatkaa huhtikuussa annettua hankintakieltoa Pernod Ricardin tuotteiden osalta.
Restel lopettaa yhteistyön Pernod Ricard Finlandin kanssa17.4.2023 10:35:32 EEST | Uutinen
Restel on päättänyt lopettaa yhteistyön Pernod Ricard Finlandin kanssa toistaiseksi. Kaikki Pernod Ricardin tuotteet on asetettu Restelin ravintoloissa hankintakieltoon. Syy yhteistyön päättämiselle on Pernod Ricardin harjoittama vientitoiminta Venäjän markkinoille. Restel pitää Venäjän yli vuosi sitten aloittamia sotatoimia kaikilta osin tuomittavana.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme