Beats at the Bell – uusi kilpailu aloitteleville DJ:lle

Taco Bell -pikaruokaravintolaketju järjestää keväällä 2019 Beats at the Bell -kilpailun aloitteleville DJ-kyvyille. Kilpailun mentorina ja yhtenä tuomarina toimii yksi Suomen suosituimmista DJ:stä, DJ Supertyyli. Kilpailun osallistumisaika on 1.–24.3.2019.

Beats at the Bell -kilpailulla Taco Bell haluaa tukea nuoria ja lahjakkaita DJ:tä heidän uransa alkutaipaleella ja tarjota mahdollisuuden päästä esiintymään jo olemassa olevien ja tulevien fanien eteen. Viisi tiensä finaaliin saavuttanutta DJ:tä pääsevät esiintymään huhti-toukokuussa Taco Bell Baker’sin after work -iltoihin sekä tietenkin kilpailun grande finaaliin toukokuun lopussa.

”Kukaan ei tällä hetkellä järjestä DJ:lle omaa kilpailua, joten halusimme napata tästä kiinni. Musiikki on tärkeässä osassa Taco Bellin Live Más -kulttuuria, ja brändille on ominaista tehdä asioita uudella tavalla. Harva varmasti osaisi edes kuvitella, että pikaruokaravintolan kilpailun kautta on mahdollista ponnahtaa urallaan eteenpäin”, kertoo Taco Bell Suomen Brand Manager Alina Niemi.

Beats at the Bell -kilpailuun voivat osallistua kaikki itsensä DJ:ksi tunnistavat 18–30 -vuotiaat nuoret, joilla on 1–3 vuoden DJ-kokemus. Kilpailuun osallistuminen alkaa 1.3.2019 ja päättyy 24.3.2019 osoitteessa www.tacobell.fi/beatsatthebell.

Tuomareina DJ Supertyyli ja DJ Mista S

Kilpailun tuomareina toimivat Suomen suosituimpiin DJ:hin lukeutuvat DJ Supertyyli ja DJ Mista S. DJ Supertyyli on myös ohjaamassa kilpailun finalisteja koko matkan ajan, ja kilpailun voittajalle on luvassa henkilökohtaista mentorointia Supertyylin kanssa. Lisäksi voittaja palkitaan 1 000 € lahjakortilla musiikkikauppa F-Musiikkiin ja hän pääsee nauttimaan 500 € edestä tacoja Taco Bell -ravintolaan.

"Olen jo aikaisemmin miettinyt, että haluaisin auttaa nousevia DJ-kykyjä alkuun heidän urallaan. Vertaistuki, hyvät neuvot ja opetus kokeneemmilta kollegoilta uran alkuvaiheissa voivat olla kultaakin kalliimpia. DJ-hommat ja musiikki ovat intohimoni, ja kun Taco Bell lähestyi minua kisan tiimoilta, näin erinomaisen tilaisuuden auttaa nuorempia DJ:tä", kertoo kilpailun mentori ja tuomari DJ Supertyyli.

Osoitteessa www.tacobell.fi/beatsatthebell järjestetään myös yleisöäänestys, jossa fanit pääset valitsemaan suosikkinsa finalistien joukosta. Suosikkiaan pääsee äänestämään 12.4.–19.5.2019 välisenä aikana. Myös yleisöäänestyksen voittaja palkitaan ruhtinaallisella taco-palkinnolla eli hän pääsee nauttimaan Taco Bellin herkuista 500 € edestä.

Brändinä Taco Bell haluaa tuottaa faneilleen uusia kokemuksia ja mahdollisuuksia päästä osalliseksi Taco Bellin tarinaan. Marraskuussa 2017 järjestetty Taco Bell Pre Party keräsi Suomen ensimmäiseen Taco Bell Baker’s -ravintolaan jonoksi asti faneja. Kesällä 2018 Taco Bell toi nousevat artistit Cledosin ja IBE:n fanien eteen suuren suosion saavuttaneisiin Tram Jam -ratikkabileisiin. Taco Bell oli myös sponsoroimassa omalla tempullaan Suomen suurinta skeittitapahtuma Helridea, joka toi maailman huippuskeittarit Helsinkiin kesällä 2018.

Taco Bell Baker’s after work -illat:

25.4.2019 klo 16–19
30.4.2019 klo 16–19
9.5.2019 klo 16–19
16.5.2019 klo 16–19

Finaali järjestetään Bakers Night -yökerhossa 24.5.2019.

Alina Niemi, Taco Bell Suomi Brand Manager, +358 40 127 8899, alina.niemi@restel.fi

Beats at the Bell -kilpailun mentorina ja tuomarina toimii DJ Supertyyli.
Beats at the Bell -kilpailun toisena tuomarina toimii DJ Mista S.

Yum! Brands Inc:in tytäryhtiö Taco Bell Corp. on maailman johtava meksikolaistyylinen pikaruokaravintolabrändi. Taco Bell valmistaa taconsa, burritonsa ja muut tunnetut tuotteensa aina tilauksesta ja asiakkaan toiveen mukaisesti, ja tuotteissa on runsaat maut ja laadukkaat raaka-aineet. Maailmanlaajuisesti ketjun ravintoloissa vierailee yli 40 miljoonaa asiakasta viikoittain, ja heille halutaan tarjota poikkeuksellista arvoa sekä loistavaa palvelua. Yhdysvaltojen ulkopuolella Taco Bellillä on yli 360 ravintolaa yhteensä 27 maassa ja brändin tavoitteena on laajentaa kansainvälinen toimintansa tuhanteen ravintolaan vuoteen 2022 mennessä. Yritys ja sen franchise-sopimuksella toimivat yrittäjät pyörittävät yhteensä yli 7 000 ravintolaa, joiden myynti on yli 9 miljardia dollaria vuodessa. Vuoteen 2022 mennessä brändi haluaa saavuttaa maailmanlaajuisesti 15 miljardin dollarin myynnin ja operoida yhteensä 9 000 ravintolaa.

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan yritys, johon kuuluu noin 170 ravintolaa, työllistäen yli 2 600 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Pizzabuffet-, HelmiSimpukka-, O'Learys-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Food&Events Tapahtumaravintolat.