Boråstapeterin uusi Melodi-mallisto tapetoi rauhallisen arjen

Noin kahdeksan tapettikokoelmaa vuodessa lanseeraava ruotsalainen Boråstapeter on tunnelmanluonnin mestari. Nyt Värisilmän liikkeisiin ja verkkokauppaan saapunut Melodi-mallisto sisältää jopa 30 erilaista tapettia, joiden hienostunut värimaailma ja pehmeät muodot inspiroituvat pohjoismaisesta luonnosta.
Boråstapeter on Ruotsin myydyin tapettimerkki, jonka uusin Melodi-mallisto luo jokaiseen päivään — ja jokaiseen huoneeseen — ihanaa, kutsuvaa tunnelmaa! Kuvassa suurikukkainen Alfred-kuitutapetti.

– Halusimme tarjota asiakkaillemme selkeän sekä aikaa kestävän tapettimalliston, joka istuu yhtä hyvin niin lastenhuoneeseen, keittiöön, olohuoneeseen kuin mökillekin luomaan ihanaa ja kutsuvaa tunnelmaa! Yksinkertainen, selkeä muotokieli sekä luonnolliset sävyt sopivat täydellisesti moderniin elämäntyyliin – ne kutsuvat viihtymään, rohkaisevat rentoutumaan ja nauttimaan kotoilusta, kertoo Boråstapeterin Senior Designer Madeleine Sidemo

Trendien kärjessä: orgaaniset muodot, luonto ja kukat

Lokakuussa lanseeratun Melodi-malliston miellyttävä värimaailma sisältää luonnollisia sävyjä: kermanvalkoisesta ja haaleasta roosasta vaaleaan antrasiitinharmaaseen ja keskiyön siniseen. Kuoseissa näkyy pehmeitä muotoja, kuten lehtiä ja kukkia, mutta mukana on myös yksivärisiä tapetteja sekä kansanomaisia ja geometrisiä kuvioita.

Vastuullinen tapettivalinta kestää katseet

Värisilmän jälleenmyymä Boråstapeter on Ruotsin ostetuin tapettimerkki, jonka mallistot sekä suunnitellaan että valmistetaan yrityksen omassa tehtaassa Boråsin tekstiilikaupungissa. Tapetit ovat CE-merkittyjä täyttäen ympäristölle, turvallisuudelle ja terveydelle asetetut tiukat laatuvaatimukset. Myös kaikki käytetyt värit ovat vesipohjaisia ja raakamateriaali on peräisin FSC-sertifioiduista Pohjois-Euroopan metsistä.

Apua ja ilmaisia ideoita Tunnetila-sisustuspalvelusta

Vinkkejä oman kodin ilmeen uusimiseen tai tilaan täydellisesti sopivien tapettien valintaan saa Värisilmän maksuttomasta Tunnetila-sisustuspalvelusta. Henkilökohtaisesti palvelevat sisustusneuvojamme tuntevat koko monipuolisen tapettivalikoiman ja auttavat löytämään mieluisat värit ja kuosit kauniiseen, kutsuvaan kotiin.

Pyysimme Värisilmän ammattilaisia valitsemaan uudesta Melodi-mallistosta seitsemän suosikkia – luo katse kuviin ja sukella keskelle kauneutta! Osoitteessa värisilmä.fi pääset tutustumaan, miten Melodi soi koko valikoiman voimalla.

Lisätietoa Boråstapeterista ja rakastetuista tapettikuoseista:

Melodi-kuvamateriaalia löytyy Värisilmän kuvapankista.

Liv on suosittu kuviotapetti, jossa on moderni, skandinaavista kansanperinnettä mukaileva ilme. Kiemurteleva, luonnollinen kuvio luo tilaan rauhallisen tunnelman, joka toimii yhtä hyvin keittiössä ja eteisessä kuin makuuhuoneessa tai lastenhuoneessa. Livistä on saatavana kolme hienostunutta värivaihtoehtoa.
Alfred-tapetissa on kauniita vaalean roosan värisiä kukkia ja harmaanvihreitä lehtiä kermanvalkoisella taustalla. Hillitty ja harmoninen värimaailma luo pehmeän, rauhallisen ilmeen. Malli sopii hyvin kaikille seinille niin lastenhuoneeseen kuin makuu- ja olohuoneeseen tai ruokailutilaan. Alfred-mallista on kolme värivaihtoehtoa.
Bo-tapettia koristaa suurikokoinen vihreä lehtikuvio tummalla yönsinisellä taustalla. Pehmeän orgaaninen kuosi ja hillitty värimaailma ovat peräisin luonnosta. Tapetti luo huoneisiin modernin ja skandinaavisen tyyliin, joka sopii yhtä hyvin makuuhuoneeseen kuin olohuoneeseen tai ruokailutilaan. Bo:n kuosista on saatavana myös neljä muuta upeaa värisävyä.
Bror on yksivärinen selkeä tapetti, joka sopii kaikenlaisiin huoneisiin. Sen hienostunut kuvio antaa seinälle pehmeän, levollisen tunnun — hieman kuin kudottu kangas. Monipuolinen tapetti luo tilaan puhtaan, neutraalin taustan ja se on helppo yhdistää muihin väreihin sekä materiaaleihin. Kuvassa on Bror-tapetin hillitty keskivihreä sävy, joka vaihtelee sen mukaan, miten valo siihen osuu. Valikoimassa on myös viisi muuta ihanaa sävyä.
Disa on vaalea kuviotapetti, jota koristaa tumman antrasiitinharmaa, lähes veistoksellinen oksakuvio. Kiemurtelevat oksat ja lehdet on painettu aaltomaisesti, mikä antaa tapetille syvyyttä. Rauhallinen ja luonnollinen kuvio ja moderni, graafinen väritys luovat terävän kontrastin. Tapetista on saatavana myös kolme muuta värivaihtoehtoa, joista jokaisella on oma luonteensa. Disa on ihanteellinen vaihtoehto niin keittiöön, eteiseen, olohuoneeseen kuin makuuhuoneeseen.
Doris on hienostunut kukkatapetti, jonka väriskaala on vaalea ja hillitty. Taustan pehmeä kuvio ja lehtien akvarellimainen muoto tekevät pinnasta eloisan ja antavat kaunista syvyyttä. Doris luo huoneeseen rauhallisen ja harmonisen tunnelman sopien hyvin niin makuuhuoneeseen ja lastenhuoneeseen kuin keittiöön ja olohuoneeseen. Tapetista on saatavana neljä värivaihtoehtoa. Kuvassa on Doris-tapetti lämpimän, haalean roosan sävyisenä ja koristeltuna vaalein kukin.
Klara-tapetissa ilahduttaa geometrinen viivakuvio tasaisella taustalla, jossa on hillitty tekstiilikuosi. Graafiset kuviot muodostavat harmonisen rytmin ja tasapainoisesti sointuva värimaailma luo rauhallisen  ilmeen. Klara-tapetista on saatavana neljä lempeää värivaihtoehtoa. Kuvassa on Klara hillityn vihreänä höystettynä ripauksella harmaata.
Klara-tapetissa ilahduttaa geometrinen viivakuvio tasaisella taustalla, jossa on hillitty tekstiilikuosi. Graafiset kuviot muodostavat harmonisen rytmin ja tasapainoisesti sointuva värimaailma luo rauhallisen ilmeen. Klara-tapetista on saatavana neljä lempeää värivaihtoehtoa. Kuvassa on Klara hillityn vihreänä höystettynä ripauksella harmaata.