WolfcomWolfcom

BOY MEETS GIRL® -vaatebrändi Suomeen myös sateenkaaren väreissä

Prisman Minut itseni kanssa -kampanja tuo Helsinki Pride -viikolle rohkeasti kantaaottavan Boy meets Girl® -vaatemerkin. Merkin luoja Stacy Igel saapui Suomeen esittelemään suositusta Pride-mallistostaan Suomen markkinoille suunnitellut t-paidat, jotka jatkavat näkemyksellisen vaatebrändin tasa-arvoa ja rakkautta korostavaa teemaa. Kansainvälisesti Boy meets Girl on edustettuna muotiin erikoistuneissa luksusliikkeissä ja -tavarataloissa, kuten esimerkiksi Macy’s-tavarataloketjussa. Suomessa merkkiä myy yksinoikeudella Prisma.

Kantaaottava newyorkilainen Boy Meets Girl sai vuosituhannen alussa alkunsa muotisuunnittelija Stacy Igelin rakkaudesta New Yorkin musiikki- ja taidemaailmaan. Vaatebrändin tie Suomeen oli luonteva, sillä Igeliä puhutteli Prisman filosofia muodin kuulumisesta kaikille. Myös Prismalle merkki on sopiva yhteistyökumppani, joka tukee ketjun asemaa koko kansan vaatettajana.

Yhdysvaltalaisen muotisuunnittelija Stacy Igelin suunnittelema Boy meets Girl -vaatemallisto lanseerattiin Suomeen Prismoihin vuonna 2017. Newyorkilaisbrändi sai Suomessa nopeasti kiitosta paitsi ilmeestään, leikkauksestaan ja laadustaan, myös jakelukanavasta, jonka avulla kansainvälinen muoti tavoitti helposti kohderyhmänsä kautta maan. Suomen lanseerausta tuettiin herättelevällä F*ck Bullies -viestillä, jolla suomalaisia rohkaistiin nousemaan kaikenlaista kiusaamista vastaan. Kampanjointi tärkeiden arvojen puolesta saa nyt jatkoa uusista Pride-malliston tuotteista, jotka ylistävät rakkautta, yhdenvertaisuutta, tasa-arvoa ja ylpeyttä olla oma itsensä.

“Vietin lukioikäisenä perinteistä kiitospäivää perheeni kanssa, kun serkkuni tuli ulos kaapista ja kertoi olevansa homoseksuaali. Muistan hänen hieman ujostelleen asialla, mutta itse olin hänestä äärimmäisen ylpeä. En ole koskaan kyseenalaistanut kenenkään identiteettiä, joten uutinen ei järkyttänyt. Olen edelleenkin kiitollinen myös perheenjäsentemme serkkuani kohtaan osoittamasta rakkaudesta, sillä kaikki negatiivinen energia loisti tuona kiitospäivänä poissaolollaan. Se pyhä osoitti, mitä yhdenvertaisuus voi käytännössä olla”, kertoo muotisuunnittelija Stacy Igel ja jatkaa: ”Kaikilla asiat eivät valitettavasti ole vielä näin hyvin. Sain todistaa samaa sukupuolta olevan pariskunnan avioliittoa silloin, kuin se ei vielä ollut yleisesti hyväksyttyä ja mikä käsittämättömintä, se on edelleen useissa maissa ja Yhdysvaltojenkin osavaltioissa laitonta. Serkkuni adoptioprosessia seuratessani oli raastavaa huomata, kuinka vaikeaa se oli rakastavalle ja vakaalle, mutta samaa sukupuolta olevalle pariskunnalle. Haluan vaatteillani tehdä edes jotain sen eteen, että jokainen voisi olla hyväksytty sellaisena kuin on. Suomessa Boy meets Girl -brändin vastaanotto ylitti odotukseni, mikä todistaa, että itsevarmuus ja rohkeus ovat tasa-arvoisuudestaan tunnetussa Suomessa muodissa!”

Boy meets Girl on määrätietoinen, rajoja rikkova ja moderni katumuotibrändi, joka puhuttelee etenkin tyttöjä ja nuoria naisia. Sen faneina on nähty useita maailmankuuluja julkkiksia näyttelijöistä ja malleista kuninkaallisiin. Brändi sai vuosituhannen alussa alkunsa muotisuunnittelija Stacy Igelin rakkaudesta New Yorkin musiikki- ja taidemaailmaan. Vaatebrändin tie Suomeen oli luonteva, sillä Stacy Igeliä puhutteli Prisman filosofia muodin kuulumisesta kaikille. Myös Prismalle merkki on sopiva yhteistyökumppani, joka tukee ketjun asemaa koko kansan vaatettajana.

”Boy meets Girl -brändin tuominen luksustavaratalojen sijaan Suomessa yksinoikeudella Prismaan on ollut kiitollinen hanke joka konkretisoi, että muoti kuuluu sinne, missä suomalaiset haluavat sitä kuluttaa. Kumppanuus Helsinki Pridessä sopii loistavasti paitsi BMG:lle, myös Minut itseni kanssa -kampanjamme sanomaan. Muoti on liian usein muuri, vaikka sen pitäisi olla ovi. Minut itseni kanssa ei ole pelkkä kampanja, vaan se on ajattelutavan ilmentymä. Se vapauttaa olemaan juuri sellainen kuin olet”, valaisee pukeutumisen valikoimajohtaja Päivi Hole S-ryhmän vähittäiskaupasta keväällä käynnistyneen kampanjan filosofiaa.

Boy meets Girl -brändin tunnuskuvio on ikoninen siluettikuva toisiaan katsovista tytöstä ja pojasta. Vaatemerkki tarjoaa rentoja ja hyvännäköisiä vapaa-ajan vaatteita, kuten t-paitoja, toppeja, huppareita, takkeja, housuja, mekkoja ja sortseja, sekä lifestyle tuotteita kuten vuodevaatteita, pyyhkeitä ja sisustustyynyjä.

Tulevan syksyn Boy meets Girl -collegetuotteet on valmistettu 100 % kierrätetystä materiaalista. Myös suositut F**ck Bullies -paidat tulevat merkille tunnusomaisessa camokuosissa ja mallisto laajenee myös reppuihin ja kasseihin. Kiusaamisen ohella syksyn mallistossa otetaan särmikkäästi kantaa myös syöpää vastaan.

Päivi Hole, pukeutumisen valikoimajohtaja
S-ryhmän vähittäiskauppa, p. 010 76 80711, paivi.hole@sok.fi

Lisätiedot myös Samuel Sorainen, PR- ja viestintätoimisto Wolfcom Oy, +358 400 579 653, samuel.sorainen@wolfcom.fi ja kuvauslaina- ja näytetiedustelut Laura Kyntölä, +358 45 896 6399, laura.kyntola@wolfcom.fi

Boy meets Girl -vaatemerkin kampanjointi tärkeiden arvojen puolesta saa nyt jatkoa uusista Pride-malliston tuotteista, jotka ylistävät rakkautta, yhdenvertaisuutta, tasa-arvoa ja ylpeyttä olla oma itsensä.

MTV laajentaa uutistoimintaansa kaikilla jakelualustoilla12.9.2018 10:45Tiedote

Suomen suurin kaupallinen uutismedia MTV tekee uutistarjonnalleen suurimman uudistuksen sitten 1990-luvun taitteen, jolloin aamu-uutiset aloittivat Huomenta Suomessa ja Kymmenen Uutiset sai rinnalleen Seitsemän Uutiset. Nyt MTV laajentaa uutistarjontansa digitaalisissa kanavissa ympärivuorokautiseksi ja päivittää uutisstudionsa ilmeen, teknologian ja toiminnallisuuden vastaamaan myös tulevaisuuden kuluttajien tarpeita.

Muutos Tanskan kuninkaalliseen vierailuun: Hänen kuninkaallinen korkeutensa kruununprinsessa saapuu vierailulle Suomeen 13.-14. syyskuuta.4.9.2018 15:33Tiedote

Hänen kuninkaallinen korkeutensa Tanskan kruununprinssi joutuu kirurgisen operaation vuoksi perumaan viralliset tehtävänsä kahden viikon ajalta. Tämän johdosta Hänen kuninkaallinen korkeutensa Tanskan kruununprinsessa saapuu aiemmin julkistetun ohjelman mukaisesti viralliselle vierailulle Helsinkiin ja Turkuun 13.-14. syyskuuta.

Kutsu medialle: Elements of AI verkkokurssin suorittaneiden valmistujaisseremonia Helsingin yliopistolla, juhlapuhujana Sauli Niinistö3.9.2018 09:48Tiedote

Helsingin yliopisto ja Reaktor esittelivät keväällä avoimen koulutusohjelman tekoäly-osaamisen laajentamiseksi. Verkkokurssille on tällä hetkellä ilmoittautunut noin 90 000 ihmistä ympäri maailmaa ja se on noussut Suomen suosituimpien kurssien joukkoon neljässä kuukaudessa. Reaktor ja Helsingin yliopisto järjestävät ensimmäisille valmistuneille valmistujaisjuhlan Helsingin yliopiston juhlasalissa torstaina 6.9.2018. Tilaisuudessa julkistetaan lisäksi kurssin suomenkielinen versio. Juhlapuheen kurssilaisille pitää tasavallan presidentti Sauli Niinistö.

Tanskan kruununprinssi saapuu syyskuussa Suomeen, vierailee Helsingissä ja Turussa 13.-14.9.31.8.2018 11:02Tiedote

Tanska ja Suomi juhlistavat diplomaattisten suhteidensa 100. vuotta, minkä kunniaksi Hänen kuninkaallinen korkeutensa Tanskan kruununprinssi saapuu vierailulle Suomeen 13.-14. syyskuuta. Vierailun aikana kruununprinssi osallistuu Helsingin kaupungintalolla järjestettävään kestävään kaupunkisuunnittelun asiantuntijaseminaariin ja maiden lämpimiä suhteita juhlistavaan illallistilaisuuteen Finlandia-talolla, esittelee medialle tanskalaisen ruokatuotannon parhaita paloja, ja vierailee Turun telakalla.

Susa Valviosta MTV:n markkinointijohtaja6.7.2018 08:31Tiedote

MTV Oy:n mainosrahoitteisen liiketoiminnan markkinointijohtajaksi ja kyseisen liiketoimintaryhmän johtoryhmän jäseneksi on nimitetty 13.8.2018 alkaen Susa Valvio. Valvion vastuulla on jatkossa myös MTV Oy:n yritysviestintä. Valvio siirtyy MTV:lle IBM Suomen markkinointi- ja viestintäjohtajan tehtävästä. Yli 15 vuotta IBM:llä työskennellyt Susa Valvio tuo televisioyhtiöön lisää vahvaa mainostajan ja kuluttajan tuntemusta sekä dataohjautuvan sisällön mahdollisuuksien ymmärrystä. Valvion visiona on vahvistaa MTV:n markkinajohtajan asemaa kasvattamalla kanavan luomista ilmiöistä entistä parempia mahdollisuuksia myös mainostajille.