Break Sokos Hotel Flamingo avasi ensimmäisenä hotellina Suomessa yhden huonekerroksen vain aikuisille

Vantaalla sijaitseva elämyshotelli tarjoaa mahdollisuuden helppoon rauhoittumiseen . Vantaan Break Sokos Hotel Flamingon uusi hotellisiipi Wing avattiin helmikuussa 2019. Laajennusosassa on 232 uutta hotellihuonetta kolmen eri teeman mukaisesti. Harmony-teema tarjoaa ensimmäisenä Suomessa kokonaisen huonekerroksen vain aikuisille matkailijoille.
Break Sokos Hotel Flamingo, Vantaa. Harmony-huone, vain aikuisille.

”Omaa aikaa saattaa kaivata niin liikematkailija, kaukomatkailija kuin lapsiperheen arjessa elävät vanhemmat. Harmony-huonekerroksessa voi viettää aikuisten aikaa rauhallisessa miljöössä. Toiselle se on yksinoloa, toinen haluaa rentoutua puolison tai ystävän kanssa”, hotellinjohtaja Päivi Holappa sanoo. Holappa toteaa, että minilomien kaipuu on kiireisessä arjessa yhä kasvava ilmiö ja Harmony-teema tuo lomailuun uutta inspiraatiota. ”Ulkomaille suuntautuvilla valmismatkoilla tällainen vain aikuisten -loma on ollut saatavilla jo vuosia. Me tuomme saman mahdollisuuden nyt Suomeen ja Flamingoon.”

Arjen luksusta

Break Sokos Hotel Flamingon uuden laajennusosan ylimmässä kerroksessa sijaitseva Harmony-kerros on suunniteltu kuin rentouttavaksi keitaaksi. Teema jatkuu lempein sävyin sisustetuissa huoneissa. Täällä nautiskellaan elämästä rauhallisessa tunnelmassa ja parhaassa seurassa. Leveät king size -vuoteet untuvaisine vuodevaatteineen takaavat hyvät yöunet, kylpytakit ja hemmottelevat kylpyhuonetuotteet tuovat arjen luksusta oleskeluun.

Harmonyn tunnelma täydentyy viihdekeskus Flamingon aikuisille suunnatussa Spa Kylpylässä, josta löytyy ylellisiä hoitoja, erilaisia altaita, useita saunoja ja rentouttavat lepotilat.

”Flamingossa kaikki palvelut löytyvät saman katon alta kylpyläpalveluista ja elokuvaelämyksestä hyvään illalliseen, joten matkailijan ei tarvitse lähteä viihdekeskuksen tiloista minnekään. Ja Harmony-teema saattaa houkuttaa osan asiakkaista vain oleilemaan oman hotellihuoneen rauhassa. Huoneeseen voi tilata ennakkoon iltapalaa, kuohuvaa ja aamiaista”, Holappa houkuttelee.

Break Sokos Hotel Flamingon mittava laajennustyö valmistui helmikuussa 2019. Laajennuksen myötä hotelliin rakentui 232 uutta huonetta sekä lasiseinäinen tapahtumatila Eventi. Vain aikuisille suunnatussa Harmony-kerroksessa on 42 superior-luokan huonetta ja yksi sviitti. Harmony-huoneet ovat asiakkaiden käytössä viikosta 8 alkaen.

Uuden hotellisiiven muut huoneteemat ovat iloisen pirskahteleva Joy ja inspiroiva Flow.

Break Sokos Hotel Flamingon oma shuttle bus -yhteys kuljettaa hotellivieraat veloituksetta lentokentälle ja kentältä hotelliin.

Lisätietoja: Päivi Holappa, hotellinjohtaja, Break Sokos Hotel Flamingo,

puh. 050 306 6644, paivi.holappa@sok.fi

Break Sokos Hotel Flamingo lukuina:

• 232 uutta hotellihuonetta neljän eri teeman mukaan. Teemat ovat: voimaannuttava Energy, iloisen värikäs Joy, inspiroiva Flow ja rauhoittava Harmony
  • yhteensä 541 hotellihuonetta
  • 12 & 6 kerrosta ( Tower-päärakennus 12 ja Wing-lisärakennus 6 )
  • 800 pysäköintipaikkaa
  • 1 lentokenttä
  • yksi viihdekeskus, kaksi kauppakeskusta saman katon alla
  • 175-paikkainen Amarillo-ravintola
  • 280-paikkainen tilausravintola Eventi (avautui elokuussa 2018)
  • 230-paikkainen Flamingo Bankett
  • tilausravintolat yhdistäen 500 hengen istuvia illallisia
  • 12 kokoustilaa, 6 auditoriota

Break Sokos Hotel Flamingo on elämyshotelli Suomen suurimmassa viihdekeskuksessa Vantaalla. Break Sokos Hotel Flamingo tarjoaa kaksi toisiinsa yhdistettävää yli 250 hengen tapahtumatilaa, 12 kokoustilaa ja 541 huonetta, joista 232 täysin uusia. Hotelli sijaitsee lentokentän välittömässä läheisyydessä, ja kentälle on shuttle bus -yhteys hotellilta.

Hotellin liiketoimintaa operoi Sokotel Oy.

www.sokoshotels.fi/fi/vantaa/sokos-hotel-flamingo

Sokotel Oy on SOK:n matkailu- ja ravitsemisliiketoimintaa harjoittava tytäryhtiö, joka operoi Suomessa neljäätoista Sokos Hotellia ja seitsemää Radisson Blu Hotellia. Sokotel Oy toimii pääkaupunkiseudulla, Tampereella, Oulussa ja Vaasassa. Radisson Blu Marina Palace Hotellin liiketoiminnasta Turussa vastaa Turun Osuuskauppa.

Sokos Hotels

Sokos Hotels on kolmesta eri hotellityypistä ja 49 hotellista koostuva suomalainen hotelliketju. Hotellityypit tarjoavat yksilöllisen hotellikokemuksen jokaiselle. Original-hotellit tunnetaan sydämellisestä palvelustaan ja keskeisistä sijainneistaan, Break-hotellit tarjoavat rentouttavaa irtiottoa arjesta ja uniikkien Solo-hotellien korkea laatu näkyy niin palvelussa kuin hotellien puitteissakin.

Sokos Hotels on valittu Suomen vastuullisimmaksi ja luotetuimmaksi hotelliketjuksi monena vuotena peräkkäin. Ketjun hotelleja on Suomessa, Virossa ja Venäjällä.

www.sokoshotels.fi

Päivi Holappa, hotellinjohtaja, Break Sokos Hotel Flamingo, puh. 050 306 6644, paivi.holappa@sok.fi

Break Sokos Hotel Flamingo, Vantaa. Harmony-huone, vain aikuisille.
Break Sokos Hotel Flamingo, Vantaa

Hotellin liiketoimintaa operoi Sokotel Oy.

Coop-tuotteita löytyy S-ryhmän myymälöistä jo yli 400 – Coop-simasta kevään hittituote?9.4.2024 07:30:00 EEST | Tiedote

Jo lähes neljäsosa entisistä Rainbow-tuotteista korvautuu kevään aikana laatu-hinta-suhteeltaan erinomaisilla Coop-tuotteilla S-ryhmän myymälöissä ja Coop-tuotesarjaan tuodaan jatkuvasti myös uusia tuotteita. Coop-tuotteita löytyy siis jo osapuilleen saman verran kuin mitä Xtra- tai Kotimaista-tuotesarjoihin kokonaisuudessaan kuuluu. Coopista kasvaa S-ryhmän selvästi laajin oma tuotesarja, johon tulee kuulumaan yli 1500 tuotetta.

Prisman data näyttää: Suomalaisten tapa grillata on murroksessa – nyt halutaan pitkää nautintoa8.4.2024 07:45:00 EEST | Tiedote

Koronavuosina suomalaiset panostivat kalliiden ja hienojen grillien ostamiseen, mutta nyt suunta on kääntynyt, kertoo Prisman tuore myyntidata. Tällä hetkellä suomalaiset hakevat grillauksesta uudella tavalla pitkäkestoisia elämyksiä, mistä kertoo muun muassa savustuslastujen ja erityisesti pitkään hauduttamiseen soveltuvien digitaalisten paistomittareiden myynnin merkittävä kasvu. Ylipäätänsä grillauksen lisävarusteisiin satsataan nyt uudella innolla.