SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Break Sokos Hotel Flamingon mittava laajennus on valmis – Uusi lisärakennus tarjoaa teemahuoneita eri tunnelmiin

Vantaalaisen Break Sokos Hotel Flamingon mittava uudistus valmistuu helmikuun alussa. Uuteen lisärakennukseen tulee 232 uutta hotellihuonetta kolmella eri teemalla. Tammikuussa käynnistynyt shuttle bus -yhteys kuljettaa asiakkaita hotellin ja lentokentän välillä.

Break Sokos Hotel Flamingo. Huoneteema Joy.

Helmikuun alussa Vantaalle syntyy Suomen suurin hotelli, kun Break Sokos Hotel Flamingon iso uudistustyö lisärakennuksineen saadaan päätökseen. Hotelli Flamingossa on tämän jälkeen yhteensä 541 hotellihuonetta. Uusia, kolmen eri teeman mukaan sisustettuja hotellihuoneita voi varata jo nyt ja niissä voi majoittua 4.2.2019 alkaen.

Teemahuoneilla on haluttu vastata matkailun trendeihin ja asiakkaiden toiveisiin. Majoitukselta toivotaan tänä päivänä yksilöllisyyttä, persoonallisuutta ja erilaisia tunnelmia. Työmatkalla hotellihuoneelta toivotaan eri asioita kuin kaveriporukan viikonloppulomalla tai lapsiperheen kylpyläreissulla.

“Haluamme tarjota asiakkaillemme mahdollisuuden valita juuri omaan tunnelmaansa sopivan hotellihuoneen”, kertoo hotellinjohtaja Päivi Holappa.

Yksi uusista teemoista on iloisen pirskahteleva Joy, joka on suunniteltu elämästä nauttimista ja hauskanpitoa varten. Isot väripinnat ja leikkisät yksityiskohdat tarjoavat mitä otollisimmat puitteet esimerkiksi ystäväporukan illanvietolle.

“Joy-huoneissa viihdytään hyvässä ja iloisessa seurassa. Alkuillasta nautitaan lasilliset kuohuvaa ja jatketaan sitten viihdekeskukseen viettämään iltaa vaikka hohtogolfin merkeissä. Aamulla nukutaan pitkään ja tullaan sitten valmiiseen aamiaispöytään. Joy-huoneista tulee hyvälle tuulelle”, kuvailee Holappa.

Muut uudet huoneteemat ovat inspiroiva Flow ja rauhoittava Harmony. Tower-hotellin puolelta, viihdekeskuksen välittömästä yhteydestä, löytyy tilavia, myös perheille sopivia huoneita.

Uudistettu hotelli ja viihdekeskus Flamingo muodostavat yhdessä monipuolisen elämyskokonaisuuden, joka hakee Suomen mittakaavassa vertaistaan. Kokonaisuus palvelee niin kokous- ja tapahtumavieraita kuin lomanviettäjiäkin. Kokouksen päätteeksi voi rentoutua kylpylässä tai ennen matkalle lähtöä tehdä viime hetken ostoksia ja nukkua pitkään ennen lentokentälle suuntaamista. Hotelli erilaisine tunnelmineen on myös itsessään oiva matkakohde pientä hemmottelulomaa tai viikonlopun irtiottoa kaipaaville.

Flamingoon on nyt entistä vaivattomampaa saapua myös lentokentältä. Tammikuussa käynnistyivät hotellin omat shuttle bus -kuljetukset, jotka liikennöivät aamuisin ja iltaisin puolen tunnin välein. Kuljetus on hotellin asiakkaille maksuton.

Lisätietoja: Päivi Holappa, hotellinjohtaja, Break Sokos Hotel Flamingo,

puh. 050 306 6644, paivi.holappa@sok.fi

Break Sokos Hotel Flamingo lukuina:

• 232 uutta hotellihuonetta
  • 541 hotellihuonetta yhteensä
  • 12 & 6 kerrosta ( Tower-rakennus 12 ja Wing-lisärakennus 6 )
  • 800 pysäköintipaikkaa
  • 500 hengen istuvia illallisia
  • 280-paikkainen tilausravintola Eventi (avautui elokuussa 2018)
  • 12 kokoustilaa
  • 175-paikkainen Amarillo-ravintola
  • 6 auditoriota
  • 2 kauppakeskusta
  • 1 lentokenttä

www.sokoshotels.fi/fi/vantaa/sokos-hotel-flamingo

Break Sokos Hotel Flamingo. Huoneteema Joy.
Break Sokos Hotel Flamingo Vantaa. Ilmakuva. Kuvaaja Seppo Sallankivi.

SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Break Sokos Hotel Flamingo on elämyshotelli Suomen suurimmassa viihdekeskuksessa Vantaalla. Uudistunut Break Sokos Hotel Flamingo tarjoaa kaksi toisiinsa yhdistettävää yli 250 hengen tapahtumatilaa, 12 kokoustilaa ja 541 huonetta, joista 232 täysin uusia. Hotelli sijaitsee lentokentän välittömässä läheisyydessä, ja kentälle on shuttle bus -yhteys hotellilta.

Lue lisää julkaisijalta SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Nyt kiinnostavat kestohevipussit – Muovikassin vaihtoehdot kasvattavat suosiotaan15.3.2019 09:00:42 EETTiedote

Noin vuosi sitten S-ruokakauppojen hedelmä- ja vihannesosastoille tuotiin asiakkaille pikkupussien ja biohevipussien rinnalle vaihtoehdoksi uudelleenkäytettävät kestohevipussit. Ne ovat edesauttaneet pienten muovipussien käytön vähenemistä. Totuttelemista uudelleenkäytettäviin pusseihin tarvitaan kuitenkin lisää. Myös varsinaisissa kauppakasseissa muovin vaihtoehdot osuvat asiakkaan käteen yhä useammin. Omia kassivalintojaan voi itse seurata Omat ostot -palvelussa.

Kutsu ystävät italialaiseen illallispöytään8.3.2019 07:50:00 EETTiedote

Rosson La Serata Romana tarjoaa monipuolisen makumatkan. Hurmaa ystäväsi italialaisella illallisella. Kutsu ystävät naistenpäivänä pizzan äärelle, kaverit pienille syntymäpäiville tai kokoa koko perhe yhteisen pöydän ääreen. Rosso-ravintoloiden La Serata Romana tarkoittaa iloista puheensorinaa sekä antipastoja ja roomalaista pizzaa niin paljon kuin seurue jaksaa syödä. Illallisen hinta on 25 euroa per henkilö.

Kevään kiinnostavin YouTube-sarja nähdään Janni Hussin kanavalla - Sarjassa hypätään Vällyihin ajankohtaisten vieraiden kanssa6.3.2019 08:00:00 EETTiedote

Uusi YouTube-sarja Vällyissä haluaa nostaa yksilön ja yhteiskunnan hyvinvoinnin puheenai-heeksi positiivisella ja hauskalla tavalla sekä kertoa ajankohtaisista vieraista jotain, mitä ku-kaan ei ole aikaisemmin tiennyt. Sarjan tilaaja on Radisson Blu -hotelliketju, joka haluaa vies-tiä omasta työstään hyvinvoinnin edistäjänä ja näyttää samalla kiinnostavaa esimerkkiä tavas-ta tehdä arvopohjaista vaikuttajamarkkinointia.