Bridgestonelle Porsche Supplier Award 2008 -palkinto

LEHDISTÖTIEDOTE 29.4.2008. Bridgestone Europelle on myönnetty arvostettu Porsche Supplier Award 2008 -palkinto tunnustuksena siitä, että yritys oli yksi kymmenestä suorituskyvyltään parhaasta tavarantoimittajasta Porschen viimeisimmän tilikauden aikana.

Tiedote kokonaisuudessaan pdf-liitteenä, (sis. kuvan)

Palkinto luovutettiin 3. huhtikuuta Saksan Weissachin Development Center -keskuksessa järjestetyillä Porsche Suppliers Day -päivillä Stephan Rambowille, Bridgestone Europe Original Equipmentin Key Account Managerille tilaisuudessa, johon osallistui noin 300 vierasta.

Porsche Supplier Awards myönnetään kolmella eri alalla toimivalle liikekumppanille - tuotantomateriaali, muu kuin tuotantomateriaali ja logistiikka - tunnustuksena myyntiin, tekniseen osaamiseen ja laatuun liittyvistä saavutuksista. Bridgestone oli kahdeksan tuotantomateriaalin toimittajaehdokkaan joukossa ainoa rengasvalmistaja, jonka Stuttgartissa toimiva urheiluautovalmistaja oli nimennyt ehdokkaaksi.

“Porschen menestystarina ei olisi mahdollinen ilman tehokkaita ja luotettavia tavarantoimittajia”, AG:n johtokunnan puheenjohtaja Dr. Wendelin Wiedeking sanoi tapahtumassa ja jatkoi: “heistä parhaat ovat mittapuuna kaikkien muiden suorituksille.”

“Tämä on upea saavutus Bridgestonelle”, Stephan Rambow totesi, “ja se on koko poikkifunktionaalisen tiimimme ponnistelujen ota. Tämän palkinnon myöntämiskriteereinä olivat virheetön ja ensiluokkainen tuotevalikoima, joustava myyntityylimme ja vakaat logistiset palvelut.”

Bridgestone on toimittanut Porschelle renkaita vuodesta 1983 ja varustanut limited edition Porsche 959:n run flat -renkailla vuonna 1986. Nykyään renkaita asennetaan kaikilla Porschen tuotantolinjoilla ja niihin kuuluvat Porsche 911 -malleille ja Boxster-malleille tarkoitetut huippusuorituskykyiset Bridgestone Potenza RE050A -renkaat sekä Cayenne Facelift -mallille tarkoitetut HP Dueler-renkaat.

Lisätietoja:
• Viestintäpäällikkö Auli Kähkönen, puh. (09) 8578 6243

PL 22, 01451 Vantaa
Puh. (09) 8578 6200
Telefax (09) 8578 6250
www.bridgestone.fi

“Tätä lehdistötiedotetta tukevia julkaisutasoisia videoita ja kuvia löytyy osoitteesta www.thenewsmarket.com/bridgestone. Jos käyt sivulla ensimmäistä kertaa, rekisteröidy ensin käyttäjäksi. Lisätietoja saat lähettämällä sähköpostia osoitteeseen journalisthelp@thenewsmarket.com.”

Bridgestone Europe NV/SA, jonka pääkonttori on Brysselissä, on Bridgestone Corporationin tärkeimpiä divisioonia. Se kehittää ja valmistaa Euroopassa huippuluokan renkaita, jotka myydään sen 17 tytäryhtiön ja muiden kanavien välityksellä kaikkialle Eurooppaan, Itä-Euroopan markkinat mukaan luettuina. Tuotteita viedään myös Euroopan ulkopuolelle, kuten Japaniin.

Uusi maatalousrengas Firestone Performer 70 - Enemmän pitoa pelloille, enemmän nopeutta tielle7.10.2010 09:15:00 EEST | Tiedote