BRINKHALL’S UUSII VALIKOIMAANSA JA JATKAA VIINIVALLANKUMOUSTAAN TURUN SAARISTOSSA

Kotimaista omenajääviiniä ja -kuohuviiniä valmistavan Brinkhall Sparkling Oy’n tehtaanmyymälän kauden avajaiset järjestetään Röölässä lauantaina 3. maaliskuuta 2018, Nuottasilakkamarkkinoiden yhteydessä. Ovet ovat avoinna kaikille omenaviinin valmistuksesta kiinnostuneille klo 10.00- 16.00. Lehdistötilaisuus alkaa klo 12.15 ja uuden pakkauslinjan avaa perhe- ja peruspalveluministeri Annika Saarikko. Paikalla on myös Naantalin kaupungin, Brinkhallin kartanon ja yrityksen omistajien edustajia.

Brinkhall Sparkling Oy on joulukuussa 2015 perustettu kotimaisten omenaviinien valmistaja. Tuotantotilojen kunnostus ja laiteasennukset aloitettiin kesällä 2016. Brinkhall Sparkling Oy jalostaa kunnianhimoisesti ja antaumuksella erinomaisia viinejä, jotka on valmistettu Rymättylässä sijaitsevan oman omenatarhan ja pohjoisen ilmaston parhaista lajikkeista. Puhtaat, maultaan intensiiviset raaka-aineet yhdistyvät perittyjen ranskalaisten samppanja- ja viinivalmistuksen menetelmien ja osaamisen kanssa. Vuonna 2018 valikoimaan tulee myös luomuomenoista valmistettuja tuotteita.

Tilaisuudessa lanseeramme uuden ”Eeva”-  jääviinin, jota on kypsytetty pitkään tammitynnyrissä. Samoin esittelemme uuden sadon kuohuviinin ”Brinkhall’s Celebration”, pakattuna tyylikkääseen design- pulloon. Molemmat uutuustuotteet ovat saatavissa välittömästi tehtaanmyymälästä ja kesään mennessä myös Alkosta.

Avajaisten ohjelma:

10:00             Tehtaan ovet avautuvat

11:45             Viralliset avajaiset, perhe- ja peruspalveluministeri Annika Saarikko

12:15             Lehdistötilaisuus

16:00             Avajaiset päättyvät, tehtaan ovet ja myymälä sulkeutuvat yleisöltä

Osoite:  Rööläntie 365, 21150 Röölä

Lisätietoja:

Jean-Marc Hering

Toimitusjohtaja & Viinintekijä

jean-marc.hering@brinhallsparkling.fi

Juhani Salovaara

Perustajaosakas

juhani.salovaara@brinkhallsparkling.fi

Jean-Marc Hering
Toimitusjohtaja & Viinintekijä
jean-marc.hering@brinhallsparkling.fi

Turun Seudun Energiantuotannon toimitusjohtaja Tapani Bastman vuoden 2018 VALTAKUNNAN VIRALLISEKSI UNIKEOKSI27.7.2018 07:00Tiedote

Vuoden 2018 Valtakunnan Viralliseksi Unikeoksi ™ on valittu Turun Seudun Energiantuotannon toimitusjohtaja Tapani Bastman. Vanhan ja arvostettujen perinteiden mukaisesti Tapani Bastmanin valinta julkistettiin heittämällä hänet mereen Unikeonpäivänä perjantaina 27.7.2018 klo 7.00 Naantalin vanhan kaupungin vierassatamassa. Tästä linkistä löytyy aamun tunnelmia ja kuviavuoden 2018 Unikeosta.

Jukka Rintalan näyttely Unelmien aika - Time of Dreams Naantalissa, tervetuloa avajaisiin20.6.2018 08:15Kutsu

Jukka Rintalan Unelmien aika - Time of Dreams –näyttely 29.6. – 4.8.2018 Naantalin Wanha Raatihuone, Mannerheiminkatu 14, 21100 Naantali Avajaiset torstaina 28.6.2018 klo 17.00. Näyttelyn avaa Naantalin kaupunginjohtaja Jouni Mutanen. Illan aikana yllätysohjelmaa. Näyttelyn esittely lehdistölle klo 16.00 Esillä uniikkipukuja, valmisvaatteita,takkeja, sisustustekstiilejä, kattaustuotteita ja maalauksia. Kaikkia myynnissä JR-shopissa. Tervetuloa! Lisätiedot ja haastatteluajat Jukka Rintala p. 040 541 1293, jukka.rintala@jukkarintala.fi facebook Studio Jukka Rintala www.jukkarintala.fi Jukka Rintala Shop ja Studio Fredrikinkatu 26 00120 Helsinki