BRINKHALL’S UUSII VALIKOIMAANSA JA JATKAA VIINIVALLANKUMOUSTAAN TURUN SAARISTOSSA

Kotimaista omenajääviiniä ja -kuohuviiniä valmistavan Brinkhall Sparkling Oy’n tehtaanmyymälän kauden avajaiset järjestetään Röölässä lauantaina 3. maaliskuuta 2018, Nuottasilakkamarkkinoiden yhteydessä. Ovet ovat avoinna kaikille omenaviinin valmistuksesta kiinnostuneille klo 10.00- 16.00. Lehdistötilaisuus alkaa klo 12.15 ja uuden pakkauslinjan avaa perhe- ja peruspalveluministeri Annika Saarikko. Paikalla on myös Naantalin kaupungin, Brinkhallin kartanon ja yrityksen omistajien edustajia.

Brinkhall Sparkling Oy on joulukuussa 2015 perustettu kotimaisten omenaviinien valmistaja. Tuotantotilojen kunnostus ja laiteasennukset aloitettiin kesällä 2016. Brinkhall Sparkling Oy jalostaa kunnianhimoisesti ja antaumuksella erinomaisia viinejä, jotka on valmistettu Rymättylässä sijaitsevan oman omenatarhan ja pohjoisen ilmaston parhaista lajikkeista. Puhtaat, maultaan intensiiviset raaka-aineet yhdistyvät perittyjen ranskalaisten samppanja- ja viinivalmistuksen menetelmien ja osaamisen kanssa. Vuonna 2018 valikoimaan tulee myös luomuomenoista valmistettuja tuotteita.

Tilaisuudessa lanseeramme uuden ”Eeva”-  jääviinin, jota on kypsytetty pitkään tammitynnyrissä. Samoin esittelemme uuden sadon kuohuviinin ”Brinkhall’s Celebration”, pakattuna tyylikkääseen design- pulloon. Molemmat uutuustuotteet ovat saatavissa välittömästi tehtaanmyymälästä ja kesään mennessä myös Alkosta.

Avajaisten ohjelma:

10:00             Tehtaan ovet avautuvat

11:45             Viralliset avajaiset, perhe- ja peruspalveluministeri Annika Saarikko

12:15             Lehdistötilaisuus

16:00             Avajaiset päättyvät, tehtaan ovet ja myymälä sulkeutuvat yleisöltä

Osoite:  Rööläntie 365, 21150 Röölä

Lisätietoja:

Jean-Marc Hering

Toimitusjohtaja & Viinintekijä

jean-marc.hering@brinhallsparkling.fi

Juhani Salovaara

Perustajaosakas

juhani.salovaara@brinkhallsparkling.fi

Jean-Marc Hering
Toimitusjohtaja & Viinintekijä
jean-marc.hering@brinhallsparkling.fi

Jokanaisen ja -miehen viihteellinen golf-turnauspäivä Naantalin saaristossa20.4.2018 08:20Tiedote

Varsinaisen golfkauden avautumisen kunniaksi Rymättylä Farmersgolf SPA ja Kultaranta Resort järjestävät lauantaina 5.5. Suomen ja koko maailman ensimmäisen monipeliturnauksen Naantalissa ja Rymättylässä. Turnaus alkaa klo 9.30 Kultaranta Resortissa Futisgolfilla ja jatkuu sen jälkeen Frisbeegolfilla. Lounaan jälkeen lähdetään Rymättylään pelaamaan kierros Farmersgolfia. Kaikki pelit pelataan 2-5 hengen joukkueissa ja yhteistulos ratkaisee sijoituksen. Pelit sopivat sekä oikean golfin harrastajille että myös niille, joilla ei ole mitään kokemusta golfista. Reipas mieli riittää. Pelien päätteeksi on lämmitetty savu- ja infrasauna sekä lämminvesialtaat. Päivä huipentuu Ribs- illalliseen ja palkintojenjakoon klo 18.00 Koko turnaus ruokailuineen maksaa vain EUR 55/hlö Ilmoittautumiset 27.4. mennessä info@farmersgolf.fi Lisätiedot: myyntijohtaja Tuomo Ranki, Kultaranta Resort puh 044 750 3899 isäntä Heikki Harismaa, Rymättylä Farmersgolf SPA puh 0400 520 576

Naantalin Venemessuilla yritetään Guinnessin ennätystenkirjaan13.3.2018 08:20Tiedote

Naantalin Venemessuilla yritetään tänä vuonna huimaa maailmanennätystä, kun suomalaiset extreme-tähdet Lauri Keränen ja Matias Kivisaari saapuvat Naantaliin vedenpäällä ajettavien moottoripyöriensä kanssa. Guinnessin ennätystenkirjaan on tarkoitus kirjoittaa nopeusennätys moottoripyörällä veden päällä ajossa. Tämän hetkinen epävirallinen nopeusennätys on italialaisen Luca Colombon 80 km/h.