BRINKHALL’S UUSII VALIKOIMAANSA JA JATKAA VIINIVALLANKUMOUSTAAN TURUN SAARISTOSSA

Kotimaista omenajääviiniä ja -kuohuviiniä valmistavan Brinkhall Sparkling Oy’n tehtaanmyymälän kauden avajaiset järjestetään Röölässä lauantaina 3. maaliskuuta 2018, Nuottasilakkamarkkinoiden yhteydessä. Ovet ovat avoinna kaikille omenaviinin valmistuksesta kiinnostuneille klo 10.00- 16.00. Lehdistötilaisuus alkaa klo 12.15 ja uuden pakkauslinjan avaa perhe- ja peruspalveluministeri Annika Saarikko. Paikalla on myös Naantalin kaupungin, Brinkhallin kartanon ja yrityksen omistajien edustajia.

Brinkhall Sparkling Oy on joulukuussa 2015 perustettu kotimaisten omenaviinien valmistaja. Tuotantotilojen kunnostus ja laiteasennukset aloitettiin kesällä 2016. Brinkhall Sparkling Oy jalostaa kunnianhimoisesti ja antaumuksella erinomaisia viinejä, jotka on valmistettu Rymättylässä sijaitsevan oman omenatarhan ja pohjoisen ilmaston parhaista lajikkeista. Puhtaat, maultaan intensiiviset raaka-aineet yhdistyvät perittyjen ranskalaisten samppanja- ja viinivalmistuksen menetelmien ja osaamisen kanssa. Vuonna 2018 valikoimaan tulee myös luomuomenoista valmistettuja tuotteita.

Tilaisuudessa lanseeramme uuden ”Eeva”-  jääviinin, jota on kypsytetty pitkään tammitynnyrissä. Samoin esittelemme uuden sadon kuohuviinin ”Brinkhall’s Celebration”, pakattuna tyylikkääseen design- pulloon. Molemmat uutuustuotteet ovat saatavissa välittömästi tehtaanmyymälästä ja kesään mennessä myös Alkosta.

Avajaisten ohjelma:

10:00             Tehtaan ovet avautuvat

11:45             Viralliset avajaiset, perhe- ja peruspalveluministeri Annika Saarikko

12:15             Lehdistötilaisuus

16:00             Avajaiset päättyvät, tehtaan ovet ja myymälä sulkeutuvat yleisöltä

Osoite:  Rööläntie 365, 21150 Röölä

Lisätietoja:

Jean-Marc Hering

Toimitusjohtaja & Viinintekijä

jean-marc.hering@brinhallsparkling.fi

Juhani Salovaara

Perustajaosakas

juhani.salovaara@brinkhallsparkling.fi

Jean-Marc Hering
Toimitusjohtaja & Viinintekijä
jean-marc.hering@brinhallsparkling.fi

Loppuunmyyty käytettyjen veneiden näyttely29.8.2018 16:10Tiedote

Naantalin Veneet Esillä -käytettyjen veneiden myyntinäyttelyssä nähdään tulevana viikonloppuna ennätysmäärä veneitä. Näyttelyalue on loppuunmyyty ja ranta täynnä veneitä viimeistä paikkaa myöden. Veneiden kokonaismäärä on yli 100 kpl. Veneet Esillä -näyttely on Suomen suurin käytettyjen veneiden myyntitapahtuma. -Veneiden runsaaseen määrään on varmasti useita syitä. Kauppa on käynyt perinteisesti hyvin Naantalin näyttelyssä, se on tietenkin tärkein tekijä. Naantali on loistava paikka järjestää tällainen tapahtuma ja kävijämäärä on kasvanut vuosi vuodelta. Joudumme jatkossa miettimään ratkaisuja, jotta näyttelyyn voitaisiin ottaa nykyistä enemmän veneitä, kertoo Naantalin Venemessujen toimitusjohtaja Tuomas Levanto.

Loppuunmyyty käytettyjen veneiden näyttely22.8.2018 15:17Tiedote

Turun Seudun Energiantuotannon toimitusjohtaja Tapani Bastman vuoden 2018 VALTAKUNNAN VIRALLISEKSI UNIKEOKSI27.7.2018 07:00Tiedote

Vuoden 2018 Valtakunnan Viralliseksi Unikeoksi ™ on valittu Turun Seudun Energiantuotannon toimitusjohtaja Tapani Bastman. Vanhan ja arvostettujen perinteiden mukaisesti Tapani Bastmanin valinta julkistettiin heittämällä hänet mereen Unikeonpäivänä perjantaina 27.7.2018 klo 7.00 Naantalin vanhan kaupungin vierassatamassa. Tästä linkistä löytyy aamun tunnelmia ja kuviavuoden 2018 Unikeosta.