Osuuskauppa HämeenmaaOsuuskauppa Hämeenmaa

Buffet-pöydät jälleen tarjolla Hämeenmaan ravintoloissa

Viimeisimpien hallituksen korona-linjausten myötä myös Hämeenmaan ravintolatoiminta on palaamassa lähes normaaliin arkeen.

Juhannus-viikonloppu oli vilkas avoinna olleissa toimipaikoisamme ja myynnit ovat tasaisessa kasvussa. Hallitukset linjaamat vapautukset Buffet-ruokailua, asiakaspaikkoja ja aukioloaikoja koskien ovatkin tervetulleita tästä viikosta eteenpäin. Nyt voi taas nauttia hyvin ja luottavaisin mielin koko ravintolapalvelukirjosta,  kertoo Hämeenmaan majoitus- ja ravitsemiskaupan johtaja Lari Rusila

Myös Buffet-pöydät ovat jälleen auki Hämeenmaan Prismojen, Sokoksen ja ABC-liikennemyymälöiden ravintoloissa sekä Hämeenmaan hotellien aamupalalla, toteaa Rusila.

Ravintolatoimintaa koskevia rajoituksia on vielä jäljellä. Hallituksen korona-linjausten myötä anniskelu ravintoloissa on nyt sallittu klo 01.00 asti ja ravintolat saavat olla auki klo 02.00.Asiakaspaikoistavoi olla käytössä 75%. Kaikki ravintola-alaa koskevat rajoitukset tulevat mahdollisesti poistumaan 13.7.2020.

Lisätiedot: Osuuskauppa Hämeenmaa, majoitus- ja ravitsemiskaupan johtaja Lari Rusila, puh. 050 363 6602

Osuuskauppa Hämeenmaalla erinomainen alku juhlavuodelle: historian paras tulos ja 1 600 tuotteen hinnanlasku S-marketeissa2.2.2024 11:11:16 EET | Tiedote

Osuuskauppa Hämeenmaa saavutti vuonna 2023 historiansa parhaan tuloksen. Erinomaista tulosta siivitti useamman toimialan hyvä menestys. Asiakasomistajille maksettiin viime vuonna ennätyssumma rahaa Bonuksina, 36 561 399 euroa. Henkilöstönsä Hämeenmaa palkitsee viime vuoden tuloksesta yhteensä yli kolmen miljoonan euron ylimääräisellä tulospalkkiolla.