Osuuskauppa HämeenmaaOsuuskauppa Hämeenmaa

Buffet-pöydät jälleen tarjolla Hämeenmaan ravintoloissa

Viimeisimpien hallituksen korona-linjausten myötä myös Hämeenmaan ravintolatoiminta on palaamassa lähes normaaliin arkeen.

Juhannus-viikonloppu oli vilkas avoinna olleissa toimipaikoisamme ja myynnit ovat tasaisessa kasvussa. Hallitukset linjaamat vapautukset Buffet-ruokailua, asiakaspaikkoja ja aukioloaikoja koskien ovatkin tervetulleita tästä viikosta eteenpäin. Nyt voi taas nauttia hyvin ja luottavaisin mielin koko ravintolapalvelukirjosta,  kertoo Hämeenmaan majoitus- ja ravitsemiskaupan johtaja Lari Rusila

Myös Buffet-pöydät ovat jälleen auki Hämeenmaan Prismojen, Sokoksen ja ABC-liikennemyymälöiden ravintoloissa sekä Hämeenmaan hotellien aamupalalla, toteaa Rusila.

Ravintolatoimintaa koskevia rajoituksia on vielä jäljellä. Hallituksen korona-linjausten myötä anniskelu ravintoloissa on nyt sallittu klo 01.00 asti ja ravintolat saavat olla auki klo 02.00.Asiakaspaikoistavoi olla käytössä 75%. Kaikki ravintola-alaa koskevat rajoitukset tulevat mahdollisesti poistumaan 13.7.2020.

Lisätiedot: Osuuskauppa Hämeenmaa, majoitus- ja ravitsemiskaupan johtaja Lari Rusila, puh. 050 363 6602

Hämeenmaa – 165 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 2 950 kanta- ja päijäthämäläistä. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 165 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

”Kuin uusi kauppa” – Metsäpellon Salen uudistus raikasti koko myymälämiljöön26.8.2020 09:30:00 EESTTiedote

Sale Metsäpellon uudistunut ilme on nykyaikaisempi ja samalla raikkaampi. Miljöön lisäksi remontissa uudistettiin palveluja: myymälässä on nyt asiakkaiden toivoma paistopiste, minkä lisäksi asiointia helpottamaan ja sujuvoittamaan saatiin kaksi pikakassaa. Remonttiavajaisia vietetään torstaina 27. elokuuta eli samana päivänä, kun Sale Metsäpelto täyttää 10 vuotta.