Osuuskauppa HämeenmaaOsuuskauppa Hämeenmaa

Buffet-pöydät jälleen tarjolla Hämeenmaan ravintoloissa

Viimeisimpien hallituksen korona-linjausten myötä myös Hämeenmaan ravintolatoiminta on palaamassa lähes normaaliin arkeen.

Juhannus-viikonloppu oli vilkas avoinna olleissa toimipaikoisamme ja myynnit ovat tasaisessa kasvussa. Hallitukset linjaamat vapautukset Buffet-ruokailua, asiakaspaikkoja ja aukioloaikoja koskien ovatkin tervetulleita tästä viikosta eteenpäin. Nyt voi taas nauttia hyvin ja luottavaisin mielin koko ravintolapalvelukirjosta,  kertoo Hämeenmaan majoitus- ja ravitsemiskaupan johtaja Lari Rusila

Myös Buffet-pöydät ovat jälleen auki Hämeenmaan Prismojen, Sokoksen ja ABC-liikennemyymälöiden ravintoloissa sekä Hämeenmaan hotellien aamupalalla, toteaa Rusila.

Ravintolatoimintaa koskevia rajoituksia on vielä jäljellä. Hallituksen korona-linjausten myötä anniskelu ravintoloissa on nyt sallittu klo 01.00 asti ja ravintolat saavat olla auki klo 02.00.Asiakaspaikoistavoi olla käytössä 75%. Kaikki ravintola-alaa koskevat rajoitukset tulevat mahdollisesti poistumaan 13.7.2020.

Lisätiedot: Osuuskauppa Hämeenmaa, majoitus- ja ravitsemiskaupan johtaja Lari Rusila, puh. 050 363 6602

Hämeenmaa – 165 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 2 950 kanta- ja päijäthämäläistä. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 165 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

Lahden Seurahuone tarjoaa turvallisemman hotellivierailun8.7.2020 13:47:23 EESTTiedote

Solo Sokos Hotel Lahden Seurahuone investoi uusien hotellihuoneiden lisäksi myös uudenlaiseen puhtauteen ja turvalliseen hotelliasiointiin. Virusten ja bakteerien leviämistä kosketuspinnoilta ehkäistään huolellisen siivouksen ja muiden toimenpiteiden lisäksi nyt myös nanoteknologiaan perustuvalla uudella suomalaisella innovaatiolla, katalyysipinnoituksella. Pintahygieniaratkaisuja tarjoavan Nanoksi Finland Oy:n pintojen katalyysikäsittely onkin ensimmäinen laatuaan, joka toteutetaan suomalaisessa hotellissa.

Hämeenmaa työllistää kesällä yli 200 nuorta – tarvetta arvioidaan jatkuvasti kesäkauden edetessä18.5.2020 14:30:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Hämeenmaa on työllistänyt vuosittain noin tuhat nuorta kesätyöntekijää. COVID-19-koronaviruspandemiasta johtuva työskentelyolosuhteiden poikkeuksellisuus vaikuttaa merkittävästi osuuskaupan mahdollisuuksiin työllistää nuoria tulevana kesänä. Kauden kynnyksellä näyttää kuitenkin siltä, että kesäpesti pystytään tarjoamaan jopa yli 200 nuorelle.