BURGER KING® AVAA UUDEN RAVINTOLAN OULUN SEUDULLE.

BURGER KING® -ravintola avautuu mittavan remontin jälkeen Oulun Kaakkuriin elokuussa. Ravintolassa on 102 asiakaspaikkaa, ja uusia työntekijöitä palkataan noin 25-30 henkilöä.

Vilkkaalle Kaakkurin alueelle avataan autokaistallinen BURGER KING® -ravintola Kaakkurinhovin liikenneaseman yhteyteen. Suomessa aiemmin avatut autokaistalliset ravintolat ovat saaneet asiakkailta positiivista palautetta. Odotukset uutta ravintolaa kohtaan ovat luonnollisesti korkealla.

– Etsimme jatkuvasti uusia liikepaikkoja, sillä haluamme tarjota parhaita, liekillä grillattuja burgereita ja muita herkkuja mahdollisimman monelle. Nopean syömisen ravintolaketjuna haluamme olla siellä, missä ihmiset liikkuvat. Olemme innoissamme Oulun seudun kolmannesta ravintolasta hyvien liikenneyhteyksien varrella, iloitsee Burger King Suomen ketjujohtaja Tomi Söderström.

Oulun ensimmäinen BURGER KING® ravintola avattiin Rotuaarille huhtikuussa 2015 ja Kempeleen ravintola avattiin SHELL Helmisimpukka liikenneaseman yhteyteen heinäkuussa 2018.

BURGER KING® -hampurilaisravintolaketju on laajentunut Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti: viiden ensimmäisen toimintavuotensa aikana ketju on avannut yhteensä 54 ravintolaa ja vuoden 2019 aikana ketjun tavoitteena on avata useita ravintoloita ympäri Suomen.

Voimakkaan kasvun lisäksi ketju on panostanut viime vuonna myös uusiin myyntikanaviin. Wolt-kuljetuspalvelun lisäksi ketjussa on otettu käyttöön itsepalvelukassat, jotka tulevat käyttöön kaikkiin ravintoloihin vuoden 2019 aikana. Myös asiakkaiden paljon toivoma BURGER KING®-sovellus on ladattavissa sovelluskaupoista. Sovellus tuo kätevästi paperisena olevat kuponkiedut myös mobiiliin ja sovelluksen käyttäjille on luvassa myös erityisetuja.

Vuonna 1954 Yhdysvalloissa perustettu BURGER KING® on tunnettu liekillä grillatuista hampurilaisistaan, jotka valmistetaan asiakkaiden toiveiden mukaan. Maailman toiseksi suurin hampurilaisravintolaketju erottuu kilpailijoistaan myös juomapuolella. BURGER KING® -ravintoloissa virvoitusjuomia saa juoda niin paljon kuin haluaa, ja lisäksi lähes kaikissa ravintoloissa tarjoillaan myös olutta.

Tomi Söderström
ketjujohtaja BURGER KING®, Restel Fast Food Oy
tomi.soderstrom@restel.fi

Vuonna 1954 perustettu BURGER KING® on maailman toiseksi suurin hampurilaisravintolaketju. Ketjuun kuuluu yli 16 000 ravintolaa noin 100 maassa eri puolilla maailmaa. Suurin osa (n. 97 %) BURGER KING® -ravintoloista on itsenäisesti franchise-sopimuksilla toimivien yrittäjien pyörittämiä ravintoloita, joista monet ovat vuosikymmeniä toimineita perheyrityksiä. BURGER KING® -ravintolat palvelevat n. 11 miljoonaa asiakasta päivittäin. Lisätietoja Facebookista ja osoitteesta: www.burgerking.fi