BURGER KING TUO MAAILMALTA TUTUN KEPPOSTELUN SUOMEEN - TÄSSÄ OVAT KETJUN UUDET NOUTORAVINTOLAT

Burger Kingin ja McDonald’sin toisilleen vinoilu on tuttua maailmalta. Katukuvaan on ilmestynyt ulkomainoksia, joissa Burger King ilmoittaa ilmaisesta toimituksesta, mutta vain kuuteen tarkkaan määriteltyyn osoitteeseen. Äkkiseltään osoitteilla ei ole mitään yhteistä - kunnes katsoo karttaa.

“Helsingissä on edelleen monta kaupunginosaa, joista löytyy McDonald’s, mutta ei Burger Kingiä. Tämä on traagista - olemme jo pitkään surreet sen asiakkaan kohtaloa, joka kulkee esimerkiksi Herttoniemessä tai Vallilassa ja alkaa himoitsemaan liekitettyä burgeria. Nyt saadaan viimein tolkku tähänkin asiaan”, kuvaa Kaisa Kasila, Burger Kingin Brand Manager.

Burger King muuttaa McDonald’sit noutoravintoloikseen ajalle 29.6.–1.7.2020. Näihin sijainteihin voiravintoloiden aukioloaikojen puitteissa (6:00–22:00 välillä) Woltata ruoat Burger Kingistä ilman kuljetusmaksua. Wolt-krediitit saa lunastettua koodilla BKDELI ja syöttämällä yhden kuudesta toimitusosoitteesta. Lisätietoja ja ohjeet kampanjasivulla: burgerking.fi/delivery

Burger Kingin ja McDonald’sin toisilleen naljailu on tuttua maailmalta. Aiemmin tänä vuonna näki päivän valon Skandinaviasta alkunsa saanut näyttävä kampanja, joka rikkoi kaikkia markkinoinnin lainalaisuuksia. Tässä kampanjassa keskiössä oli keinotekoisista säilöntäaineista luopuminen.

Briteistä viimeisimpänä muistetaan Burger Kingin ilmoitus, että jokaisen heidän kuvaamansa Whopper-hampurilaisen takana on jo pidempään ollut Big Mac -hampurilainen. Sitä voi olla vaikea huomata, koska se on pienempi.

Mäkkärin lisäksi Burger King on viime aikoina vinoillut muun muassaTähtien sota -faneille.

Lisätietoja ja tarkemmat ohjeet: burgerking.fi/delivery

Kaisa Kasila
Brand Manager
Restel Fast Food Oy | BURGER KING®