Wolfcom

Burgerimies Herlevi laajentaa Naughty BRGR -ravintolaketjunsa Jyväskylään

Jaa

Suomen ensimmäinen Top Chef ja Subin uuden Burgerimies-TV-sarjan tähti, keittiömestari Akseli Herlevi laajentaa Naughty BRGR-hampurilaisravintoketjunsa Jyväskylään. Burgereihin viime vuosina erikoistunut Herlevi haluaa tarjota Jyväskylän kävelykeskustan keskeisimmälle liikepaikalle avautuvassa ravintolassaan perinteikkään opiskelijakaupungin hinta-laatu -suhteeltaan parhaan burgerielämyksen. Kolmikulmaan avautuva Naughty BRGR Jyväskylä tulee käsittämään myös kaupungin suurimman, täysin anniskeluoikeuksin varustetun aurinkoterassin ruokailumahdollisuuksineen.

"Paine laajentaa Jyväskylään on ollut kova, sillä vilkkaassa opiskelijakaupungissa on ainakin meille tulvineiden kyselyiden mukaan kova nälkä laadukkaalle hampurilaiselle", kertoo Subin Burgerimies-sarjassakin loistava Akseli Herlevi. Kuva: MTV
"Paine laajentaa Jyväskylään on ollut kova, sillä vilkkaassa opiskelijakaupungissa on ainakin meille tulvineiden kyselyiden mukaan kova nälkä laadukkaalle hampurilaiselle", kertoo Subin Burgerimies-sarjassakin loistava Akseli Herlevi. Kuva: MTV

Ensimmäinen Naughty BRGR avautui Helsinkiin 2015 ja hampurilaisiin erikoistunut ravintolaketju on sittemmin avannut myös Turussa ja Tampereella. Järjestyksessään neljäs Naughty BRGR avautuu kesän kynnyksellä Jyväskylän keskustan Kolmikulman kauppakeskuksen toritasoon nykyisen Cafe Arellan tilalle. Noin 60 asiakaspaikkaa ja suuren terassin käsittävän ravintolan remontointi alkaa maaliskuussa ja uuden ravintolan avajaisia ennustetaan vietettävän kesäkuun 1. päivänä. Naughty BRGR tulee palkkamaan Jyväskylään noin 15 ravintola-alan ammattilaista.

”On ollut vain ajan kysymys, milloin pääsemme Jyväskylään. Paine laajentaa sinne on ollut kova, sillä vilkkaassa opiskelijakaupungissa on ainakin meille tulvineiden kyselyiden mukaan kova nälkä laadukkaalle hampurilaiselle. Vastaamme huutoon nyt, koska saimme haluamamme ravintolahuoneiston parhaalta paikalta. Tulemme kevään aikana remontoimaan siitä kaupungin mielestäni hienoimman ja houkuttelevimman fast casual -ravintolan”, lupaa Burgerimies Akseli Herlevi.

Naughty BRGR Jyväskylä sijaitsee aivan opiskelijakaupungin ytimessä, kävelykadun keskeisellä Aren aukiolla Kolmikulman kauppakeskuksen kiinteistössä. Katutasossa sijaitsevalle hampurilaisravintolalle tulee myös anniskeluoikeuksin varustettu suuri terassi.

”Avaus vetovoimaisen opiskelijakaupungin ytimessä tuo lisää makua sinne, missä ihmiset ovat jo valmiiksi. Jyväskylän Aren aukiolle onkin jääkiekkomenestyksen ohella pian aihetta kerääntyä juhlistamaan myös kaupungin parasta hampurilaista”, intoilee Herlevi itsevarmasti ja jatkaa: ”Haluamme aktiivisena paikallistoimijana olla mukana kehittämässä keskustan yleistä fiilistä ja Aren aukiolla sijaitsevan Kolmikulman uudistaminen on siinä tärkeässä roolissa. Aiomme panostaa myös ulkotiloihimme ja toivonkin, että saisimme Jyväskylään Naughty BRGR -ketjumme lippulaivaterassin. Tulemme myös huomioimaan paikallisen pienpanimoalan ja nostamme valikoimaamme paikallisia oluita.”

Burgerimies myös Subilla

Akseli Herlevin intohimona on täydellisen hampurilaisen luominen ja tavoitteensa eteen on hän tehnyt kenties enemmän töitä kuin kukaan muu suomalaiskokki. Herlevi on mm. tehnyt useita kansainvälisiä tutkimusmatkoja kasvattaakseen hampurilaisiin liittyvää tietotaitoa niin ravintolansa, kuin myös koko Suomen hampurilaiskulttuurin kehittämiseksi. Näiden matkojen pohjalta syntyi myös Suomen ensimmäinen hampurilaisiin erikoistunut TV-sarja Burgerimies, jossa Akseli Herlevi rullaa pitkin USA:n etelärajaa lännestä itään. Televisiokanava Subilla juuri aloittanut uutuussarja jakaantuu 10 etappiin, joista ensimmäinen on Kaliforniassa ja viimeinen New Yorkissa. Reitin varrella syödään paitsi burgereita, myös muita Amerikan herkkuja kohdekaupunkien ruokatrendejä kuppiloissa ja ravintoloissa selvittäen.

”Voin olla täysin hampurilaishullu, mutta burgeri on hyvä ja selkeä laatumittari sekä yksittäiselle ravintolalle, että sitä ympäröivälle kaupungille ja kulttuurille. Vaikka suuret massat ovat vasta löytämässä laatuhampurilaiset niin ravintoloissa kuin kotona, ovat burgerit nyt suositumpia kuin koskaan. Erinomainen hampurilainen on yksinkertaista, laadukkaista raaka-aineista valmistettua kansainvälistä katuruokaa, johon kaikilla pitää olla mahdollisuus”, taustoittaa Akseli Herlevi.

Burgerimiehen herkullista matkaa voi seurata Subilla keskiviikkoisin klo 21 ja Katsomo-suoratoistopalvelussa. Naughty BRGR Jyväskylä avautuu kesäkuun alussa osoitteeseen Puistokatu 2, 40100 Jyväskylä. Ravintolaan tulee 60 asiakaspaikkaa sisälle, minkä lisäksi on suuri ulkoterassi. Ravintola tulee työllistämään noin 15 ravintola-alan ammattilaista. Ravintolan rekrytointi alkaa heti. Lisätiedot www.facebook.com/NBRGR

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Akseli Herlevi, keittiömestari, Naughty BRGR
+358 50 522 7015
akseli@naughtybrgr.com

Samuel Sorainen
+358 400 5798653
samuel.sorainen@wolfcom.fi

Kuvat

"Paine laajentaa Jyväskylään on ollut kova, sillä vilkkaassa opiskelijakaupungissa on ainakin meille tulvineiden kyselyiden mukaan kova nälkä laadukkaalle hampurilaiselle", kertoo Subin Burgerimies-sarjassakin loistava Akseli Herlevi. Kuva: MTV
"Paine laajentaa Jyväskylään on ollut kova, sillä vilkkaassa opiskelijakaupungissa on ainakin meille tulvineiden kyselyiden mukaan kova nälkä laadukkaalle hampurilaiselle", kertoo Subin Burgerimies-sarjassakin loistava Akseli Herlevi. Kuva: MTV
Lataa
"Burgerimiehessä keskitymme USA:n ruokakulttuurin kruununjalokiveen sen aidossa ympäristössä ja olen kiitollinen, että pääsen tuomaan reissussa kartoittamiani oppeja ja uusia makuja pian myös Jyväskylään", innostuu Burgerimies Herlevi. Kuva: MTV
"Burgerimiehessä keskitymme USA:n ruokakulttuurin kruununjalokiveen sen aidossa ympäristössä ja olen kiitollinen, että pääsen tuomaan reissussa kartoittamiani oppeja ja uusia makuja pian myös Jyväskylään", innostuu Burgerimies Herlevi. Kuva: MTV
Lataa
Burgerimies Akseli Herlevi laajentaa Naughty BRGR -ravintolaketjunsa Jyväskylään. Kuva: Akseli Herlevi
Burgerimies Akseli Herlevi laajentaa Naughty BRGR -ravintolaketjunsa Jyväskylään. Kuva: Akseli Herlevi
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Wolfcom
Wolfcom
Tehtaankatu 40 B
00150 Helsinki

+358400579653http://www.wolfcom.fi/

Viestintätoimisto Wolfcom Boutique PR- and Communications, Helsinki, Finland

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista jo ennen kuin ne uutisoidaan? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi yhtä aikaa suomalaisen median kanssa. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Wolfcom

Susa Valviosta MTV:n markkinointijohtaja6.7.2018 08:31Tiedote

MTV Oy:n mainosrahoitteisen liiketoiminnan markkinointijohtajaksi ja kyseisen liiketoimintaryhmän johtoryhmän jäseneksi on nimitetty 13.8.2018 alkaen Susa Valvio. Valvion vastuulla on jatkossa myös MTV Oy:n yritysviestintä. Valvio siirtyy MTV:lle IBM Suomen markkinointi- ja viestintäjohtajan tehtävästä. Yli 15 vuotta IBM:llä työskennellyt Susa Valvio tuo televisioyhtiöön lisää vahvaa mainostajan ja kuluttajan tuntemusta sekä dataohjautuvan sisällön mahdollisuuksien ymmärrystä. Valvion visiona on vahvistaa MTV:n markkinajohtajan asemaa kasvattamalla kanavan luomista ilmiöistä entistä parempia mahdollisuuksia myös mainostajille.

Suomalaispurjehtija Tapio Lehtinen maailman haastavimmalle purjehdukselle huippukunnossa30.6.2018 13:59Tiedote

Tapio Lehtinen, 60, osallistuu maailman ensimmäisten purjehtijoiden joukossa äärimmäisen haastavaan Golden Globe Race -purjehduskilpailuun. Ranskan Les Sables d’Olonnen satamasta sunnuntaina 1. heinäkuuta starttaava kisa on yksinpurjehdus maapallon ympäri ilman pysähdyksiä tai modernia teknologiaa edustavia apuvälineitä. Kilpailu on järjestetty kerran aikaisemmin, vuosina 1968-1969, jolloin kilpailijoita lähti matkaan yhdeksän, vain yhden saapuessa maaliin. Tapio Lehtinen on valmistautunut kisan tuomien äärimmäisten rasitusten kestämiseen Suomen johtavien urheilulääketieteen ammattilaisten valmennuksessa.

Suomen ensimmäinen MSC:n kestävän kalastuksen sertifikaatti Itämeren silakan ja kilohailin kalastukselle28.6.2018 09:00Tiedote

Silakan ja kilohailin ammattimainen trooli- ja rysäkalastus on ensimmäisenä Suomessa saavuttanut kansainvälisen MSC:n kestävän kalastuksen sertifikaatin. Kalastustoiminta sai hyvät arvosanat kaikilla kolmella MSC:n kestävän kalastuksen osa-alueella. Sertifioinnin johdosta noin 95 % Suomen merialueen saalista täyttää kestävän kalastuksen kriteerit. WWF Suomi onnittelee Suomen Ammattikalastajaliittoa projektin valmistumisesta.

BOY MEETS GIRL® -vaatebrändi Suomeen myös sateenkaaren väreissä27.6.2018 11:44Tiedote

Prisman Minut itseni kanssa -kampanja tuo Helsinki Pride -viikolle rohkeasti kantaaottavan Boy meets Girl® -vaatemerkin. Merkin luoja Stacy Igel saapui Suomeen esittelemään suositusta Pride-mallistostaan Suomen markkinoille suunnitellut t-paidat, jotka jatkavat näkemyksellisen vaatebrändin tasa-arvoa ja rakkautta korostavaa teemaa. Kansainvälisesti Boy meets Girl on edustettuna muotiin erikoistuneissa luksusliikkeissä ja -tavarataloissa, kuten esimerkiksi Macy’s-tavarataloketjussa. Suomessa merkkiä myy yksinoikeudella Prisma.

Tomi Einonen nimitetty MTV:n uutistoiminnan johtoon21.6.2018 09:45Tiedote

Lähes 20-vuotisen uran MTV:n uutistoiminnassa tehnyt Tomi Einonen, 48, on nimitetty MTV Uutisten vastaavaksi päätoimittajaksi ja Mediahub Oy:n toimitusjohtajaksi. Einonen on hoitanut tehtävää virkaatekevänä sen jälkeen, kun Merja Ylä-Anttilan kerrottiin huhtikuussa siirtyvän syksyllä Ylen uudeksi toimitusjohtajaksi. Tomi Einosen visioissa on kehittää uutispalvelu vastaamaan yhä nopeammin digitalisoituvan uutiskulutuksen tarpeita ja samalla huolehtia Suomen arvostetuimpiin kuuluvan uutisbrändin suosion ja laadun jatkuvuudesta.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme