Wolfcom

Burgerimies Herlevi laajentaa Naughty BRGR -ravintolaketjunsa Jyväskylään

Jaa

Suomen ensimmäinen Top Chef ja Subin uuden Burgerimies-TV-sarjan tähti, keittiömestari Akseli Herlevi laajentaa Naughty BRGR-hampurilaisravintoketjunsa Jyväskylään. Burgereihin viime vuosina erikoistunut Herlevi haluaa tarjota Jyväskylän kävelykeskustan keskeisimmälle liikepaikalle avautuvassa ravintolassaan perinteikkään opiskelijakaupungin hinta-laatu -suhteeltaan parhaan burgerielämyksen. Kolmikulmaan avautuva Naughty BRGR Jyväskylä tulee käsittämään myös kaupungin suurimman, täysin anniskeluoikeuksin varustetun aurinkoterassin ruokailumahdollisuuksineen.

"Paine laajentaa Jyväskylään on ollut kova, sillä vilkkaassa opiskelijakaupungissa on ainakin meille tulvineiden kyselyiden mukaan kova nälkä laadukkaalle hampurilaiselle", kertoo Subin Burgerimies-sarjassakin loistava Akseli Herlevi. Kuva: MTV
"Paine laajentaa Jyväskylään on ollut kova, sillä vilkkaassa opiskelijakaupungissa on ainakin meille tulvineiden kyselyiden mukaan kova nälkä laadukkaalle hampurilaiselle", kertoo Subin Burgerimies-sarjassakin loistava Akseli Herlevi. Kuva: MTV

Ensimmäinen Naughty BRGR avautui Helsinkiin 2015 ja hampurilaisiin erikoistunut ravintolaketju on sittemmin avannut myös Turussa ja Tampereella. Järjestyksessään neljäs Naughty BRGR avautuu kesän kynnyksellä Jyväskylän keskustan Kolmikulman kauppakeskuksen toritasoon nykyisen Cafe Arellan tilalle. Noin 60 asiakaspaikkaa ja suuren terassin käsittävän ravintolan remontointi alkaa maaliskuussa ja uuden ravintolan avajaisia ennustetaan vietettävän kesäkuun 1. päivänä. Naughty BRGR tulee palkkamaan Jyväskylään noin 15 ravintola-alan ammattilaista.

”On ollut vain ajan kysymys, milloin pääsemme Jyväskylään. Paine laajentaa sinne on ollut kova, sillä vilkkaassa opiskelijakaupungissa on ainakin meille tulvineiden kyselyiden mukaan kova nälkä laadukkaalle hampurilaiselle. Vastaamme huutoon nyt, koska saimme haluamamme ravintolahuoneiston parhaalta paikalta. Tulemme kevään aikana remontoimaan siitä kaupungin mielestäni hienoimman ja houkuttelevimman fast casual -ravintolan”, lupaa Burgerimies Akseli Herlevi.

Naughty BRGR Jyväskylä sijaitsee aivan opiskelijakaupungin ytimessä, kävelykadun keskeisellä Aren aukiolla Kolmikulman kauppakeskuksen kiinteistössä. Katutasossa sijaitsevalle hampurilaisravintolalle tulee myös anniskeluoikeuksin varustettu suuri terassi.

”Avaus vetovoimaisen opiskelijakaupungin ytimessä tuo lisää makua sinne, missä ihmiset ovat jo valmiiksi. Jyväskylän Aren aukiolle onkin jääkiekkomenestyksen ohella pian aihetta kerääntyä juhlistamaan myös kaupungin parasta hampurilaista”, intoilee Herlevi itsevarmasti ja jatkaa: ”Haluamme aktiivisena paikallistoimijana olla mukana kehittämässä keskustan yleistä fiilistä ja Aren aukiolla sijaitsevan Kolmikulman uudistaminen on siinä tärkeässä roolissa. Aiomme panostaa myös ulkotiloihimme ja toivonkin, että saisimme Jyväskylään Naughty BRGR -ketjumme lippulaivaterassin. Tulemme myös huomioimaan paikallisen pienpanimoalan ja nostamme valikoimaamme paikallisia oluita.”

Burgerimies myös Subilla

Akseli Herlevin intohimona on täydellisen hampurilaisen luominen ja tavoitteensa eteen on hän tehnyt kenties enemmän töitä kuin kukaan muu suomalaiskokki. Herlevi on mm. tehnyt useita kansainvälisiä tutkimusmatkoja kasvattaakseen hampurilaisiin liittyvää tietotaitoa niin ravintolansa, kuin myös koko Suomen hampurilaiskulttuurin kehittämiseksi. Näiden matkojen pohjalta syntyi myös Suomen ensimmäinen hampurilaisiin erikoistunut TV-sarja Burgerimies, jossa Akseli Herlevi rullaa pitkin USA:n etelärajaa lännestä itään. Televisiokanava Subilla juuri aloittanut uutuussarja jakaantuu 10 etappiin, joista ensimmäinen on Kaliforniassa ja viimeinen New Yorkissa. Reitin varrella syödään paitsi burgereita, myös muita Amerikan herkkuja kohdekaupunkien ruokatrendejä kuppiloissa ja ravintoloissa selvittäen.

”Voin olla täysin hampurilaishullu, mutta burgeri on hyvä ja selkeä laatumittari sekä yksittäiselle ravintolalle, että sitä ympäröivälle kaupungille ja kulttuurille. Vaikka suuret massat ovat vasta löytämässä laatuhampurilaiset niin ravintoloissa kuin kotona, ovat burgerit nyt suositumpia kuin koskaan. Erinomainen hampurilainen on yksinkertaista, laadukkaista raaka-aineista valmistettua kansainvälistä katuruokaa, johon kaikilla pitää olla mahdollisuus”, taustoittaa Akseli Herlevi.

Burgerimiehen herkullista matkaa voi seurata Subilla keskiviikkoisin klo 21 ja Katsomo-suoratoistopalvelussa. Naughty BRGR Jyväskylä avautuu kesäkuun alussa osoitteeseen Puistokatu 2, 40100 Jyväskylä. Ravintolaan tulee 60 asiakaspaikkaa sisälle, minkä lisäksi on suuri ulkoterassi. Ravintola tulee työllistämään noin 15 ravintola-alan ammattilaista. Ravintolan rekrytointi alkaa heti. Lisätiedot www.facebook.com/NBRGR

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Akseli Herlevi, keittiömestari, Naughty BRGR
+358 50 522 7015
akseli@naughtybrgr.com

Samuel Sorainen
+358 400 5798653
samuel.sorainen@wolfcom.fi

Kuvat

"Paine laajentaa Jyväskylään on ollut kova, sillä vilkkaassa opiskelijakaupungissa on ainakin meille tulvineiden kyselyiden mukaan kova nälkä laadukkaalle hampurilaiselle", kertoo Subin Burgerimies-sarjassakin loistava Akseli Herlevi. Kuva: MTV
"Paine laajentaa Jyväskylään on ollut kova, sillä vilkkaassa opiskelijakaupungissa on ainakin meille tulvineiden kyselyiden mukaan kova nälkä laadukkaalle hampurilaiselle", kertoo Subin Burgerimies-sarjassakin loistava Akseli Herlevi. Kuva: MTV
Lataa
"Burgerimiehessä keskitymme USA:n ruokakulttuurin kruununjalokiveen sen aidossa ympäristössä ja olen kiitollinen, että pääsen tuomaan reissussa kartoittamiani oppeja ja uusia makuja pian myös Jyväskylään", innostuu Burgerimies Herlevi. Kuva: MTV
"Burgerimiehessä keskitymme USA:n ruokakulttuurin kruununjalokiveen sen aidossa ympäristössä ja olen kiitollinen, että pääsen tuomaan reissussa kartoittamiani oppeja ja uusia makuja pian myös Jyväskylään", innostuu Burgerimies Herlevi. Kuva: MTV
Lataa
Burgerimies Akseli Herlevi laajentaa Naughty BRGR -ravintolaketjunsa Jyväskylään. Kuva: Akseli Herlevi
Burgerimies Akseli Herlevi laajentaa Naughty BRGR -ravintolaketjunsa Jyväskylään. Kuva: Akseli Herlevi
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Wolfcom
Wolfcom
Tehtaankatu 40 B
00150 Helsinki

+358400579653http://www.wolfcom.fi/

Viestintätoimisto Wolfcom Boutique PR- and Communications, Helsinki, Finland

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Wolfcom

Marttiini teki Sastalle 50-vuotisjuhlapuukon21.5.2019 09:50:00 EESTTiedote

Luonnonystäviä jo 50 vuoden ajan pukenut suomalainen erävaatemerkki Sasta esittelee juhlavuotenaan viisi muiden kotimaisten laatumerkkien kanssa suunniteltua ja valmistettua yhteistuotetta. Juhlamalliston tavoitteena on muistuttaa kuluttajia kotimaisen suunnittelun ja tuoteosaamisen jatkuvuuden tärkeydestä sekä tukea vastuullisia suomalaisia toimijoita. Ensimmäinen yhteistyö oli Coston kanssa tehty sarkalippis ja kesän kynnyksellä juhlavuoden valikoima täydentyy Marttiinin Sasta-juhlapuukolla.

Ylioppilaslakillakin voi erottautua24.4.2019 12:12:43 EESTTiedote

Noin 30 000 suomalaisnuorta painaa kesäkuun ensimmäisenä lauantaina päähänsä perinteisen ylioppilaslakin merkkinä ylioppilastutkinnon suorittamisesta. Suomessa valkolakkiperinteen lasketaan alkaneen vuonna 1865, jolloin muutama helsinkiläinen ylioppilas valmistutti itselleen ensin Tanskassa ja sittemmin Ruotsissa jo suosioon nousseen mallin mukaisesti samettisen ylioppilaslakin. Pohjoismaiden suurin ylioppilaslakkien ja valmistujaistuotteiden valmistaja C.L. Seifert on ulottanut räätälöidyn hattupalvelunsa myös suomalaisille ylioppilaille, jotka voivat verkkopalvelun avulla suunnitella ja tilata itselleen personoidun ja käsintehdyn laadukkaan, kaikki vaput ryhdikkäänä kestävän ylioppilaslakkinsa.

Yli 650 suomalaista haki muotiviikkojen malliksi8.4.2019 12:59:08 EESTTiedote

Kaikille suomalaisille muotia tarjoava Sokos-tavarataloketju haki kevään muotiviikoilleen malleiksi tavallisia muodista ja esiintymisestä kiinnostuneita kuluttajia. Hakijoita huippumalli Saimi Hoyerin vetämään mallivalmennukseen ilmoittautui yli 650, joista kahdeksan nähdään viikonloppuna Oulun Sokos-tavaratalon estradilla. Hakijoiden suuri määrä ja laaja, 9-73 -vuoden ikäjakauma ilahdutti muotiviikkojen järjestäjät.

Eestlased loobuvad heliplaatidest voogedastuse kasuks29.3.2019 13:58:00 EETTiedote

Kolme suurima plaadifirma andmetel siirdub muusikatarbimine ka Eestis digitaalsetesse voogedastuskanalitesse ning see sunnib muusikuid avaldama pikkade plaatide asemel pigem singleid. Füüsiliste salvestiste ehk heliplaatide müük langeb jätkuvalt ja vähenes eelmisel aastal üle-eelmisega võrreldes 40% võrra. Digitaalsete streaming-teenuste kaudu tarbitud muusika maht kasvas 2018. aastal lausa 43%. See viitab selgele muutusele Eesti tarbijate muusikakuulamisharjumustes. Uutmoodi muusikatarbimine, mis toimub voogedastusteenuste kaudu, sunnib artiste keskenduma plaatide asemel senisest enam singlite avaldamisele.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme