Burgerimies Herlevin neljäs Naughty BRGR avautui Jyväskylään

Suomen ensimmäinen Top Chef ja Burgerimies-TV-sarjan tähti, keittiömestari Akseli Herlevi avasi Naughty BRGR -hampurilaisravintolaketjun neljännen ravintolan Jyväskylään. Kaupungin kävelykeskustan paraatipaikalle Kolmikulmaan avautuneella ravintolalla on myös suuri, sadan asiakaspaikan anniskeluoikeuksin varustettu terassi. Ravintolan sisustuksessa kunnioitetaan jyväskyläläisten rakkautta urheiluun ja menestykseen.

“Halusimme kunnioittaa Jyväskylän väkevää urheilujuhlaperinnettä ja olla samalla ravintolakonseptimme mukaisesti myös tuhma ja kapinallinen. Taiteilija Vesa Suksi maalasi Naughty BRGR Jyväskylän seinään 2.5 metriä leveän seinämaalauksen, joka näyttäytyy jokaiselle katsojalle eri tavalla”, vinkkaa Burgerimies Akseli Herlevi.

Ensimmäinen Naughty BRGR avautui Helsinkiin vuonna 2015, jonka jälkeen laadukkaisiin hampurilaisiin erikoistunut ravintolaketju on laajentunut myös Turkuun ja Tampereelle. Jyväskylä on ollut tälle kehitykselle toivottu ja odotettu jatkumo, jossa Herlevi haluaa tarjota Keski-Suomen hinta-laatu -suhteeltaan parhaimman burgerielämyksen.

“Jyväskylä oli alusta saakka suunnitelmissamme, mutta odotimme vain sopivaa lokaatiota. Se kannatti, sillä nyt pääsemme tarjoamaan kylän parhaita burgereita aivan ytimeen, Kolmikulman sykkeeseen. Jyväskylässä on paljon opiskelijoita ja he ovat se kuluttajasukupolvi, joka tekee ruokavallankumousta vaatimalla laadukkaita raaka-aineita, uusia makuja ja vastuullisuutta. Vastaamme tähän burgereihin erikoistuneella ruokalistallamme ja esittelemällä fast casual -ruoan mielestäni parhaat mahdollisuudet”, innostuu keittiömestari Akseli Herlevi ja jatkaa: ”Meillä on Jyväskylässä myös upea, suuri terassi, joka tuo oman mausteensa lämpimiin kesäiltoihin. Tältä ravintolalta onkin lupa odottaa paljon, joten tulen itsekin panostamaan mahdollisimman paljon aikaani Jyväskylään. Saavun tänne kesällä myös tuhmalla ruokarekallamme.”

60 asiakaspaikkaa sisällä ja satapaikkaisen aurinkoterassin tarjoava Jyväskylän Naughty BRGR on ketjun muiden ravintoloiden kaltaisesti yksilöllinen myös sisustukseltaan. Herlevin luottotaiteilija, kaikkiin Naughty BRGR ravintoloihin taidetta maalannut Vesa Suksi maalasi Jyväskylän ravintolan seinään 2,5 metriä leveän jääkiekkomaalauksen.

“Halusimme kunnioittaa Jyväskylän väkevää ja voittavaa urheilujuhlaperinnettä ja olla samalla ravintolakonseptin henkisesti myös tuhma ja kapinallinen. Näin syntyi seinämaalaus, joka näyttäytyy jokaiselle katsojalle omanlaisellaan tavalla”, vinkkaa taiteilija Vesa Suksi.

Burgerihulluksi itseään kutsuva Herlevi on tehnyt töitä suomalaisen hampurilaiskulttuurin kehittämiseksi varmasti enemmän kuin kukaan muu suomalainen kokki. Aiemmin vain pikaruoaksi mielletty hampurilainen on hiljattain noussut myös suomalaisten ravintoloiden ja kotikeittiöiden kiintotähdeksi ja burgeribuumin voidaan sanoa nyt vallitsevan Suomessa.

“Perinteinen hampurilainen on ruokana yksinkertainen ja kaikille tuttu, joten uskalsin haastaa itseni luomaan täydellisen burgerin. Kierrän jatkuvasti maailmaa hakemassa siihen uutta inspiraatiota. Burgeri on ruokana siitä mielenkiintoinen, että kuten Burgerimies-sarjassakin on nähty, mahtuu sämpylän väliin koko maailma. Naughtyssa keksimme ja kokeilemme jatkuvasti uusia yhdistelmiä ja myös asiakkaamme osallistuvat aktiivisesti ideointiin. Ravintoloidemme persoonaan kuuluu myös mieletön henkilökunta, jonka ammattitaito ja asenne luovat Naughty-elämyksen. On ollut hieno kokemus hakea Jyväskylään paikallisia, burgereihin intohimoisesti suhtautuvia osaajia. Heistä on tullut minulle jo kuin perhettä”, kertoo ravintolaketjun synnystä ja laajentumisesta Akseli Herlevi.

15 henkeä työllistävä Naughty BRGR Jyväskylä aukeaa 1.6. klo 19.00 osoitteessa Puistokatu 2-4, 40100 Jyväskylä.

Naughty BRGR Jyväskylän keittiön aukioloajat:

• Maanantai: klo 11.00-22.00, huom.  maanantait 11.6.-25.6. suljettu
  • Tiistai-lauantai: klo 11.00-22.00 (terassi perjantai-lauantai klo 11.00-02.00)
  • Sunnuntai: klo 10.00-19.00 (terassi sunnuntaisin klo 12.00-19.00)

Akseli Herlevi, keittiömestari, Naughty BRGR
akseli@naughtybrgr.com

Samuel Sorainen
samuel.sorainen@wolfcom.fi

Keittiömestari Akseli Herlevi avasi Naughty BRGR -hampurilaisravintolaketjun neljännen ravintolan Jyväskylään.
"Tulen panostamaan mahdollisimman paljon aikaani Jyväskylään ja saavun sinne kesällä myös tuhmalla ruokarekallamme", kertoo Akseli Herlevi.
"Jyväskylä oli alusta saakka suunnitelmissamme, mutta odotimme vain sopivaa lokaatiota. Se kannatti, sillä nyt pääsemme tarjoamaan kylän parhaita burgereita aivan ytimeen, Kolmikulman sykkeeseen", iloitsee Akseli Herlevi.
"Paine laajentaa Jyväskylään on ollut kova, sillä vilkkaassa opiskelijakaupungissa on meille tulvineiden pyyntöjen mukaan kova nälkä laadukkaalle burgerille", kertoo MTV:n Burgerimies-sarjassakin loistava Akseli Herlevi. Kuva: MTV
Keittiömestari Akseli Herlevi avasi Naughty BRGR -hampurilaisravintolaketjun neljännen ravintolan Jyväskylään, kaupungin kävelykeskustan paraatipaikalle Kolmikulmaan. Kuva: Akseli Herlevi
Naughty BRGR -ruokarekka kiertää tapahtumia läpi suomen koko kesän.

Susa Valviosta MTV:n markkinointijohtaja6.7.2018 08:31Tiedote

MTV Oy:n mainosrahoitteisen liiketoiminnan markkinointijohtajaksi ja kyseisen liiketoimintaryhmän johtoryhmän jäseneksi on nimitetty 13.8.2018 alkaen Susa Valvio. Valvion vastuulla on jatkossa myös MTV Oy:n yritysviestintä. Valvio siirtyy MTV:lle IBM Suomen markkinointi- ja viestintäjohtajan tehtävästä. Yli 15 vuotta IBM:llä työskennellyt Susa Valvio tuo televisioyhtiöön lisää vahvaa mainostajan ja kuluttajan tuntemusta sekä dataohjautuvan sisällön mahdollisuuksien ymmärrystä. Valvion visiona on vahvistaa MTV:n markkinajohtajan asemaa kasvattamalla kanavan luomista ilmiöistä entistä parempia mahdollisuuksia myös mainostajille.

Suomalaispurjehtija Tapio Lehtinen maailman haastavimmalle purjehdukselle huippukunnossa30.6.2018 13:59Tiedote

Tapio Lehtinen, 60, osallistuu maailman ensimmäisten purjehtijoiden joukossa äärimmäisen haastavaan Golden Globe Race -purjehduskilpailuun. Ranskan Les Sables d’Olonnen satamasta sunnuntaina 1. heinäkuuta starttaava kisa on yksinpurjehdus maapallon ympäri ilman pysähdyksiä tai modernia teknologiaa edustavia apuvälineitä. Kilpailu on järjestetty kerran aikaisemmin, vuosina 1968-1969, jolloin kilpailijoita lähti matkaan yhdeksän, vain yhden saapuessa maaliin. Tapio Lehtinen on valmistautunut kisan tuomien äärimmäisten rasitusten kestämiseen Suomen johtavien urheilulääketieteen ammattilaisten valmennuksessa.

Suomen ensimmäinen MSC:n kestävän kalastuksen sertifikaatti Itämeren silakan ja kilohailin kalastukselle28.6.2018 09:00Tiedote

Silakan ja kilohailin ammattimainen trooli- ja rysäkalastus on ensimmäisenä Suomessa saavuttanut kansainvälisen MSC:n kestävän kalastuksen sertifikaatin. Kalastustoiminta sai hyvät arvosanat kaikilla kolmella MSC:n kestävän kalastuksen osa-alueella. Sertifioinnin johdosta noin 95 % Suomen merialueen saalista täyttää kestävän kalastuksen kriteerit. WWF Suomi onnittelee Suomen Ammattikalastajaliittoa projektin valmistumisesta.

BOY MEETS GIRL® -vaatebrändi Suomeen myös sateenkaaren väreissä27.6.2018 11:44Tiedote

Prisman Minut itseni kanssa -kampanja tuo Helsinki Pride -viikolle rohkeasti kantaaottavan Boy meets Girl® -vaatemerkin. Merkin luoja Stacy Igel saapui Suomeen esittelemään suositusta Pride-mallistostaan Suomen markkinoille suunnitellut t-paidat, jotka jatkavat näkemyksellisen vaatebrändin tasa-arvoa ja rakkautta korostavaa teemaa. Kansainvälisesti Boy meets Girl on edustettuna muotiin erikoistuneissa luksusliikkeissä ja -tavarataloissa, kuten esimerkiksi Macy’s-tavarataloketjussa. Suomessa merkkiä myy yksinoikeudella Prisma.

Tomi Einonen nimitetty MTV:n uutistoiminnan johtoon21.6.2018 09:45Tiedote

Lähes 20-vuotisen uran MTV:n uutistoiminnassa tehnyt Tomi Einonen, 48, on nimitetty MTV Uutisten vastaavaksi päätoimittajaksi ja Mediahub Oy:n toimitusjohtajaksi. Einonen on hoitanut tehtävää virkaatekevänä sen jälkeen, kun Merja Ylä-Anttilan kerrottiin huhtikuussa siirtyvän syksyllä Ylen uudeksi toimitusjohtajaksi. Tomi Einosen visioissa on kehittää uutispalvelu vastaamaan yhä nopeammin digitalisoituvan uutiskulutuksen tarpeita ja samalla huolehtia Suomen arvostetuimpiin kuuluvan uutisbrändin suosion ja laadun jatkuvuudesta.