Business Tampere järjestää rahoituswebinaareja yrityksille

Business Tampere Oy tarjoaa rahoitustietoa yrityksille muiden palvelujensa lisäksi maksuttomien webinaariensa kautta. Seuraava webinaari pidetään perjantaina 3.4. klo 10 alkaen.

Kuva: Mirella Mellonmaa

Koronaepidemian vuoksi kevään tilaisuudet järjestetään etätoteutuksina. Business Tampere ja Visit Tampere ovat ottaneet poikkeustilanteessa nopeasti uudet työvälineet käyttöön ja käynnistäneet webinaarien sarjan rahoitusmahdollisuuksista yrityksille. Webinaareja voi seurata striimin kautta Business Tampereen YouTube-kanavalla, ja niiden tallenteet ovat katsottavissa kanavalla myös tilaisuuksien jälkeen. Webinaarit on suunnattu Tampereen kaupunkiseudulla toimiville yrityksille, matkailuyritykset mukaan lukien.

Webinaarisarja käsittelee yrityspalveluita, rahoitusinstrumentteja ja ohjeistuksia, jotka ovat ajankohtaisia poikkeustilanteessa. Infojen painopiste on rahoitusinstrumenteissa. Seuraavan liikepankki-aiheisen webinaarinsa Business Tampere järjestää perjantaina 3.4. klo 10. Webinaarissa Aito Säästöpankki, Danske, Nordea ja OP kertovat, minkälaisia ratkaisuja suurimmat liikepankit tuottavat yrityksille koronakriisin keskellä.

Keskiviikkona 8.4. klo 10 järjestetään Kriisirahoitusta yrityksille -webinaari. Torstaina 16.4. startup-yrityksille on luvassa miniseminaari, jossa käydään pää­omasijoittajien kanssa läpi, miltä tilanne kriisirahoitusmarkkinoilla näyttää ja miten yritysten kannattaisi nyt toimia. Kriisirahoitus-webinaareja on luvassa myös 22.4. ja 6.5. Niiden sisällöt täsmentyvät.

Ilmoittautua voi Business Tampereen sivustolla olevan tapahtumakalenterin kautta.

– Asioita hoidetaan uudella tavalla nyt heti. Business Tampere järjestää laajalla yhteistyöllä webinaareja yrityksille. Lisäksi olemme eilen avanneet kriisitukipalvelun ja verkkosivuillemme kerätään tärkeää ja ajankohtaista tietoa yrityksille, Business Tampereen toimitusjohtaja Harri Airaksisen kertoo.

Webinaareja voi seurata myös striiminä tai katsoa jälkikäteen tallenteena

Mikäli webinaariin ei mahdu mukaan, pystyy sitä katsomaan striiminä. Lähetys striimataan samanaikaisesti Business Tampereen YouTube-kanavalle, josta kaikkien webinaarien tallenteet ovat katsottavissa myös live-tilaisuuksien jälkeen. Business Tampereen YouTube-seuraajaksi voi halutessaan liittyä jo ennakkoon. Linkki kanavalle: youtube.com/BusinessTampere

25.3. pidetyn Kriisirahoitusinfo yrityksille -webinaarin tallenne on katsottavissa Business Tampereen YouTube-kanavalla.

Kriisirahoitusinfo yrityksille -webinaari 25.3.2020
Siirry videokanavalle

Kuva: Mirella Mellonmaa

Rapid Tampere yhdistää seudun teollisuutta ja kansainvälisiä teknologiayrityksiä23.6.2020 15:19:13 EESTTiedote

Tamperelainen yhteistyökiihdyttämö Rapid Tampere avaa uuden teknologioiden hakukierroksen seudun kärkiyritysten liiketoimintaa vauhdittamaan. Vuoden 2019 kierros oli varsin onnistunut, ja hakemuksia saatiin lähes 350 kappaletta 48 eri maasta. Suuri hakijamäärä on osoitus Tampereen seudun kasvavasta vetovoimasta kansainvälisesti. Hakijoiden joukossa oli 30 suomalaisyritystä. Uusi hakukierros alkaa elokuussa.

Media invitation: Welcome to AI Finland 2020 – an event that focuses on sustainable intelligent manufacturing and company-research collaboration9.6.2020 14:01:26 EESTPress Invitation

International AI Finland 2020 event will take place on September 30, 2020 at Tampere Hall. The event focuses on sustainable intelligent manufacturing and company-research collaboration – in order to support the R&D and commercialization of Finnish AI. The goal is to create a concept, AI Finland, that annually connects companies with the best research in different themes and regions. The AI Finland event kicks-off from Tampere, the heart of the Finnish manufacturing industry.

Mediakutsu: Tervetuloa tekoälyn yritys-tutkimusyhteistyötä vauhdittavaan AI Finland 2020 -tapahtumaan9.6.2020 13:32:06 EESTKutsu

Kansainvälinen AI Finland 2020 -tapahtuma järjestetään 30.9. Tampere-talossa. Tapahtuma keskittyy kestävään älykkääseen tuotantoon sekä yritys-tutkimusyhteistyöhön tukien suomalaisen AI:n tutkimusta, kehitystä ja kaupallistamista. Tavoitteena on luoda AI Finland -konsepti, joka yhdistää vuosittain yritykset ja huippututkimuksen eri teemoissa ja alueilla.