Bygg Reis Deg -messut järjestetään Norjassa

Polaria Oy on mukana rakennusalan ammattilaisille suunnatuilla Bygg Reis Deg -messuilla Norjassa. Bygg Reis Deg järjestetään 16.-19. lokakuuta Oslon Lillestrømissä.
Polaria Oy:n tehdas Mäntyharjulla.

Polarialla on messuilla oma osasto (B03-14). Esittelemme osastollamme tuttuun tapaan teräksisiä kylpyhuonetuotteittamme, kuten valaisinpeilikaappeja, allaskaappeja ja muita kylpyhuoneen kalusteita. Polaria osallistuu messuille nyt toista kertaa.

– Kaksi vuotta sitten Norjan messut olivat meille uusi tapahtuma ja saimme hyvää oppia tulevaisuutta varten. Panostamme Polariassa yhä enemmän Skandinaviaan, sillä tuotteemme soveltuvat markkinoille hyvin. Teräksisille kylpyhuonekalusteille on tarvetta ja paljon kysyntää erityisesti Ruotsissa ja Norjassa, kertoo Virva Paasonen Polarian myynnistä.

Polaria Oy:n tehdas Mäntyharjulla.

Polaria Oy kehittää, valmistaa ja markkinoi metallisia kylpyhuonekalusteita. Teräksestä valmistetut tuotteet ovat kestäviä ja pitkäikäisiä – sekä lopulta myös kierrätettäviä. Polarian tehdas sijaitsee Mäntyharjulla, Etelä-Savossa ja työllistää yli 50 henkilöä. Polarialla on vuodesta 1997 asti ollut Avainlippu!

Anna Roiskua – Polaria kestää!