ByggSMART - rakennusalan kiinnostavimmat verkkomessut lokakuussa

Rakennusalan ajankohtaisimmat puheenaiheet ja tuoteuutuudet ovat mukana ByggSMART-verkkomessuilla 26.–30.10.2020.

Kullakin messupäivällä on oma teemansa:  26.10. Linjasaneeraus, 27.10 Puurakentaminen, 28.10 Energia 29.10 Arkkitehtuuri ja 30.10 Maa- ja infrarakentaminen.

– Rakennus- ja kiinteistöalan digitalisaation myötä on vain luonnollista, että myös alan messuja järjestetään verkkotapahtumina, ByggSMART-messujen järjestäjä RPT Byggfakta Oy:n toimitusjohtaja Sampsa Seppälä sanoo.

– Ja yhtä luonnollista on, että verkkomessujen järjestäjä on RPT Byggfakta, joka on jo vuosikymmenien ajan vastannut Suomen tärkeimmistä rakennus- ja kiinteistöalan tietokannoista, Seppälä toteaa.

ByggSMART-messujen rakenne on messukävijöille tuttu: paljon tietoa alan uusimmista tuotteista ja palveluista, asiantuntevaa puhetta ajankohtaisista aiheista sekä mahdollisuus verkostoitua alan toimijoiden kanssa.

– Luvassa on puheenvuoroja suoratoistona sekä videoina, ja koska kyseessä on kaupallinen messutapahtuma, mainoksillekin on paikkansa, Sampsa Seppälä sanoo.

Ilmoittautuminen ByggSMART-verkkomessujen messuvieraaksi, näytteilleasettajaksi tai mainostajaksi on jo alkanut osoitteessa https://byggsmart.rpt.fi/. Messujen ohjelma puhujineen päivittyy sivuille mahdollisimman pian.

Lisätietoa: RPT Byggfakta Oy:n toimitusjohtaja Sampsa Seppälä,
+358 50 543 1185, sampsa.seppala@rpt.fi

RPT Byggfakta Oy:n liikevaihto vuonna 2019 oli 7,6 miljoonaa euroa. Yritys työllistää yli 50 henkeä, ja se on osa Byggfakta Group -konsernia, joka toimii Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Byggfakta Group on Pohjoismaiden johtava rakennusalan tietopalvelujen tuottaja ja kustantaja. Byggfakta Group -konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli 513 MSEK, ja yhtiön palveluksessa oli noin 350 työntekijää. Byggfakta Groupin pääomistaja on brittiläinen pääomarahasto Stirling Square III.