Cannes Lions lanseerasi Chatbotin - Kurio AI loi konseptin

Cannes Lionsin chatbot lanseerattiin lauantaina alkaneiden festivaalien yhteydessä. Se toimii Facebook Messengerissä ja auttaa festivaalikävijöitä saamaan kokemuksestaan enemmän irti.

Kurio AI suunnittelee uudenlaisia markkinoinnin ja viestinnän ratkaisuja tekoälyä hyödyntämällä. Cannes Lionsille luotu bottitoteutus on yksi esimerkki yksikön toiminnasta. ”Näemme tämän tyylisissä toteutuksissa valtavaa potentiaalia paitsi markkinoinnille ja viestinnälle myös isoille tapahtumille”, toteaa Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas, joka itse on väitellyt tohtoriksi tekoälyn hyödyntämisestä markkinoinnin prosesseissa. ”Cannes Lionsissa vierailee vuosittain yli 10 000 kävijää. Tämän botin avulla festivaalikävijä voi saada itselleen personoituja uutisia, nopeita vastauksia ja apua sekä paikallisia vinkkejä. Botti on hyvä tapa paketoida organisaatiolle kertynyt data ja asiakasymmärrys puhuttelevaan ja asiakaslähtöiseen muotoon”, Opas summaa.

Laivurinkatu 43

Kurio on sosiaalisen median asiantuntijatoimisto, joka auttaa asiakkaitaan tekemään tuloksellista markkinointia ja viestintää sosiaalista mediaa ja digitaalisia kanavia hyödyntäen.

Kurion ja Cannes Lionsin yhteistyö laajenee videotuotantoon13.6.2017 08:30Tiedote

Kurio julkaisee jälleen ”World Class Lessons on Social Media” -raportin yhteistyössä Cannes Lionsin kanssa. Kuudetta kertaa toteutettava raportti laajenee nyt ensimmäistä kertaa verkossa julkaistavaksi videosarjaksi. Videosarjassa voittavien somekampanjoiden suunnittelijat avaavat kampanjoita Kurion viitekehyksen kautta. Videosarja julkaistaan Cannesin Lionsin omassa digimediassa Stories from Cannes Lions.