Cannes Lions lanseerasi Chatbotin - Kurio AI loi konseptin

Cannes Lionsin chatbot lanseerattiin lauantaina alkaneiden festivaalien yhteydessä. Se toimii Facebook Messengerissä ja auttaa festivaalikävijöitä saamaan kokemuksestaan enemmän irti.

Kurio AI suunnittelee uudenlaisia markkinoinnin ja viestinnän ratkaisuja tekoälyä hyödyntämällä. Cannes Lionsille luotu bottitoteutus on yksi esimerkki yksikön toiminnasta. ”Näemme tämän tyylisissä toteutuksissa valtavaa potentiaalia paitsi markkinoinnille ja viestinnälle myös isoille tapahtumille”, toteaa Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas, joka itse on väitellyt tohtoriksi tekoälyn hyödyntämisestä markkinoinnin prosesseissa. ”Cannes Lionsissa vierailee vuosittain yli 10 000 kävijää. Tämän botin avulla festivaalikävijä voi saada itselleen personoituja uutisia, nopeita vastauksia ja apua sekä paikallisia vinkkejä. Botti on hyvä tapa paketoida organisaatiolle kertynyt data ja asiakasymmärrys puhuttelevaan ja asiakaslähtöiseen muotoon”, Opas summaa.

Kurio on sosiaalisen median asiantuntijatoimisto, joka auttaa asiakkaitaan tekemään tuloksellista markkinointia ja viestintää sosiaalista mediaa ja digitaalisia kanavia hyödyntäen.

Kurio liittyy SAMY Alliancen riveihin – tähtää globaaliin kasvuun some edellä5.3.2024 08:44:56 EET | Tiedote

Kurio yhdistyy osaksi SAMY Alliancea. SAMY Alliance tarjoaa teknologia- ja dataohjatusti social-first-markkinoinnin palveluita ja on perustamisvuodestaan 2013 lähtien tehnyt voimakasta kasvua vuosittain, rakentaen asemaansa johtavana globaalina toimijana alallaan. Someen erikoistunut luova toimisto Kurio tulee johtamaan SAMY Alliancen Pohjoismaiden laajentumista. Yhdistymisen myötä Kurion osakkaat liittyvät SAMY Alliancen osakkeenomistajien joukkoon.

Tekoäly herätti lastenkirjan piirroshahmon eloon virtuaalivaikuttajana21.4.2023 12:02:05 EEST | Tiedote

Energiayhtiö Helen julkaisi lastenkirjan, joka tuo perheille sekä kasvatuksen ammattilaisille uudenlaisen keinon kertoa lapsille energiasta ja energiamurroksesta. Kirja on osa poikkeuksellisen laajaa hanketta, jonka tarkoitus on paitsi tarjota helposti ymmärrettävää tietoa lapsille myös tukea vanhempia ja ammattilaisia energiakasvatuksessa. Tarinan levittämistä varten kirjan päähenkilöstä luotiin tekoälyn avulla virtuaalivaikuttaja.