Captain's Ball järjestetään 1.12. – Median akkreditointi gaalaan avoinna

Perinteikäs Captain's Ball -gaala järjestetään Helsingissä Marina Congress Centerissä torstaina 1. joulukuuta alkaen kello 18.00.

Suomen Palloliitto ja Veikkausliiga palkitsevat kauden 2022 parhaita Captain's Ball -gaalassa joulukuun ensimmäisenä päivänä. Gaalassa palkitaan muun muassa parhaita maajoukkuepelaajia, pääsarjojen onnistujia, valmentajia, erotuomareita ja grassroots-toimijoita.

Illan kruunaa Captain’s Ball -palkinto, joka on erikoispalkinto erityisen positiivisesta ja merkittävästä suomalaisen jalkapalloilun hyväksi tehdystä työstä. Viime vuoden gaalassa Captain's Ball luovutettiin Tim Sparville.

Median akkreditointi Captain's Ball -gaalaan on nyt avattu. Medialla on gaalassa mahdollisuus haastatella palkittuja ja ottaa valokuvia.

Työvuorossa olevat toimittajat voivat hakea akkreditointia gaalaan tällä lomakkeella maanantaihin 28.11. mennessä >>

Listan jaettavista palkinnoista löydät täältä >>

Captain's Ball -gaalaa voi myös seurata suorana lähetyksenä Palloliiton Youtube-kanavalla.

Maailman katseet ovat nyt Qatarissa – Maan räikeistä ihmisoikeusrikkomuksista puhumista pitää jatkaa17.11.2022 09:00:00 EET | Tiedote

Jalkapallon arvokisojen tulisi olla ihmisiä yhdistävä ja hyvinvointia edistävä urheilun globaali juhla. Innostuksen ja odotuksen sijaan monen jalkapallonystävän tunteet MM-kisojen alla ovat kuitenkin ristiriitaiset ja hämmentyneet. Palloliiton mielestä kisojen myöntäminen Qatarille oli virhe ja kansainvälisen yhteisön tulee jatkaa työtään maan ihmisoikeustilanteen edistämiseksi.