CBRE GLOBAL INVESTORS JULKAISEE EUROPEAN RESIDENTIAL IMPACT FUNDIN NELJÄN SIJOITTAJAN TEKEMÄLLÄ 465 MILJOONAN EURON PÄÄOMASITOUMUKSELLA

Tämä on markkinointiviesti. Tutustu CBRE European Residential Impact Fund S.C.A. SICAV-SIFin perustamiskirjaan ennen lopullisten sijoituspäätösten tekemistä. Tämän julkaisun kautta ei tehdä tarjousta yhdysvaltalaisille sijoittajille. Tämä julkaisu ei muodosta tarjousta myydä tai ostaa CBRE European Residential Impact Fund S.C.A. SICAV-SIFin osakkeita tai mitään muuta tuotetta, eivätkä yhdysvaltalaiset sijoittajat voi käyttää sitä tai tukeutua siihen tehdessään sijoituspäätöksiä. Kaikki tarjoukset tehdään vain luottamuksellisen perustamiskirjan ja siihen liittyvän tilaussopimuksen kautta, jotka toimitetaan vain päteville sijoittajille.

Tämä lehdistötiedote sisältää multimediaa. Katso koko julkaisu täällä: https://www.businesswire.com/news/home/20210921005579/fi/

Nähdäksesi tämän sisällön lähteestä mms.businesswire.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Paul Oremus, CBRE European Residential Impact Fundin rahastonhoitaja (Photo: Business Wire)

CBRE Global Investors, joka on yksi maailman johtavia kiinteän omaisuuden hoitoyhtiöitä, ilmoittaa tänään CBRE European Residential Impact Fundin (jäljempänä ERIF tai rahasto) ensimmäisestä kaupasta. Rahaston tavoitteena on hankkia inflaatiosidonnaista tuottoa edulliselle asuntosektorille tehtävillä vaikutusinvestoinneilla, vaikkakin laki saattaa rajoittaa vuokrien nousua tai sallia sen vain merkittävällä aikaviipeellä. Rahasto sai 465 miljoonaa euroa pääomasitoumuksia neljältä eurooppalaisilta yhteisösijoittajilta, joihin kuuluu sekä uusia että nykyisiä asiakkaita.

ERIF on avoin yleiseurooppalainen luxemburgilainen SICAV-SIF, joka on avoin päteville sijoittajille EMEA-alueelta, Pohjois-Amerikasta ja Aasiasta. Sen päämäärä on kasvattaa rahaston kokonaisarvo 3 miljardiin seuraavien 3–5 vuoden aikana. Rahasto on sitoutunut saavuttamaan ESG-vaikutuksen tarjoamalla edullisia, laadukkaita ja kestäviä vuokrakoteja kattavilla palveluilla keskituloisille kotitalouksille suurkaupunkialueilla 15 suurimman eurooppalaisen kaupungin markkinoilla sekä valikoiduissa seuraavan tason kaupungeissa. Rahasto hyödyntää CBRE:n vahvuuksia Euroopan markkinoiden johtavana alustana.

Rahasto käyttää kattavaa yksinoikeudellista ESG-vaikutuskehystä, joka on suunniteltu yhteistyössä ulkoisen sosiaalisen vaikutuksen neuvonantajan Good Economyn kanssa. Sen ydintavoitteet on linjattu YK:n kestävän kehityksen tavoitteiden kanssa hankintojen tekemiseksi kaupunkikeskustojen yksityisen vuokrasektorin monitoimintoalueilta. Edullisuuden pääteeman lisäksi ESG-vaikutuskriteereihin kuuluvat energiatehokkuus, julkisen liikenteen solmukohtien läheisyys, palvelut ja pääsy viheralueille. Mahdollisten sijoittajien täytyy sijoituspäätöksiä tehdessään kuitenkin huomioida rahaston kaikki tavoitteet, jotka on kuvattu rahaston perustamiskirjassa. CBRE Global Investorsin paikalliset tapahtumatiimit käyttävät edelleen yhtiön aiemmin menestynyttä tutkimuspohjaista lähestymistapaa strategisten sijoitusten tunnistamiseen 15 suurimman eurooppalaisen kaupungin markkinoilta, joilla on myönteinen väestökehityssuunta. Rahasto kehittää parhaillaan aktiivista ja kasvavaa luetteloa mahdollisista sijoituksista, jotka rahasto hankkii onnistuneesti päätökseen.

Nyt ensimmäisen kaupan tapahtuessa vallitsee asuntomarkkinoilla edullisten ja laadukkaiden vuokra-asuntojen vähäinen tarjonta, mikä Urban Land Instituten (ULI) mukaan vaikuttaa kaupunkien kilpailukykyyn, taloudellisiin suorituksiin sekä kansalaisten terveyteen, hyvinvointiin ja elämänlaatuun. Ongelma on erityisen tuntuva välisegmentissä, johon kuuluvat kotitaloudet eivät ole oikeutettuja tuettuun asumiseen mutta joiden on vaikea yltää vapaiden markkinoiden hintoihin.

Paul Oremus, CBRE European Residential Impact Fundin rahastonhoitaja sanoi: ”Käytämme European Residential Impact Fundia johtoaseman ottamiseen yhteisöpääoman mobilisoinnissa sosiaalisesti vastuulliseen käyttäytymiseen sijoittamalla edulliseen, kestävään ja laadukkaaseen asumiseen. Näin pyrimme tekemään kaupungeista osallistavampia ja samalla huomioimaan paikallisten yhteisöiden tarpeet.”

- LOPPU -

CBRE Global Investors

CBRE Global Investors on maailmanlaajuinen kiinteän omaisuuden hoitoyhtiö, jonka hoidossa oli 129,1 miljardia dollaria varoja 30. heinäkuuta 2021. Yhtiö sponsoroi sijoittajille sijoitusohjelmia koko riski-tuottoalueella ympäri maailmaa.

CBRE Global Investors on CBRE Group, Inc:n itsenäisesti toimiva tytäryhtiö (NYSE:CBRE). Se valjastaa maailman suurimman kaupallisen kiinteistöpalvelu- ja sijoitusyhtiön tutkimuksen, sijoitushankinnan ja muut resurssit (vuoden 2020 verotuksen perusteella) sijoittajiensa hyväksi. CBRE Group, Inc:lla on yli 100 000 työntekijää, jotka palvelevat asiakkaita yli 100 maassa. Lue lisää CBRE Global Investorsista osoitteesta www.cbreglobalinvestors.com

*Sijoituskanta (AUM) tarkoittaa niiden kiinteään omaisuuteen liittyvien sijoitusten käypää markkina-arvoa, joihin CBRE Global Investors tarjoaa maailmanlaajuisesti valvontaa, omaisuudenhoitopalveluja ja muuta neuvontaa ja jotka yleisesti ottaen koostuvat sijoituksista kiinteään omaisuuteen, rahastoissa ja yhteishankkeissa olevasta pääomasta, arvopaperisalkuista, toiminnallisista yhtiöistä ja kiinteään omaisuuteen liittyvistä lainoista. Tämä sijoituskanta on tarkoitettu pääasiallisesti osoittamaan CBRE Global Investorsin aseman maailmanlaajuisilla kiinteän omaisuuden markkinoilla. Sijoituskannan laskentatapa saattaa poiketa muiden varainhoitajien laskentatavoista.

Lisätiedot:
Helen Stott
EMEA-yritysviestintä
Sähköposti: helen.stott@cbreglobalinvestors.com
Puhelin: +44 782 486 4875

SES-17 Successfully Launched on Ariane 524.10.2021 07:08:00 EEST | Press release

SES announced today that the SES-17 satellite was successfully launched into space onboard an Ariane 5 launcher operated by Arianespace from the Europe’s Spaceport in Kourou, French Guiana at 11:10 pm local time (02:10 am UTC). This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20211023005019/en/ SES-17 Successfully Launched on Ariane 5 (Photo: Business Wire) The multi-mission Ka-band satellite will provide comprehensive coverage across the Americas, the Caribbean and the Atlantic Ocean. From its orbital slot of 67.1 degrees West orbital slot, the very high throughput geostationary (GEO) satellite incorporating cutting-edge technologies is set to deliver the best connectivity experience for SES customers operating in the aeronautical, maritime, enterprise, and government markets. Built by Thales Alenia Space, SES-17 marks an important milestone in satellite technology as the first Ka-band geostationary satellite to embark a fully

Peru Holds a Ribbon Cutting Ceremony at Its Pavilion at Dubai Expo and Wins 4 World Travel Awards22.10.2021 20:15:00 EEST | Press release

The Dubai World Expo took place in an electrifying musical atmosphere where thousands of attendees were captivated by the variety of artistic, musical and cultural expressions that characterize the different regions of Peru. All this was part of the inauguration of the Peru Pavilion at the most important cultural event in the world. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20211022005454/en/ Peru inaugurated its Pavilion at Expo 2020 Dubai and received four awards from the “Tourism Oscars.” (Photo: Business Wire) The Peru Pavilion was inaugurated by the Commissioner General for Peru at the Expo, Amora Carbajal, and Najeeb Mohammed Al-Ali, Executive Director of Expo 2020 Dubai, in front of official representatives from different country pavilions. “The purpose of the pavilion is to offer a complete learning experience about ancient Peruvian wisdom throughout the visit, communicating the importance of the heritage, biodive

Schlumberger Announces Third-Quarter 2021 Results22.10.2021 13:50:00 EEST | Press release

Schlumberger Limited (NYSE: SLB) today reported results for the third-quarter 2021. Third-Quarter Results (Stated in millions, except per share amounts) Three Months Ended Change Sept. 30, 2021 Jun. 30, 2021 Sept. 30, 2020 Sequential Year-on-year Revenue* $5,847 $5,634 $5,258 4% 11% Income (loss) before taxes - GAAP basis $691 $542 $(54) 28% n/m Net income (loss) - GAAP basis $550 $431 $(82) 28% n/m Diluted EPS (loss per share) - GAAP basis $0.39 $0.30 $(0.06) 30% n/m Adjusted EBITDA** $1,296 $1,198 $1,018 8% 27% Adjusted EBITDA margin** 22.2% 21.3% 19.4% 90 bps 280 bps Pretax segment operating income** $908 $807 $575 12% 58% Pretax segment operating margin** 15.5% 14.3% 10.9% 120 bps 460 bps Net income, excluding charges & credits** $514 $431 $228 19% 126% Diluted EPS, excluding charges & credits** $0.36 $0.30 $0.16 20% 125% Revenue by Geography International $4,675 $4,511 $4,210 4% 11% North America* 1,129 1,083 1,034 4% 9% Other 43 40 14 n/m n/m $5,847 $5,634 $5,258 4% 11% *Schlumbe

Disruptive.Asia: Huawei's Ryan Ding and Peng Song Discuss How Operators Can Leverage Connectivity to Unlock New Growth22.10.2021 13:30:00 EEST | Press release