Värisilmä

Cole & Sonin Martyn Lawrence Bullard –tapettimallisto juhlistaa eri kulttuurien käsityöläisten taitoja

Brittiläisen luksustapettien valmistajan Cole & Sonin huikaiseva tapettimallisto Martyn Lawrence Bullard tarjoaa valtavan paletin runsaskuosisia tapetteja, jotka ovat kuin elävä kunnianosoitus maailman eri kulttuureiden käsityöläisten uniikeille kädentaidoille.
Cole & Sonin näyttävä uutuustapettien mallisto on saanut nimensä kuuluisalta suunnittelijalta Martyn Lawrence Bullardilta. Mallistossa eri kulttuurien ikoniset klassiset muotokielet saavat uuden elämän moderneissa väreissä. Kuvan kuosi on nimeltään Sultan's Palace.

Maailmaa syleilevä mallisto on käsin toteutettu Cole & Sonin studiossa yhteistyössä sille nimensä luovuttaneen nimikkosuunnittelijan Martyn Lawrence Bullardin kanssa. Sekä idän ja lännen kulttuurien vaikutukset yhdistyvät tässä yksityiskohdiltaan ylitsevuotavaisessa ja värimaailmaltaan elegantissa tapettimallistossa.

Martyn Lawrence Bullard on palkittu, kansainvälisesti tunnustettu suunnittelija. Hänet tunnetaan laajan tyyliskaalan hallitsijana, joka luo monivivahteisia, mutta hienostuneita ja luokseenkutsuvia sisustuskokonaisuuksia. Lawrence Bullard on suosittu televisiopersoona ja alan huippuammattilainen, jota pidetään yhtenä maailman johtavimmista sisustussuunnittelijoista.

Tapeteissa toistuvat kauniisti erilaiset täyteläiset muodot kiillotetun hopean, tinan ja pehmeän kullan sävyissä. Ne luovat tiloja, joilla on lämpöä ja syvyyttä.

Moderni Hollywoodin inspiroimat palmukuosit ja perinteiset englantilaiset kasvikuviot räväkissä lehdenvihreän, vaaleanpunaisen ja painomusteensinisissä väreissä ovat kuitenkin pohjana Martynin rakastamalle koristeellisuudelle.

”Malliston sisällä modernit ja epätavalliset väripaletit suodattuvat jopa muinaisten kulttuurien luomiin muotoihin, tehden ne tuoreiksi ja jännittäviksi. Tämä mallisto on tehty yhtä ainutlaatuiseksi kuin mitä sinäkin olet.”

Kuvia löytyy Värisilmän kuvapankista:
www.varisilma.fi/kuvapankki
Käyttäjätunnus ja salasana: varisilma

Martyn Lawrence Bullard -tapetit löytyvät kohdasta:
Tapetit | Mallistoja | Cole & Son Martyn Lawrence Bullard

Tiina Hakola, valikoimapäällikkö
Väritukku Oy
tiina.hakola (a) varisilma.fi

Kuvat

Lataa
Cole & Sonin näyttävä uutuustapettien mallisto on saanut nimensä kuuluisalta suunnittelijalta Martyn Lawrence Bullardilta. Mallistossa eri kulttuurien ikoniset klassiset muotokielet saavat uuden elämän moderneissa väreissä. Kuvan kuosi on nimeltään Bahia.

Tietoja julkaisijasta

Vuonna 1953 perustettu Värisilmä on Suomen johtava sisustuksen pintamateriaaleihin erikoistunut ketju. Laaja palvelu- ja tuotevalikoimamme palvelee Sinua sisustus- ja remontointiprojekteissasi. Parasta palvelua ja kumppanuutta pintoihin ja sisustamiseen!

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Värisilmä