YTM-Industrial Oy

Colly Company yhdistyy osaksi YTM-Industrialia

Erityisesti suodatustekniikkaratkaisuistaan teollisuudessa hyvin tunnettu Colly Company Oy Ab yhdistyy osaksi teollisuuden moniosaaja YTM-Industrial Oy:tä.
YTM-Industrial Oy liiketoimintakaupan jälkeen

Colly Company Oy Ab yhdistyy YTM-Industrialiin liiketoimintakaupalla 1.11.2021, jonka jälkeen Colly Company Oy Ab:n nimi muuttuu YTM-Industrial Oy:ksi. Molemmat yritykset kuuluvat Indutrade-konserniin.

Yhdistymisen tavoitteena on vahvistaa YTM-Industrialin asemaa yhtenä Suomen johtavana teollisuuden ja prosessitekniikan myynti- ja jälkipalveluyrityksenä. Yhdistyminen mahdollistaa molemminpuolisia synergiaetuja niin tukitoimintojen kuin kattavamman myynti- ja palveluosaamisen sekä tuotevalikoiman osalta.

Molemmat yritykset saavat yhdistymisen myötä käyttöönsä lisää resursseja ja osaamista, mikä mahdollistaa vahvemman aseman markkinoilla ja vahvistaa yhtiön palvelukykyä. Lisäksi yhdistyminen tekee YTM-Industrialista vahvemman kumppanin sen toimittajille.

Colly Company tunnetaan erityisesti teollisuuden suodatustekniikkaratkaisuistaan, jotka linkittyvät saumattomasti YTM-Industrialin prosessitekniikkatiimin tuotteisiin, mittausteknologiaan ja voiteluratkaisuihin. Yhdistyminen on siten myös molempien yritysten sidosryhmille positiivinen uutinen.

Colly Companyn koko henkilöstö jatkaa YTM-Industrialissa vanhoina työntekijöinä. Colly-suodatustiimi keskittyy erityisesti maailman johtavan Pall-suodatusteknologian myyntiin, markkinointiin ja jälkimarkkinapalveluihin. Tämän lisäksi YTM-Industrialin edustukseen siirtyvät muun muassa WEH®, Straub, Saint-Cobain, UltraPure International, Azud, Durbal, Latty, Sartorius, Bühler, EM-Technik, Ultra Clean® ja Kest Technology edustukset.

Käytännön toimintojen osalta yhdistyminen sujuu vaivattomasti. Yritykset ovat toimineet samassa osoitteessa ja toimitiloissa jo useamman vuoden ajan. Colly Company nimi säilyy yrityksessä aputoiminimenä.

Tutustu yrityksiin:

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Yhdistymisen esittelyvideo

YTM-Industrial Oy liiketoimintakaupan jälkeen

YTM-Industrial Oy
Tiilenlyöjänkuja 9 B
01720 VANTAA

YTM-Industrial Oy on teknisten laitteiden, komponenttien ja järjestelmien myyntiin, suunnitteluun ja jälkipalveluihin erikoistunut vastuullinen ja asiakaslähtöinen yritys. Asiakaskuntamme koostuu monipuolisesti Suomen teollisuuden yrityksistä. Ydintehtävämme on varmistaa, että asiakkaamme saa toimittamistamme tuotteista parhaan mahdollisen lisäarvon oman toimintansa kannattavuuden takaamiseksi.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta YTM-Industrial Oy