Comforta on ostanut Muonion Pesula Oy:n tekstiilivuokrauksen

Muonion Pesula Oy luopuu tekstiilivuokrausliiketoiminnastaan, mutta jatkaa tiivistä yhteistyötä Comfortan kanssa tekstiilipalvelujen tuottamisessa paikallisille asiakkaille.

Lindström-konserniin kuuluva hotelli- ja terveydenhuollon tekstiilipalveluihin erikoistunut Comforta on ostanut Muonion Pesula Oy:n tekstiilivuokrausliiketoiminnan. Kaupan myötä Muonion Pesula Oy:n asiakkaat ja tekstiilit siirtyvät Comfortalle, joka aloittaa tekstiilivuokrauksen Muonion Pesulan nykyisille asiakkaille 1.2.2015 alkaen.

”Päädyimme siirtämään tekstiilivuokrausliiketoiminnan Comfortalle, koska tunnemme yhtiön ja heidän varman palvelukykynsä. Jatkamme kuitenkin pesulaliiketoimintaamme normaalisti. Tulemme myös tekemään tiivistä yhteistyötä Comfortan kanssa asiakkaiden palvelemiseksi parhaalla mahdollisella tavalla,” sanoo Muonion Pesula Oy:n toimitusjohtaja Paavo Hyöky.

”Liiketoimintaosto on osa kasvusuunnitelmiamme Lapin alueella. Investoimme parhaillaan myös uuteen palvelukeskukseen Sodankylässä. Palvelukeskus on tarkoitus ottaa käyttöön kesällä 2015,” kertoo Comfortan toimitusjohtaja Santtu Jokinen.

Monipuolisia tekstiilihuoltopalveluita

Comfortan tavoitteena on tarjota myös jatkossa monipuolisia tekstiilihuoltopalveluita paikallisille asiakkaille, asiakkaiden tarpeista riippuen. ”Tekstiilipalvelumme voidaan räätälöidä joustavasti asiakkaan tarpeen mukaan, sillä esimerkiksi hotellien varaustilanne ja tekstiilien tarve voivat vaihdella voimakkaastikin sesongista riippuen,” tiivistää Jokinen.

Suomessa Comforta toimii yhdeksällä paikkakunnalla. Lapin alueen asiakkaita Comforta palvelee Sodankylän palvelukeskuksestaan.

Lisätietoja:

Santtu Jokinen, toimitusjohtaja, Comforta Oy, p. 040 504 8956, santtu.jokinen@comforta.fi
Paavo Hyöky, toimitusjohtaja, Muonion Pesula Oy, p. 0400 691 383

Comforta Oy

Comforta on hotellien, ravintoloiden ja terveydenhuollon tekstiilipalveluihin erikoistunut yritys, jolla on toimintaa Pohjois-Euroopassa Suomessa, Ruotsissa, Virossa ja Venäjällä Pietarissa. Comforta omistaa myös Quickly Tvättcentralin Ahvenanmaalla. Comforta työllistää yli 400 henkilöä ja vuoden 2015liikevaihtotavoite on 40 miljoonaa euroa. Comforta on osa Lindström-konsernia. www.comforta.fi, www.lindstrom.fi

Hermannin rantatie 8

020 111 600http://www.comforta.fi