Compass Human Resources Group tarjoaa yhä osuvampaa rekrytointia Pohjoismaissa

Johdon sekä esimies- ja asiantuntijatason rekrytointeihin erikoistunut Compass Human Resources Group tarjoaa muuttuvan liiketoimintaympäristön tarpeisiin yhä sujuvampaa ja osuvampaa palvelua kaikissa Pohjoismaissa. Aiemmin Proselectumina Suomessa tunnetun yrityksen tehokas rekrytointiprosessi vastaa kasvavaan tarpeeseen tavoittaa myös parhaat passiiviset kandidaatit.

Nykypäivän kehittyvässä liiketoimintaympäristössä tehokkaiden ja onnistuneiden rekrytointiprosessien merkitys korostuu. Työnantajien edustama arvomaailma on työnhakijoille entistä ratkaisevampi valintakriteeri, minkä vuoksi oikeanlaisen työnantajamielikuvan välittäminen sujuvien rekrytointiprosessien avulla on yhä tärkeämpää.

Suorahakuun, rekrytointiin ja asiantuntijapalveluihin erikoistunut Proselectum haluaa jatkossa tarjota aiempaa kattavampaa ja tehokkaampaa palvelua kaikissa Pohjoismaissa ja vaihtaa siksi nimensä 1.10.2016 Compass Human Resources Groupiksi. Paikallisten toimipisteiden ansiosta yritys voi palvella jokaista asiakasta henkilökohtaisesti ja keskitetysti yhden kontaktihenkilön kautta.

- Yritysten liiketoimintaympäristö muuttuu nyt nopeammin kuin koskaan aikaisemmin. Kuunnellessamme asiakkaitamme olemme havainneet, että rekrytointipalveluissa olennaista on edelleen vaivattomuus sekä mahdollisuus tavoittaa myös parhaat passiiviset kandidaatit. Meillä on nyt entistä paremmat edellytykset vastata näihin ajankohtaisiin haasteisiin kaikissa Pohjoismaissa. Entistä tiiviimmän yhteistyön ansiosta voimme tarjota osaamistamme ja resursseja suomalaisille yrityksille aikaisempaa laajemmin, kertoo Göran Hernberg, Compass Suomen toimitusjohtaja.

Yhteensä yli 30 vuoden kokemus rekrytoinnista

Proselectum ja Compass ovat tehneet yhteistyötä jo vuodesta 2006, ja yrityksillä on yli 30 vuotta kokemusta rekrytoinneista. Tuloksellisen yhteistyön johdosta Proselectum toimii 1.10. alkaen Compass Human Resources Groupin nimellä. Nimen muutoksella ei ole vaikutuksia Proselectumin omistussuhteisiin eikä henkilöstöön.

Compassille on kehittynyt erinomainen ymmärrys pohjoismaisesta liiketoimintaympäristöstä valituilla toimialoilla, jotka ovat teollisuus ja rakentaminen, ICT, lääketeollisuus ja terveydenhuolto, rahoitus ja vakuutus, kuluttajatuotteet sekä julkiset palvelut ja yhteisöt.

Toimitusjohtaja Göran Hernberg
goran.hernberg@compasshrg.fi
compasshrg.com/fi

Compass Human Resources Group

Compass Human Resources Group on Pohjoismainen 1982 perustettu asiantuntijaorganisaatio, joka toimii yli 60 konsultin voimin viidessä maassa: Suomessa, Tanskassa, Norjassa, Ruotsissa ja Isossa-Britanniassa. Compassilla on koko Pohjoismaat kattava kandidaattipooli, jonka kautta yritys on toteuttanut yli 100.000 rekrytointihaastattelua.

Proselectum on vuonna 1994 perustettu johto-, esimies- ja asiantuntijatason rekrytointeihin sekä niihin liittyviin konsultointipalveluihin erikoistunut asiantuntijayritys. Proselectum ja Compass HR Group ovat tehneet yhteistyötä jo 10 vuotta.

Ydinosaamistamme on asiakkaiden auttaminen lahjakkuuksien löytämisessä ja tunnistamisessa. Olemme omistautunut liikekumppani ja ymmärrämme eri asiakkaidemme yksilöllisiä toimintatapoja, haasteita ja yrityskulttuureja. Tavoitteenamme on haastaa, neuvoa ja luoda arvoa asiakkaalle. Tämän mahdollistamiseksi konsulttimme ovat erikoistuneet eri toimialoihin, jotka ovat teollisuus ja rakentaminen, ICT, lääketeollisuus ja terveydenhuolto, rahoitus ja vakuutus, kuluttajatuotteet sekä julkiset palvelut ja yhteisöt. www.compasshrg.com/fi

Seuraa meitä sosiaalisen median kanavissamme: Facebook, LinkedIn ja Twitter.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi