ConnectingTalents OyConnectingTalents Oy

ConnectingTalents luomassa visuaalisempaa maailmaa – jo kymmenen vuoden ajan

Tamperelainen, monikanavaisen viestinnän ja markkinoinnin edelläkävijä ConnectingTalents Oy juhlii tänään kymmenvuotista taivaltaan. Yhtiö on perustamisestaan lähtien vienyt alaa intohimoisesti eteenpäin ja keskittyy nykyisin iDiD- ja QBank-järjestelmien myyntiin ja kehitykseen.
Monikanavaisen viestinnän ja markkinoinnin edelläkävijä ConnectingTalents Oy juhlii tänään kymmenvuotista taivaltaan. Kuvassa vasemmalta: Leena Johansson, Pekka Lähde, Timo Portimojärvi, Heidi Järvikylä ja Samuel van Dijk. Kuva: Mainostoimisto Propaganda Finland.

ConnectingTalentsin tunnetuin tuote, iDiD-infonäyttöjärjestelmä on Suomen lisäksi käytössä myös kansainvälisillä markkinoilla. Se erottuu kilpailijoistaan teknisten ratkaisujensa, erinomaisen käyttöystävällisyytensä sekä ennen kaikkea jatkuvan kehityksensä ansiosta. Lisäksi iDiD on tehotyökalu näyttösisältöjen integroimisessa – organisaatioiden jo olemassa olevien materiaalien hyödyntäminen on kustannustehokasta.

Yhtiön toimitusjohtaja ja osakas Pekka Lähde korostaa digiviestinnässä menestymisessä nimenomaan ennakoimista ja asiakkaiden kuuntelemista.

- Olennaisinta on kehittyä koko ajan. Toimialamme on kymmenessä vuodessa harpannut isoin loikkauksin eteenpäin ja niin sen pitääkin. Mietimme aina ensisijaisesti palveluidemme kohdalla sen loppukäyttäjää: näyttösisältöjen tulee olla paitsi selkeitä, kiinnostavia ja informatiivisia myös helposti ja nopeasti päivitettävissä – myös etänä mobiililaitteella, Lähde kertoo.

ConnectingTalentsin osakkaan, kehitysjohtajana toimivan Timo Portimojärven mukaan tuotteiden laadun lisäksi yrityksen menestyksen keskiössä on heidän yrittäjähenkinen palvelunsa.

- Loistava palvelu on meille kunnia-asia. Järjestämme asiakkaillemme paljon veloituksettomia koulutuksia, joissa pääsemme tiedon jakamisen lisäksi keräämään sitä myös itse. Saadun palautteen avulla pystymme tarkastelemaan ja kehittämään tuotteitamme. Periaatteenamme on aina saattaa parannukset kaikille asiakkaillemme välittömästi, Portimojärvi lisää.

Viestintä visualisoituu

Laadukkaat kosketus- ja infonäytöt vauhdittavat myyntiä, tehostavat julkista ja sisäistä viestintää sekä lisäävät tilojen viihtyisyyttä. Organisaatiot hyödyntävät infonäyttöjä ja niiden tarjoamia mahdollisuuksia koko ajan enemmän.

- Viestintä muuttuu päivä päivältä visuaalisemmaksi ja perustuu enenevissä määrin ikoneihin. Suomessa erityisesti koulut, kunnat, taloyhtiöt sekä kiitettävän monet organisaatiot ovat viime aikoina ymmärtäneet näyttöjen tarjoaman valtavan potentiaalin toiminnassaan. Olemme asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme kiitollisia näistä kuluneista vuosista ja odotamme innolla tulevaa, Lähde summaa.

Yhtiö tavoittelee tänä vuonna 30 prosentin liikevaihtokasvua. Lähteen ja Portimojärven lisäksi osakkaina yhtiössä ovat Juha Ollikainen sekä Kimmo Arramies.

Lisätietoja:

Pekka Lähde, toimitusjohtaja, ConnectingTalents Oy, puh. +358 45 139 7079

ConnectingTalents Oy

Käynti- ja postiosoite: Haarlankatu 1B, 33230 Tampere

Puh. +358 10 281 4350

ConnectingTalents Oy on vuonna 2005 perustettu monikanavaisen viestinnän ja markkinoinnin asiantuntija. Yhtiön tunnetuin tuote on iDiD-hallintaohjelmisto, jolla info- ja kosketusnäyttöjen sisällönhallinta onnistuu erinomaisesti myös etänä. ConnectingTalentsin toimipiste sijaitsee Tampereella, työllistäen n. 10 henkilöä. Yhtiön kattavaan yhteistyökumppaniverkostoon kuuluvat mm. ruotsalainen QBank Ab, Avnet Embedded, Tampereen Puhelin sekä Mainostoimisto Propaganda Finland. Liikevaihto vuonna 2014 oli 0,46 M€. www.talents.fi, www.idid.fi

Kuvat

Lataa
Kymmenen upeaa vuotta! ConnectingTalents on perustamisestaan lähtien vienyt alaa intohimoisesti eteenpäin. Kuva: Mainostoimisto Propaganda Finland.
Logo: iDiD

ConnectingTalents Oy