ContractZen Ltd

ContractZen voitti pohjoismaisen finaalin maailman suurimmassa startup-kilpailussa

Suomalainen ohjelmistoyritys ContractZen voitti Tukholmassa 14. marraskuuta 2019 järjestetyn globaalin startup-kilpailun pohjoismaisen finaalin ja 100 000 dollarin rahapalkinnon.

Ingram Micron järjestämä ja Microsoftin tukema Comet Competition on suurin lajissaan, ja kilpailun yhteenlaskettu palkintosumma kohoaa peräti 5 miljoonaan dollariin. Kilpailu on suunnattu B2B-sektorissa toimiville startup-yrityksille. Karsintakilpailut käydään ympäri maailmaa 16 kaupungissa ja kisa huipentuu Miamissa ensi keväänä järjestettävään finaaliin.

ContractZenin SaaS-palvelu sopimustenhallintaan, hallitustyöskentelyn tukemiseen ja yrityksen jatkuvan Due Diligence -tilan varmistamiseen arvioitiin pohjoismaisen tuomariston toimesta potentiaaliltaan osakilpailun parhaaksi. Tuomariston arvostelukriteereinä olivat erityisesti yritysten valmius globaaliin levitykseen ja soveltuvuus Ingram Micron yli 200 000 jälleenmyyjän ja pilvimarkkinapaikan muodostamaan myyntikanavaan.

ContractZenin tiimi kisaa kilpailun miljoonan dollarin pääpalkinnosta Miamissa 12.-14.5.2020. ContractZenin lisäksi loppukilpailuun valitaan vuoden loppuun mennessä 15 muuta startup-yritystä eri puolilta maailmaa.

“Aivan uskomattoman hienoa päästä kisaamaan 15 muun valitun kanssa keväällä maailman suurimpaan startup-kilpailuun suurelle lavalle Miamiin. ContractZenin tiimi on valmiina - palvelumme suosio kasvaa päivä päivältä ja rakennamme kasvua kansainvälisillä kentillä. Asiakkaita onkin jo miltei 40 maasta. En voisi olla enempää ylpeä ratkaisustamme ja tiimistämme”, iloitsee Markus Mikola.

Markus Mikola, toimitusjohtaja

markus@contractzen.com

Markus Mikola, toimitusjohtaja

markus@contractzen.com