Pinesker Media CompanyPinesker Media CompanyPinesker Media Company

Craneworks ja Mediacone yhdistivät osaamisensa - Asiakastilojen markkinoinnin kehittämiseen tarvitaan kokonaisnäkemystä

Asiakastilamarkkinoinnin ratkaisuihin erikoistuneet Craneworks ja Mediacone ovat aloittaneet yhteistyön. Yhteistyön tavoitteena on tuoda kivijalkakaupan ja ravintoloiden myynnin edistämiseen kokonaisnäkemystä sekä aivan uudenlaisia ratkaisuja. Yhteistyö tuo yhteen kaksi kotimaista asiakastilamarkkinoinnin edelläkävijää, joista Craneworks on erikoistunut diginäyttöpalveluihin, Mediacone puolestaan asiakastilojen äänimaailmaan.

Perinteisesti diginäyttö-, tilamusiikki-, äänimainonta- ja äänentoistoratkaisut on hankittu yrityksiin hajautetusti ja toisistaan erillisinä prosesseina.

”Suurin osa ostopäätöksistä tehdään paikan päällä, myymälässä tai ravintolassa. Vaikka asiakastilojen rooli myynnin edistämisessä on valtava, on niissä tehtävästä markkinoinnista puuttunut kokonaisnäkemys, jollaisen Craneworksin ja Mediaconen yhteistyö tuo nyt markkinoille”, kertoo Craneworksin toimitusjohtaja Sami Käyhkö.

Craneworksin ja Mediacone-palvelua tuottavan Pineskerin tavoitteena on tuoda jo ensi vuoden aikana markkinoille aivan uuden tyyppisiä asiakastilamarkkinointia edistäviä ratkaisuja.

Yhteisenä asiakkaana S-ryhmä

Craneworks ja Mediacone-palvelua tuottava Pinesker tekevät jo yhteistyötä liittyen S-ryhmän tilamusiikkiratkaisuihin. Mediacone valittiin huhtikuussa S-ryhmän taustamusiikki- ja äänimainoskumppaniksi. Craneworks vastaa taustamusiikkiratkaisun ja mainonnan hallinnan teknologiasta, Mediacone sisällöstä. Craneworks vastaa myös S-ryhmän diginäyttöratkaisuista.

Craneworks on Digital Signagen ja Wayfinding-opastusratkaisujen asiantuntijayritys. Craneworksin asiakkaita ovat mm. Finnkino, Finnair, Kamppi, Itis, Tallink Silja sekä S-ryhmä. Pinesker Oy:n Mediacone-taustamusiikkiratkaisu pitää sisällään taustamusiikin brändäyksen sekä älykkään, Suomessa patentoidun musiikin jakelujärjestelmän, äänentoistopalvelut, äänimainonnan sekä mediatilan myynnin. Mediaconen jakeluteknologiaa hyödyntää Suomessa jo yli 200 yritystä: mm. S-ryhmä, Picnic- ja Hilton-ketjut sekä Keops Optiikka.

Sami Käyhkö, toimitusjohtaja
Craneworks Oy
sami@craneworks.fi

Sanna Suonpää
markkinointi- ja asiakkuusjohtaja
Pinesker Oy
sanna@pinesker.com

Pinesker Media Company
Metsänneidonkuja 6

Pinesker Media Company on asiakastilamarkkinointiin erikoistunut suomalainen yritys. Sen päätuote on Mediacone-asiakastilamarkkinoinnin kokonaisratkaisu.

Yrityksen palveluihin kuuluvat brändin mukainen tilamusiikki, äänentoisto- ja diginäyttöratkaisut sekä äänimainonta- ja videotuotannot. Yrityksen asiakkaita ovat mm. S-ryhmä, Hilton-ketju, Picnic-ketju ja Keops Optiikka.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Pinesker Media Company