Cumulus-hotellit siirtyvät Scandic-brändin alle

Scandic Hotels Oy osti Restelin hotelliliiketoiminnan 29.12.2017. Kauppa nosti Scandicin Suomen suurimmaksi hotelliyritykseksi, ja sen omistukseen siirtyneet Cumulus-hotellit ja Hotelli Seurahuone Helsinki muuttuvat Scandic-hotelleiksi. Samalla myös hotellien nimet vaihtuvat brändin mukaisiksi kevään aikana.

KLASSIKKONIMET SÄILYTETÄÄN

Scandic-brändin alle siirtyvien Cumulus-hotellien uudet nimet on julkistettu. Nimien tavoitteena on auttaa asiakasta valitsemaan sijainniltaan parhaiten omiin tarpeisiinsa sopiva hotelli. Klassikkohotellien perinteiset nimet säilytetään.

Lue Scandicin tiedote kokonaisuudessaan tästä.

Cumulus-hotellit Turussa, Jyväskylässä ja Kotkassa muuttuvat tänään Scandic-hotelleiksi - hotellinjohtajilta vaaditaan johtamistaitoja, sillä hotellit ovat auki koko muutoksen ajan24.4.2018 10:07Tiedote

Helmikuussa alkanut brändäysmaraton on nyt puolessavälissä. Tänään muuttuvat Scandiceiksi isot Cumulus-hotellit Turussa ja Jyväskylässä. Scandic aloittaa toimintansa myös Kotkassa. Muutosmatka Scandiciksi kysyy hotellinjohtajilta muutosvalmiutta ja johtamistaitoja, sillä hotellit ovat auki myös muutoksen ajan.

Ruoholahden ja sen lähialueen asukkaille avautui tuliterä olohuone – Holiday Inn® Open Lobby on kohtaamisten uusi keskipiste5.4.2018 10:00Tiedote

Helsingin Ruoholahdessa sijaitseva Holiday Inn® -hotelli on uudistunut. Näkyvin muutos on ketjun maailmanlaajuinen Open Lobby -konsepti. Samalla myös hotellin 256 huonetta päivitettiin uuteen ilmeeseen. Open Lobby on rennon olohuonemainen tila, joka yhdistää saumattomasti hotellin eri palvelut. Voit tavata ystäviäsi, pistäytyä baarissa, syödä hyvin tai tehdä töitä vaikkapa kahvikupillisen kera. Uudistettu hotelli avattiin torstaina 5.4.

Esteettömyys on tärkeä arvo uusissa Scandic-hotelleissa - Kuusamon Rukahovi ja kaksi Helsinki-Vantaan alueen Cumulus-hotellia brändätään tänään Scandiceiksi3.4.2018 08:00Tiedote

Cumulus Resort Rukahovi Rukatuntunturi sekä Cumulus Resort Airport Congress Center ja Cumulus City Airport brändätään Scandiceiksi tänään klo 14. Hotellit tulevat samalla osaksi vahvan arvopohjan hotellikulttuuria, jossa esteettömyys on yksi tukijaloista. Rukalla toteutetaan myös hyvän mielen tempaus.