Cumulus Resort Pohjanhovin legendaariset julkisivukyltit palaavat Rovaniemelle

Tule juhlistamaan kanssamme Cumulus Resort Pohjanhovin legendaaristen julkisivukylttien paluuta alkuperäisille paikoilleen maanantaina 1.5.2017.

11.30 Pääoven kyltin paljastus Cumulus Resort Pohjanhovin pihalla

Mikael Backman, toimitusjohtaja, Restel Oy ja Aino Junnola, hotellinjohtaja, Cumulus Resort Pohjanhovi

12.00 Vappulounas Cumulus Resort Pohjanhovin ravintolassa

Tapahtuman emäntänä Putous-voittaja Aina Inkeri Ankeinen.

Ilmoittautumiset 25.4. mennessä: tiia.jusslin@restel.fi

Hanna Pasanen
Senior Brand Manager
Cumulus City & Resort
hanna.pasanen@restel.fi

Restel Oy on Suomen johtava hotelli- ja ravintola-alan yritys. Konserniin kuuluu 43 hotellia ja n. 250 ravintolaa. Restelin liikevaihto vuonna 2016 oli 394 M €. Restelin hotelleja ovat kotimaiset Cumulus City & Resort -ketju ja Hotelli Seurahuone Helsinki, kansainväliset Holiday Inn -hotellit, Crowne Plaza Helsinki ja Hotel Indigo Helsinki-Boulevard. Ravintoloihin kuuluvat mm. BURGER KING®-, Rax Buffet-, HelmiSimpukka-, Bistro Cumulus-, Grillsson-, Huviretki-, Martina-, O’Learys-, Wanha Mestari- ja Hemingway’s -ravintolat ja Tapahtumaravintolat.