Readme.fi Oy

Curly Girl - Kiharametodi suomalaisittain

Luonnonkiharan korostaminen ja Curly Girl -metodin suosio on ollut kasvussa Suomessa ja tämä kirja on vastaus monien toiveisiin ja kysymyksiin.

Curly girl_kansi_HR

Kirjan kirjoittajat ovat Curly Girl Suomi Facebook -ryhmän ylläpitäjiä ja perustajia, metodin pioneereja Suomessa. Heillä on laaja osaaminen metodiin liittyen ja tämä osaaminen on nyt koottu yksiin kansiin.

Monet luonnonkiharahiuksiset ovat kokeneet epävarmuutta omista villeistä kiharoistaan-sileiden ja suorien hiusten ollessa pinnalla jo useita vuosikymmeniä. Metodin pääajatus on hoitaa luonnonkiharaa hiusta erityisen hyvin, niin että hiukset olisivat kantajansa mieleen ja pääsisivät täyteen loistoonsa. Curly Girl -kiharametodi suomalaisittain avaa tarkemmin erityisesti suomalaisten luonnonkiharoiden hoitoa suomalaisissa oloissa.

Kirjan on kustantanut Readme.fi Oy.

Lisätiedot:

Kustantaja: Readme.fi Oy, Ari Sahanen, ari.sahanen@readme.fi

Arvostelukappalepyynnöt: minna.auvinen@readme.fi

Kirjan esittely kustantajan verkkosivuilla:  https://www.readme.fi/kirja/curly-girl-kiharametodi-suomalaisittain/

Curly girl_kansi_HR

Readme.fi Oy

Lue lisää julkaisijalta Readme.fi Oy

Kutsu: Tervetuloa Äitikirja – voimakirja ruuhkavuosiin julkaisutilaisuuteen Pe 20.3.2020 klo 15.006.3.2020 00:00:00 EETKutsu

Äitikirja – Voimakirja ruuhkavuosiin on Hanna Härmän esikoisteos ja henkilökohtainen löytöretki tyytyväisempään ja onnellisempaan arkeen ruuhkavuosien keskellä, jolloin oma hyvinvointi ja toiveet usein jäävät kiireiden ja yhteiskunnan välillä mahdottomiltakin tuntuvien vanhemmuusvaatimusten jalkoihin. Ulkopuoliset ja äidin itseensä kohdistamat odotukset tekevät naisesta monesti multitaskaajan ja suorittajan, jolloin tulee helposti unohtaneeksi oman naiseutensa ja yksilöllisyytensä. Äitiys ei kuitenkaan poista tarvetta tuntea ainutlaatuisuutta naisena, kehittää itseään ja seurata unelmiaan.

KAURAKIRJA - TOIVOTTU UUTUUS, JOKA KUULUU JOKAISELLE 2020-LUVULLA21.1.2020 10:02:36 EETTiedote

Kaura on nyt huipputrendikästä. Ihmevilja kauran suosio elintarvikkeissa on kasvanut Suomessa ja maailmanlaajuisesti. Kauraa voi nauttia entistä monipuolisemmin, muun muassa liha- tai maitotuotteiden sijaan, riisin tilalla, öljynä, välipaloissa, juomissa, jäätelöissä, naposteltavissa ja muissa herkuissa. Leipähyllyissä kauratuotteiden määrä on kasvanut hurjasti, puurohiutaleet ovat saaneet laajan kirjon toinen toistaan maistuvampia kavereita.

Tervetuloa Kaurakirjan julkistustilaisuuteen!13.1.2020 10:19:26 EETKutsu

KAURAKIRJA - TOIVOTTU UUTUUS, JOKA KUULUU JOKAISELLE 2020-LUVULLA Kaura on nyt huipputrendikästä. Ihmevilja kauran suosio elintarvikkeissa on kasvanut Suomessa ja maailmanlaajuisesti. Kauraa voi nauttia entistä monipuolisemmin liha- tai maitotuotteiden sijaan, riisin tilalla, öljynä, välipaloissa, juomissa, jäätelöissä, naposteltavissa ja muissa herkuissa. Leipähyllyissä kauratuotteiden määrä on kasvanut hurjasti, puurohiutaleet ovat saaneet laajan kirjon toinen toistaan maistuvampia kavereita.