Kustannusosakeyhtiö Tammi

Dekkarifestivaalin lipunmyynti on alkanut

Dekkarifanit ja kiinnostavimmat rikoskirjailijat yhteen kokoavan Dekkarifestivaalin lipunmyynti on alkanut. Esiintyjiksi ovat vahvistuneet brittidekkaristi Elly Griffiths ja kotimaisista kirjailijoista muun muassa Leena Lehtolainen, Max Seeck, Jarkko Sipilä, Samuel Davidkin sekä Mikko Porvali. Dekkarifestivaali järjestetään lauantaina 16.9.2017 Helsingin Pörssitalolla.

Kolmatta kertaa järjestettävän Dekkarifestivaalin lipunmyynti on käynnissä Tiketissä. Intiimillä festivaalilla dekkarifanit ja rikoskirjallisuuden kirkkaimmat tähdet kohtaavat viihdyttävän ohjelman parissa.

Dekkarifestivaalin esiintyjinä tavataan Suomeen ensivierailulleen saapuva brittiläinen Elly Griffiths. Kotimaisista kirjailijoista esiintyjiksi ovat vahvistuneet Leena Lehtolainen, Max Seeck, Jarkko Sipilä, Samuel Davidkin, Perttu Häkkinen, Pedro Avila, Marko Erola, Jouni Ranta, Eva Frantz, Jari Järvelä, Mikko Porvali, Ari Räty, Juha Ruusuvuori, Ulla Ylisirniö-Ruusuvuori, Pauliina Susi ja Heikki Valkama. Koko ohjelma julkaistaan elokuussa.

Päiväohjelman lisäksi festivaaliyleisöllä on mahdollisuus osallistua festivaalin huipentavalle, dekkarikirjailijoiden kanssa yhdessä nautittavalle kolmen ruokalajin illalliselle. Festivaalin iltaohjelmasta vastaa muun muassa Murhamysteeri-illallisistaan tunnettu elämystoimisto Tuoni Studiot.

Festivaalin ohjelmajohtajana toimii Kustannusosakeyhtiö Tammen johtaja Outi Mäkinen ja suojelijana kirjailija Leena Lehtolainen. Yhteistyössä mukana ovat Atena Kustannus, Johnny Kniga, Schildts & Söderströms, Tammi, WSOY ja Suomen dekkariseura.

Dekkarifestivaali
Pörssitalo, Fabianinkatu 14, Helsinki
Lauantaina 16.9.2017
www.dekkarifestivaali.fi

Liput:
Päivälippu 15 € (sis. palvelumaksun)
Illallislippu 75 € (sis. päivälipun, kolmen ruokalajin illallisen, illan ohjelman ja palvelumaksun)
Ennakot: www.tiketti.fi

Lisätiedot:
Ohjelmajohtaja Outi Mäkinen
040 8344 404 | outi.makinen@tammi.fi

Kustannusosakeyhtiö Tammi

Lue lisää julkaisijalta Kustannusosakeyhtiö Tammi

Ihan totta! -tietokirjakilpailun voittajateokset pureutuvat sukupuolen moninaisuuteen ja todellisiin prinsessoihin27.10.2017 13:00Tiedote

Kustannusosakeyhtiö Tammen ja Tietokirjallisuuden edistämiskeskuksen Ihan totta! -tietokirjakilpailun voittajateokset julkistetaan Helsingin Kirjamessujen Katri Vala -lavalla perjantaina 27.10.2017 klo 12.30. Nuorten sarjan voittajateos Sukupuolena ihminen on ensimmäinen nuorille suunnattu suomenkielinen teos sukupuolen moninaisuudesta ja transsukupuolisuudesta. Lasten sarjan voittaja Todellisten prinsessojen kirja esittelee totutusta prinsessakaavasta poikkeavia, oikeasti eläneitä prinsessoja eri aikakausilta. Tammi julkaisee voittajateokset syksyllä 2018.

Risto Räppääjän 20-vuotisjuhlavuosi on herkkua kaikille aisteille23.10.2017 10:50Tiedote

Sinikka ja Tiina Nopolan Risto Räppääjä -kirjasarja on riemastuttanut suomalaisia lukijoita jo 20 vuoden ajan. Tuorein sarjan kirja Risto Räppääjä ja väärä Vincent vie lukijat taideväärennösten maailmaan. Juhlavuoden kunniaksi Risto Räppääjä on taipunut myös herkkureseptejä sisältäväksi kokkauskirjaksi. Marraskuussa Risto Räppääjä -musikaaleista ja -elokuvista tuttuja biisejä kuullaan musiikkiteatteri Kapsäkissä järjestettävässä juhlakonsertissa.