Kustannusosakeyhtiö Tammi

Dekkarifestivaalin lipunmyynti on alkanut

16.6.2017 11:38 | Kustannusosakeyhtiö Tammi

Dekkarifanit ja kiinnostavimmat rikoskirjailijat yhteen kokoavan Dekkarifestivaalin lipunmyynti on alkanut. Esiintyjiksi ovat vahvistuneet brittidekkaristi Elly Griffiths ja kotimaisista kirjailijoista muun muassa Leena Lehtolainen, Max Seeck, Jarkko Sipilä, Samuel Davidkin sekä Mikko Porvali. Dekkarifestivaali järjestetään lauantaina 16.9.2017 Helsingin Pörssitalolla.

Kolmatta kertaa järjestettävän Dekkarifestivaalin lipunmyynti on käynnissä Tiketissä. Intiimillä festivaalilla dekkarifanit ja rikoskirjallisuuden kirkkaimmat tähdet kohtaavat viihdyttävän ohjelman parissa.

Dekkarifestivaalin esiintyjinä tavataan Suomeen ensivierailulleen saapuva brittiläinen Elly Griffiths. Kotimaisista kirjailijoista esiintyjiksi ovat vahvistuneet Leena Lehtolainen, Max Seeck, Jarkko Sipilä, Samuel Davidkin, Perttu Häkkinen, Pedro Avila, Marko Erola, Jouni Ranta, Eva Frantz, Jari Järvelä, Mikko Porvali, Ari Räty, Juha Ruusuvuori, Ulla Ylisirniö-Ruusuvuori, Pauliina Susi ja Heikki Valkama. Koko ohjelma julkaistaan elokuussa.

Päiväohjelman lisäksi festivaaliyleisöllä on mahdollisuus osallistua festivaalin huipentavalle, dekkarikirjailijoiden kanssa yhdessä nautittavalle kolmen ruokalajin illalliselle. Festivaalin iltaohjelmasta vastaa muun muassa Murhamysteeri-illallisistaan tunnettu elämystoimisto Tuoni Studiot.

Festivaalin ohjelmajohtajana toimii Kustannusosakeyhtiö Tammen johtaja Outi Mäkinen ja suojelijana kirjailija Leena Lehtolainen. Yhteistyössä mukana ovat Atena Kustannus, Johnny Kniga, Schildts & Söderströms, Tammi, WSOY ja Suomen dekkariseura.

Dekkarifestivaali
Pörssitalo, Fabianinkatu 14, Helsinki
Lauantaina 16.9.2017
www.dekkarifestivaali.fi