Delhome valitsi kasvun vauhdittajaksi Zerotenin

Elintarvikealan maahantuoja Delhome on valinnut Zerotenin mainostoimistokseen. Tulevilla monimediakampanjoilla haetaan lisää tunnettuutta maissipasta- ja valmisruokatuotteille. Myynnin kasvua tukevat hyvinvoinnin ja ekologisuuden trendit, joihin Delhomen pääosin gluteenittomat ja GMO-vapaat ruoat osuvat.

Mainos- ja viestintätoimisto Zeroten vastaa jatkossa Delhomen tuotemarkkinoinnista.

Delhome on elintarvikkeiden maahantuontiin ja tukkukauppaan erikoistunut yritys Naantalissa. Yrityksen päätuote on Pasta d’oro -pastat. Maissista valmistetut pastat ovat gluteenittomia ja GMO-vapaita – ja vastaavat siksi hyvin nykykuluttajien vaatimuksiin.

Lisäksi Delhome tuo maahan huoneenlämmössä säilyviä TiFood-valmisaterioita. Niiden myyntivalttina toimii etenkin ekologisuus ja helppous: energiaa kuluttavaa kylmävarastointia ei tarvita. Muina tuotteina löytyvät mm. asiakasbrändättävät vedet ja Esgir-korppujauho, gluteeniton sekin.

Tammikuussa näkyy

Zerotenin tehtävänä on Delhomen edustamien tuotteiden myynnin ja tunnettuuden nostaminen erityisesti kuluttajien keskuudessa.

–Yritämme tehdä kaiken asiakkaillemme mahdollisimman helpoksi. Loimme Delhomen tuotteille kevyen brändistrategian tavoitteineen, toimenpiteineen ja mittareineen. Nyt lähdemme suunnitelman mukaisesti hakemaan entistä laajempaa asiakaskuntaa monimediakampanjoilla. Tulossa on blogia, somea, myymälää ja digiä mutta jonkin verran myös kauppialle suunnattua viestintää, kertoo Zerotenin toimitusjohtaja Pasi Miettinen.

"Valitsimmme Zerotenin, koska he osasivat tarjota juuri meidän tarpeisiimme raikkaita ja tuoreita ideoita", tiivistää Delhomen Sari Peltoniemi.

Kuluttajalle ensimmäiset toimet näkyvät arvion mukaan tammikuun aikana.

Zerotenilla hyvä nousukiito

Vuonna 2013 perustettu Zeroten kasvaa tällä hetkellä hyvällä, noin 50% vuotuisella vauhdilla. Kasvun taustalla näkyy kokemus: vaikka itse yritys on nuori, sen ammattilaisilla on pitkä historia markkinoinnin ja liiketoiminnan johtamisen saralla.

Zeroten tekee niin yritys- kuin kuluttajamarkkinointia. Yrityksen toiminnan kärkenä on liiketoiminnallinen osaaminen ja asiakasymmärrys, mikä jalostetaan strategioiksi, konsepteiksi ja kampanjoiksi.

Lisätietoja:

Zeroten Oy, Pasi Miettinen, 040 519 8451, pasi.miettinen@zeroten.fi
Delhome Oy, Sari Peltoniemi, 040 185 4030, sari.peltoniemi@delhome.fi

Pasi Miettinen
pasi.miettinen@zeroten.fi

Delhome Oy
Sari Peltoniemi
sari.peltoniemi@delhome.fi

Pasi Miettinen, Zeroten Oy

Kotimainen Ole.Fit on ollut jo kaksi vuotta Suomen nopeimmin kasvava kuntosaliketju – konsepti kiinnostaa ulkomaillakin1.2.2019 08:15:00Tiedote

Kotimainen kuntosaliyritys Fit Global Oy on kasvanut kahdessa vuodessa kolmen perustajansa ideasta noin kolmenkymmenen toimipaikan Ole.Fit-lisenssikuntosaliketjuksi. Kilpaillulla ja riskialttiilla alalla menestyy, kun tarjoaa kuntosaliyrittäjille kokonaisvaltaisen aloituspaketin ja jatkuvaa tukea sekä omaa päätäntävaltaa, sanoo Fit Globalin hallituksen puheenjohtaja Tomi Peltonen.

Seinäkiipeily kasvoi kaikenikäisten harrastukseksi ja olympialajiksi – Kiipeilyareena avaa boulderointihallin Kalasatamaan17.9.2018 09:37:31Tiedote

Helsingin Salmisaaren Kiipeilyareena on Suomen tunnetuin sisäkiipeilypaikka. Seinäkiipeilyn suosio on kasvanut huomattavasti 2000-luvulla. Tänään kiipeilijöitä voivat olla niin lastenlasten kanssa harrastavat isovanhemmat kuin olympialaisiin tähtäävät nuoret kiipeilijälupaukset. Kiipeilyareena avaa uuden toimipisteen Helsingin Kalasatamaan.