Dentsu Aegis Network  Oy

#Dentsuaamu: Suomalainen media, markkinointi, kuluttaja ja B2B-päättäjä NYT

Jaa
Tule kuulemaan, miten suomalaisten kuluttajien ja B2B-päättäjien mediapäivä on muuttunut. Saat laajimman katsauksen markkinoinnin ja mainonnan tehon muutoksiin, eri kohderyhmien arvoihin ja asenteisiin sekä kuinka nämä vaikuttavat vuoden 2019 mediasuunnitteluun.

Missä: Block By Dylan (Eteläesplanadi 2)
Koska: 24.10.2018 klo 8:30-10:30

ILMOITTAUDU TÄSTÄ.

Pureudumme tarkasti tuoreen Dentsu Aegis Networkin Consumer Connection System -tutkimuksen syövereihin. Se on Suomen laajin ja kokonaisvaltaisin media-, markkinointi- ja kuluttajatutkimus, joka mittaa myös medioiden vaikuttavuudet sekä suomalaisten asenteet. 

Luvassa on datan ilotulitus, mutta lupaamme että emme puuduta sinua kymmenillä käppyröillä ja pilareilla, vaan maalaamme kuvan tutkimuksestamme tarinoiden muodossa, joissa pureudumme tarkasti eri kohderyhmiin. Tilaisuus järjestetään suomeksi. Tervetuloa!

OHJELMA

8:30-9:00 Aamiainen

9:00-9.15 Tervetuloa ja CCS-tutkimuksen esittely
Dentsu Aegis Networkin toimistusjohtaja Nermin Hairedin ja Dentsu Data Services Insight Lead Maria Riala

9:15-10:10 Eri kohderyhmien mediakäyttö, arvot ja asenteet sekä motiivipohjainen segmentointi
Dentsu Aegis Networkin huippuasiantuntijat

10:10-10:15 Näin sinä voit hyödyntää CCS-tutkimusta
Dentsu Data Services Insight Lead Maria Riala

10:15-10:30 Mitä mediakäytön muutokset tarkoittavat mediasuunnittelussa 2019?
Caratin strategiajohtaja Jukka Veteläinen ja Vizeumin strategiajohtaja Teemu Suutari

10:30 Tilaisuus päättyy

Yhteyshenkilöt

Cecilia Strömman
PR & Communications Manager
cecilia.stromman@dentsuaegis.com
044 352 2175

Tietoja julkaisijasta

Dentsu Aegis Network  Oy
Dentsu Aegis Network Oy
Eteläesplanadi 2
00130 Helsinki

+358443522175http://www.dentsuaegisnetwork.fi

Dentsu Aegis Network on globaali markkinointialan konserni. Toimimme 145 maassa yli 40 000 asiantuntijan voimin. Suomessa Dentsu Aegis Network koostuu Suomen monipuolisimmasta ja analyyttisimmästä markkinointiviestinnän toimistoperheestä. Laajasta palvelutarjonnasta pitävät huolen yli 200 osaajaa yhdeksässä eri toimistossa, joita ovat mediatoimistot Carat ja Vizeum, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, luova digitoimisto Isobar, sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet sekä asiakasymmärrykseen, dataan ja analytiikkaan erikoistunut Dentsu Data Services.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Dentsu Aegis Network Oy

Luovan sisällön ja maksetun mainonnan yhdistäminen on somen kultasuoni – Dentsu Aegis Network vahvistaa someosaamistaan11.4.2019 08:30:00 EEST | Tiedote

Asiakkaiden investoinnit sosiaalisen mediaan ja vaikuttajamarkkinointiin ovat kasvaneet merkittävästi markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Networkissa viime vuosina. Kasvuvauhtiin on vaikuttanut muun muassa kuluttajien somepalveluihin käytetyn ajan lisääntyminen – +50% kasvu kahdessa viime vuodessa – ja jatkuvasti kehittyneet ja ketterät mainonnan mahdollisuudet.

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye