#Dentsuaamu: Suomalainen media, markkinointi, kuluttaja ja B2B-päättäjä NYT
Missä: Block By Dylan (Eteläesplanadi 2)
Koska: 24.10.2018 klo 8:30-10:30
ILMOITTAUDU TÄSTÄ.
Pureudumme tarkasti tuoreen Dentsu Aegis Networkin Consumer Connection System -tutkimuksen syövereihin. Se on Suomen laajin ja kokonaisvaltaisin media-, markkinointi- ja kuluttajatutkimus, joka mittaa myös medioiden vaikuttavuudet sekä suomalaisten asenteet.
Luvassa on datan ilotulitus, mutta lupaamme että emme puuduta sinua kymmenillä käppyröillä ja pilareilla, vaan maalaamme kuvan tutkimuksestamme tarinoiden muodossa, joissa pureudumme tarkasti eri kohderyhmiin. Tilaisuus järjestetään suomeksi. Tervetuloa!
OHJELMA
8:30-9:00 Aamiainen
9:00-9.15 Tervetuloa ja CCS-tutkimuksen esittely
Dentsu Aegis Networkin toimistusjohtaja Nermin Hairedin ja Dentsu Data Services Insight Lead Maria Riala
9:15-10:10 Eri kohderyhmien mediakäyttö, arvot ja asenteet sekä motiivipohjainen segmentointi
Dentsu Aegis Networkin huippuasiantuntijat
10:10-10:15 Näin sinä voit hyödyntää CCS-tutkimusta
Dentsu Data Services Insight Lead Maria Riala
10:15-10:30 Mitä mediakäytön muutokset tarkoittavat mediasuunnittelussa 2019?
Caratin strategiajohtaja Jukka Veteläinen ja Vizeumin strategiajohtaja Teemu Suutari
10:30 Tilaisuus päättyy
Yhteyshenkilöt
Cecilia Strömman
PR & Communications Manager
cecilia.stromman@dentsuaegis.com
044 352 2175
Tietoja julkaisijasta
Dentsu Aegis Network on globaali markkinointialan konserni. Toimimme 145 maassa yli 40 000 asiantuntijan voimin. Suomessa Dentsu Aegis Network koostuu Suomen monipuolisimmasta ja analyyttisimmästä markkinointiviestinnän toimistoperheestä. Laajasta palvelutarjonnasta pitävät huolen yli 200 osaajaa yhdeksässä eri toimistossa, joita ovat mediatoimistot Carat ja Vizeum, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, luova digitoimisto Isobar, sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet sekä asiakasymmärrykseen, dataan ja analytiikkaan erikoistunut Dentsu Data Services.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Dentsu Aegis Network Oy
Luovan sisällön ja maksetun mainonnan yhdistäminen on somen kultasuoni – Dentsu Aegis Network vahvistaa someosaamistaan11.4.2019 08:30:00 EEST | Tiedote
Asiakkaiden investoinnit sosiaalisen mediaan ja vaikuttajamarkkinointiin ovat kasvaneet merkittävästi markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Networkissa viime vuosina. Kasvuvauhtiin on vaikuttanut muun muassa kuluttajien somepalveluihin käytetyn ajan lisääntyminen – +50% kasvu kahdessa viime vuodessa – ja jatkuvasti kehittyneet ja ketterät mainonnan mahdollisuudet.
Dentsu Aegis Networkin tutkimus: Suomalaisyritysten tulisi valjastaa ihmisten digitaidot käyttöön9.4.2019 07:00:00 EEST | Tiedote
Markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Network on julkaissut Digital Society Index 2019 -tutkimuksen. Tutkimuksesta selviää, että suomalaiset eivät usko omien digitaalisten taitojensa olevan työnantajien käytössä täysimääräisesti.
”Nuoria ei kiinnosta ahdas uraputki” – Haaga-Helia valitsi Isobar Finlandin28.3.2019 08:00:00 EET | Uutinen
Ammattikorkeakoulu Haaga-Helia on valinnut mainostoimistokumppanikseen Isobar Finlandin. Kevään 2019 suurin panostus on yhteishakukampanja, joka on kattavasti esillä digitaalisissa ulkomainospinnoissa sekä verkossa. Luo itsesi -hakukampanja kuvaa oppimisen tuomaa muutosta.
John Brown lanseeraa Pohjoismaihin – Helsingin kansainvälinen tiimi hakee kasvua12.2.2019 07:05:00 EET | Tiedote
Kansainvälinen sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media hakee kasvua Suomessa. Helsingin-toimisto tekee moninkertaisesti palkittua strategista sisältömarkkinointia kansainvälisen tiimin voimin.
KUTSU: Tapaa kansainvälisiä sisältömarkkinointiasiantuntijoita Marmoripihassa 12.2.24.1.2019 07:05:00 EET | Kutsu
Tervetuloa ennakoimaan kanssamme tulevaisuuden markkinointitrendejä ja lanseeraamaan kansainvälinen sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media Suomeen.