Descom Oy

Descom ja Estime yhdistyvät

Jaa

Descom osti kesäkuussa verkkomarkkinointiin erikoistuneen Estimen. Vuodenvaihteessa Estime sulautuu osaksi Descomia.

Descomin toimitusjohtaja Juha Harju ja Estimen toimitusjohtaja Tomi Halonen
Descomin toimitusjohtaja Juha Harju ja Estimen toimitusjohtaja Tomi Halonen

Yhdistymisen taustalla on markkinoilla tapahtuva megatrendi. Markkinointi ja IT ovat tulleet lähemmäksi toisiaan markkinoinnin teknistyttyä voimakkaasti analytiikan ja internetin käytön kasvun myötä.

Hakukoneoptimointi ja -markkinointi sekä konversion kehittäminen istuvat hyvin yhteen Descomin olemassa olevien palveluiden, kuten älykkään kaupankäynnin ja markkinoinnin sekä pilvipalveluiden kanssa.

”Yhdistymisen tarkoituksena on helpottaa verkkopalveluiden ostamista, kun kaikki tarvittavat palvelut tulevat samalta toimittajalta. Verkkokauppa-asiakkaamme ovat olleet tästä aidosti kiinnostuneita”, sanoo Descomin toimitusjohtaja Juha Harju.

Estimen nykyinen toimitusjohtaja Tomi Halonen jatkaa 1.1.2014 alkaen Descom Online Marketing & Analytics –liiketoiminta-alueen johtajana.

”Työntekijämme ovat innoissaan Descomin asiakkuuksista ja teknologioista. Tämä avaa myös uusia uramahdollisuuksia ja näköalapaikan kehittyneimpään verkkokauppa-ajatteluun”, Tomi Halonen sanoo.


Lisätietoja:

Juha Harju,
Toimitusjohtaja, Descom Oy
+358 50 440 8008
juha.harju ( at ) descom.fi

Tomi Halonen
Toimitusjohtaja, Estime Oy
+358 400 478 838
tomi.halonen ( at ) estime.fi


Descom on IT-palveluyhtiö, joka auttaa asiakkaitaan onnistumaan muutoksessa. Rakennamme asiakkaidemme kanssa kasvua, kilpailukykyä ja muutoskyvykkyyttä. Olemme riittävän pieniä kuulemaan ja riittävän isoja kantamaan. Liikevaihtomme oli 38,3 miljoonaa euroa vuonna 2012 ja henkilöstöä on yli 200 työntekijää Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa. Vuonna 1997 perustettu Descom Oy on osa Descom Groupia, jonka pääomistaja on suomalainen pääomasijoitusyhtiö Sentica Partners. descom.fi


Estime on hakukone- ja verkkomainontaan keskittynyt yhtiö. Näiden lisäksi Estime keskittyy konversion parantamiseen ja analytiikkaan.  Se on perustettu Helsingissä vuonna 2003. Estimen liikevaihto vuonna 2012 oli noin 5 miljoonaa euroa. Työntekijöitä on reilut 20 henkeä. Estimen tehtävänä on kasvattaa asiakkaidensa verkkobisnestä. estime.fi

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Juha Harju,
Toimitusjohtaja, Descom Oy
+358 50 440 8008
juha.harju ( at ) descom.fi

Kuvat

Descomin toimitusjohtaja Juha Harju ja Estimen toimitusjohtaja Tomi Halonen
Descomin toimitusjohtaja Juha Harju ja Estimen toimitusjohtaja Tomi Halonen
Lataa
Descomin toimitusjohtaja Juha Harju ja Estimen toimitusjohtaja Tomi Halonen
Descomin toimitusjohtaja Juha Harju ja Estimen toimitusjohtaja Tomi Halonen
Lataa

Tietoja julkaisijasta

Descom Oy
Descom Oy
PL 407
40101 JYVÄSKYLÄ

0207 558 180http://www.descom.fi/
Descom on uuden ajan markkinointi- ja teknologiayritys, joka auttaa asiakkaitaan onnistumaan muutoksessa. Rakennamme asiakkaidemme kanssa kasvua, kilpailukykyä ja muutoskyvykkyyttä. Olemme riittävän pieniä kuulemaan ja riittävän isoja kantamaan. Liikevaihtomme oli 41 miljoonaa euroa vuonna 2013 ja henkilöstöä on yli 200 työntekijää Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa. Vuonna 1997 perustettu Descom Oy on osa Descom Groupia, jonka pääomistaja on suomalainen pääomasijoitusyhtiö Sentica Partners. descom.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Descom Oy

Descom panostaa kansainväliseen kasvuun8.10.2014 08:00:00 EESTTiedote

Markkinointi- ja teknologiayritys Descom Oy hakee kasvua myös kansainvälisiltä markkinoilta. Descom vahvistaa organisaatiotaan Suomen lisäksi Ruotsissa ja Puolassa. Yritys on toteuttanut K-rauta AB:lle ratkaisuja, joiden avulla rautakauppaketju pyrkii toimialansa johtavaksi digitaaliseksi tavarataloksi. Descom on solminut myös merkittävän puitesopimuksen suuren ruotsalaisyrityksen kanssa, jolle se toimittaa verkkokauppoja sekä monikanavaista myyntiä ja asiakaskokemusta tehostavan palvelukokonaisuuden.

Descomin pilvitutkimus: Yli puolella yrityksistä on pilvistrategia14.3.2014 10:35:27 EETTiedote

Pilvipalveluista on puhuttu jo useamman vuoden. Descom halusi ymmärtää tutkimuksen kautta suomalaisten TOP 500 -yritysten pilvistrategian tilaa ja siihen vaikuttavia IT-infrastruktuurin taustatekijöitä. Erilaiset pilvipalvelut ja ratkaisumallit ovat yleistyneet myös suomalaisissa yrityksissä. Tutkimusta varten haastateltiin noin 100 tietohallintojohtajaa tai yrityksen pilvistrategiasta vastaavaa päättäjää.