Descom Oy

Descomille asiakaskokemusliiketoiminnasta vastaava johtaja - laadukas asiakaskokemus yrityksille yhä tärkeämpi kilpailuetu

Jaa

Markkinointi- ja teknologiayritys Descom on nimittänyt Jutta Nyblomin asiakaskokemusliiketoiminnasta vastaavaksi johtajaksi. Jatkuvaan kehitykseen ja vuorovaikutteisuuteen perustuvat asiakaskokemuksen kehityspalvelut integroidaan Nyblomin johdolla yhä kiinteämmin Descomin tarjoamiin palveluihin.

Jutta Nyblom
Jutta Nyblom

DI Jutta Nyblom siirtyi Descomin palvelukseen Ideanilta, jossa hän vastasi käyttäjäkokemuksen design-palveluista teollisuudessa.     

”Erinomainen asiakaskokemus tulee olemaan asiakkaillemme yhä tärkeämpi kilpailuetu, jonka saavuttaminen edellyttää systemaattista kehitystyötä. Jutan pitkäaikainen kokemus käyttäjäkeskeisistä palveluista ja liiketoiminnasta on erinomainen vahvistus asiakkaillemme ja meille”, kertoo Descomin toimitusjohtaja Juha Harju.

”Descom tarjoaa alansa johtavana yrityksenä hienon mahdollisuuden lähteä rakentamaan asiakaskokemusta vahvistavia palveluita ja uusia asiakaspolkuja asiakasyritysten monikanavaisiin ympäristöihin. Yritykset voivat saavuttaa merkittävää kilpailuetua tarjoamalla asiakkailleen laadukkaan asiakaskokemuksen. Se edellyttää halua asettua asiakkaiden saappaisiin ja tiivistä vuoropuhelua”, sanoo Jutta Nyblom.

Verkkopalvelut brändin vahvistajana

”Elämme murroksen aikakautta, jossa digitaaliset kanavat ja digitaalinen kohtaaminen ovat yrityksille yhä tärkeämpi osa palveluliiketoimintaa. Teollisuudessa palveluita tehostetaan ja osittain korvataan digitaalisilla palveluilla. Kaupan alalla digitaalisia kanavia integroidaan palvelukokonaisuuksiin yhä tiiviimmin”, kertoo Nyblom. ”Verkkopalveluiden suunnittelussa pitää miettiä, minkälainen rooli sille halutaan palvelukokonaisuudessa. Käyttöliittymän merkitys on keskeinen brändin esilletuojana: se tarjoaa upean mahdollisuuden vahvistaa brändiä. Edelleen tarvitaan hyvä ja tehokas käyttöliittymä sekä käyttäjää tukeva käyttölogiikka.”  

Nyblom rakentaa Descomille asiakaskokemukseen keskittyvän design-tiimin ja hänen vastuullaan on asiakaskokemuksen suunnittelupalveluiden sekä mittaroinnin integrointi palveluiden toteutukseen.

”Palveluiden designtyömme keskittyy digitaalisiin rajapintoihin. Kaupan alalla on tärkeää, että palvelut puhuvat brändin kieltä. Teollisuuden palveluissa käytön selkeys ja tehokkuus tuovat toimintaan kustannustehokkuutta sekä laatua. Kaikille toimialoille on yhteistä, että asiat ja palvelut tuodaan asiakkaalle asiakkaan silmin rakennettuna. Meidän tehtävänä on luoda edellytykset kokemuksille, joita on vaikea jäljitellä ja jotka tuovat todellista kilpailuetua”, kertoo Nyblom. ”Siihen haluamme markkinoiden parhaita osaajia.”

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Juha Harju,
toimitusjohtaja,
Descom Oy,
puh. 050 440 8008,
juha.harju@descom.fi

Jutta Nyblom,
Director, Customer Experience,
Descom Oy,
puh. 040 538 8430,
jutta.nyblom@descom.fi

Kuvat

Jutta Nyblom
Jutta Nyblom
Lataa

Tietoja julkaisijasta

Descom Oy
Descom Oy
PL 407
40101 JYVÄSKYLÄ

0207 558 180http://www.descom.fi/
Descom on uuden ajan markkinointi- ja teknologiayritys. Rakennamme asiakaspolkuja monikanavaisessa maailmassa. Olemme riittävän pieniä välittämään ja riittävän isoja kantamaan. Liikevaihtomme oli 41 miljoonaa euroa vuonna 2013 ja henkilöstöä on yli 200 työntekijää Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa. Vuonna 1997 perustettu Descom Oy on osa Descom Groupia, jonka pääomistaja on suomalainen pääomasijoitusyhtiö Sentica Partners. descom.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Descom Oy

Descom panostaa kansainväliseen kasvuun8.10.2014 08:00Tiedote

Markkinointi- ja teknologiayritys Descom Oy hakee kasvua myös kansainvälisiltä markkinoilta. Descom vahvistaa organisaatiotaan Suomen lisäksi Ruotsissa ja Puolassa. Yritys on toteuttanut K-rauta AB:lle ratkaisuja, joiden avulla rautakauppaketju pyrkii toimialansa johtavaksi digitaaliseksi tavarataloksi. Descom on solminut myös merkittävän puitesopimuksen suuren ruotsalaisyrityksen kanssa, jolle se toimittaa verkkokauppoja sekä monikanavaista myyntiä ja asiakaskokemusta tehostavan palvelukokonaisuuden.

Descomin pilvitutkimus: Yli puolella yrityksistä on pilvistrategia14.3.2014 10:35Tiedote

Pilvipalveluista on puhuttu jo useamman vuoden. Descom halusi ymmärtää tutkimuksen kautta suomalaisten TOP 500 -yritysten pilvistrategian tilaa ja siihen vaikuttavia IT-infrastruktuurin taustatekijöitä. Erilaiset pilvipalvelut ja ratkaisumallit ovat yleistyneet myös suomalaisissa yrityksissä. Tutkimusta varten haastateltiin noin 100 tietohallintojohtajaa tai yrityksen pilvistrategiasta vastaavaa päättäjää.

Merit Consulting ja Descom yhteistyöhön10.2.2014 10:09Tiedote

Joulukuussa allekirjoitetulla yhteistyösopimuksella Merit Consulting Oy ja Descom Oy käynnistävät järjestelmien infrastruktuuria koskevan yhteistyön. Jatkossa Descom toimii Meritin alihankkijana ja yhteistyökumppanina järjestelmien infrastruktuuriasioissa. Meritin ja Descomin tiivis yhteistyö takaa, että normaalisti haasteellinen infrastruktuurin ja sovellusosaamisen harmaa alue saadaan katettua asiakasta tyydyttävällä tavalla.