Destia mukana Rata 2018 -tapahtumassa 23.–24.1.2018

Destia osallistuu raideliikenteen Rata 2018 -tapahtumaan Turun Logomossa 23.–24.1.2017. Jo kymmenennettä kertaa järjestettävä tapahtuma on suunnattu raideliikenteen ammattilaisille, rautateistä kiinnostuneille sekä alan opiskelijoille. Tänä vuonna teemana on ratojen kunnossapito.

– Destian hoidossa on yli puolet Suomen yhdestätoista rataverkon kunnossapitoalueesta. Rata 2018 -tapahtuma on erinomainen tilaisuus esitellä asiantuntijuuttamme paitsi radan kunnossapidon osalta myös koko radan elinkaaren kattavaa osaamistamme suunnittelusta rakentamiseen, kertoo Destian rataliiketoiminnan johtaja Mikko Mäkelä.

Destian asiantuntijat ovat tavattavissa tapahtumassa Destian osastolla, paikalla tapahtumassa on myös vaihteentukemiskone Ukko sekä lumiauralla varustettu monitoimityökone Obama. Nähdään Rata 2018 -tapahtumassa Destian osastolla!

Lisätietoa tapahtuman järjestäjän Liikenneviraston sivuilta.

Tutustu vaihteentukemiskoneeseemme Ukkoon.

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli MEUR 490. 1 500 tositoimijaamme toteuttavat edistyksellisiä ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista, ja tekevät ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa. Destia luo toimivampaa Suomea, jotta tulevaisuuden tekijöillä olisi vahva perusta ja väylät avoimina, minne ikinä he haluavatkin mennä. www.destia.fi

Säsongen för vinterunderhåll av landsvägarna inleds i början av oktober – Destias väglagscentral följer väderleken 24/79.10.2018 10:50Tiedote

Säsongen för vinterunderhåll av landsvägarna inleddes i största delen av Finland i början av oktober. Även i Österbotten är vintern på väg. NTM-centralerna konkurrensutsatte över 80 entreprenadområden i Finlands vägnät. På sina egna entreprenadområden sköter Destia dygnet runt om plogning, halkbekämpning och belysning. Destia genomför underhållsåtgärderna i enlighet med de kvalitetskrav som Trafikverket har fastställt.