Destia mukana Rata 2018 -tapahtumassa 23.–24.1.2018

Destia osallistuu raideliikenteen Rata 2018 -tapahtumaan Turun Logomossa 23.–24.1.2017. Jo kymmenennettä kertaa järjestettävä tapahtuma on suunnattu raideliikenteen ammattilaisille, rautateistä kiinnostuneille sekä alan opiskelijoille. Tänä vuonna teemana on ratojen kunnossapito.

– Destian hoidossa on yli puolet Suomen yhdestätoista rataverkon kunnossapitoalueesta. Rata 2018 -tapahtuma on erinomainen tilaisuus esitellä asiantuntijuuttamme paitsi radan kunnossapidon osalta myös koko radan elinkaaren kattavaa osaamistamme suunnittelusta rakentamiseen, kertoo Destian rataliiketoiminnan johtaja Mikko Mäkelä.

Destian asiantuntijat ovat tavattavissa tapahtumassa Destian osastolla, paikalla tapahtumassa on myös vaihteentukemiskone Ukko sekä lumiauralla varustettu monitoimityökone Obama. Nähdään Rata 2018 -tapahtumassa Destian osastolla!

Lisätietoa tapahtuman järjestäjän Liikenneviraston sivuilta.

Tutustu vaihteentukemiskoneeseemme Ukkoon.

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli MEUR 490. 1 500 tositoimijaamme toteuttavat edistyksellisiä ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista, ja tekevät ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa. Destia luo toimivampaa Suomea, jotta tulevaisuuden tekijöillä olisi vahva perusta ja väylät avoimina, minne ikinä he haluavatkin mennä. www.destia.fi

Destia kunnostaa Hämeentien Helsingissä22.1.2019 12:24:46Tiedote

Destia on voittanut Helsingin kaupungin kilpailuttaman urakan Hämeentien katujärjestelyistä Helsingissä. Hämeentie muuttuu Hakaniemen torin ja Junatien välillä jalankululle, pyöräilylle ja joukkoliikenteelle tarkoitetuksi kaduksi, jolla kiinteistöjen tontille ajo, huolto- ja pelastusajo sekä yritystoiminnan edellyttämä jakeluliikenne ovat sallittuja. Lisäksi urakkaan sisältyy muun muassa Sörnäisten metroaseman kannen vesieristyksen ja aseman LVIS-tekniikoiden uusimista sekä n. 1,5 kilometriä raitiotien rakentamista.

Destia kehittää yrityskulttuuriaan ja vahvistaa kilpailukykyään: INFRAYHTIÖ HAKEE KASVUA KAUPUNGEISTA JA POHJOISILTA ALUEILTA14.1.2019 10:00:00Tiedote

Uuden strategian 2019-2023 mukaisesti Destia kasvattaa itsestään vahvempaa kaupunkikehittäjää muuttuvassa ja entistä vaativammassa toimintaympäristössä. Yhtiö kartoittaa uusia liiketoimintamahdollisuuksia Pohjois-Ruotsista ja Pohjois-Norjasta. Destian päämääränä on olla ’Pohjoisen elämän yhdistäjä’. Strategian toteuttamiseksi Destia uudistaa organisaatiorakenteensa.