Destia mukana Rata 2018 -tapahtumassa 23.–24.1.2018

Destia osallistuu raideliikenteen Rata 2018 -tapahtumaan Turun Logomossa 23.–24.1.2017. Jo kymmenennettä kertaa järjestettävä tapahtuma on suunnattu raideliikenteen ammattilaisille, rautateistä kiinnostuneille sekä alan opiskelijoille. Tänä vuonna teemana on ratojen kunnossapito.

Tutustu vaihteentukemiskoneeseemme Ukkoon.

– Destian hoidossa on yli puolet Suomen yhdestätoista rataverkon kunnossapitoalueesta. Rata 2018 -tapahtuma on erinomainen tilaisuus esitellä asiantuntijuuttamme paitsi radan kunnossapidon osalta myös koko radan elinkaaren kattavaa osaamistamme suunnittelusta rakentamiseen, kertoo Destian rataliiketoiminnan johtaja Mikko Mäkelä.

Destian asiantuntijat ovat tavattavissa tapahtumassa Destian osastolla, paikalla tapahtumassa on myös vaihteentukemiskone Ukko sekä lumiauralla varustettu monitoimityökone Obama. Nähdään Rata 2018 -tapahtumassa Destian osastolla!

Lisätietoa tapahtuman järjestäjän Liikenneviraston sivuilta.

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli MEUR 490. 1 500 tositoimijaamme toteuttavat edistyksellisiä ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista, ja tekevät ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa. Destia luo toimivampaa Suomea, jotta tulevaisuuden tekijöillä olisi vahva perusta ja väylät avoimina, minne ikinä he haluavatkin mennä. www.destia.fi

Destian tilinpäätöstiedote vuodelta 2017: DESTIAN LIIKETULOS KEHITTYI POSITIIVISESTI7.2.2018 09:00Tiedote

Destian tilinpäätöstiedote vuodelta 2017: DESTIAN LIIKETULOS KEHITTYI POSITIIVISESTI Liikevaihto oli 478,7 miljoonaa euroa (493,2), laskua 2,9 prosenttia. Vertailukelpoinen liikevoitto oli 15,1 miljoonaa euroa (12,5). Tilauskanta vuoden lopussa oli 696,2 miljoonaa euroa (708,0). Sijoitetun pääoman tuotto oli 10,7 prosenttia (11,1) ja omavaraisuusaste 34,5 prosenttia (33,5). Työturvallisuutta mittaava tapaturmataajuus oli 10,5 (5,9). Avainluvut (IFRS), Milj. EUR 10-12 /2017 10-12 /2016 1-12 /2017 1-12 /2016 Liikevaihto 138,8 141,1 478,7 493,2 Liiketulos 4,1 3,9 13,1 14,1 % liikevaihdosta 2,9 2,7 2,7 2,9 Liiketulos, vertailukelpoinen 4,5 2,3 15,1 12,5 % liikevaihdosta 3,3 1,6 3,2 2,5 Katsauskauden tulos 3,3 -1,0 12,6 5,7 % liikevaihdosta 2,4 -0,7 2,6 1,2 Sijoitetun pääoman tuotto, % 10,7 11,1 Tulos/osake EUR 146,60 50,13 Omavaraisuusaste, % 34,5 33,5 Nettovelkaantumisaste, % 28,5 35,3 Henkilöstö keskimäärin 1 572 1 492 Poissaoloon johtaneet työtapaturmat *) 10,5 5,9 Tilauskanta katsauska