Destia mukana Talvitiepäivillä 7.–8.2.2018

Destia osallistuu Talvitiepäivät 2018 -tapahtumaan Lahden Messukeskuksessa 7.–8.2.2018. Tapahtuma toimii liikenteen ja kunnossapidon parissa toimivien asiantuntijoiden, tutkijoiden sekä päätöksentekijöiden kohtaamispaikkana.

– Destialla on pitkä historia teiden kunnossapidosta ja olemme vahvasti mukana kehittämässä kunnossapidon digitaalisia ratkaisuja. Talvitiepäivät on tapahtumana erinomainen tilaisuus esitellä asiantuntijuuttamme ja kertoa, mitä lähivuosina on luvassa kunnossapidon saralla, kertoo Destian kunnossapitopalveluista vastaava johtaja Seppo Ylitapio.

Destian asiantuntijat ovat tavattavissa tapahtumassa Destian osastolla. Käy kuuntelemassa myös Destian kehittämispäällikkö Oiva Huuskosen puheenvuoro digitalisaatiosta sekä Destian laatupäällikkö Rauno Kuuselan puheenvuoro aurauksen menetelmistä.

Nähdään tapahtumassa Destian osastolla E6a2!

Lisätietoa tapahtuman järjestäjän Suomen Tieyhdistyksen sivuilta.

Tutustu kunnossapidon tositoimijaamme Anniin.

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli MEUR 490. 1 500 tositoimijaamme toteuttavat edistyksellisiä ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista, ja tekevät ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa. Destia luo toimivampaa Suomea, jotta tulevaisuuden tekijöillä olisi vahva perusta ja väylät avoimina, minne ikinä he haluavatkin mennä. www.destia.fi

Säsongen för vinterunderhåll av landsvägarna inleds i början av oktober – Destias väglagscentral följer väderleken 24/79.10.2018 10:50Tiedote

Säsongen för vinterunderhåll av landsvägarna inleddes i största delen av Finland i början av oktober. Även i Österbotten är vintern på väg. NTM-centralerna konkurrensutsatte över 80 entreprenadområden i Finlands vägnät. På sina egna entreprenadområden sköter Destia dygnet runt om plogning, halkbekämpning och belysning. Destia genomför underhållsåtgärderna i enlighet med de kvalitetskrav som Trafikverket har fastställt.

Maanteiden talvihoitokausi alkaa lokakuun alussa – Destian kelikeskus seuraa säätä 24/728.9.2018 15:30Tiedote

Illat pimenevät, ilmat kylmenevät ja talvi tekee tuloaan. Maanteiden talvihoitokausi käynnistyy suurimmassa osassa Suomea lokakuun alussa. ELY-keskukset kilpailuttavat Suomen tiestön yli 80 urakka-aluetta. Destia hoitaa omilla urakka-alueillaan auraukset, liukkauden torjunnan ja valaistuksen vuorokauden ympäri. Destia toteuttaa kunnossapidon toimet Liikenneviraston määrittelemien laatuvaatimusten mukaisesti.