Destia mukana Talvitiepäivillä 7.–8.2.2018

Destia osallistuu Talvitiepäivät 2018 -tapahtumaan Lahden Messukeskuksessa 7.–8.2.2018. Tapahtuma toimii liikenteen ja kunnossapidon parissa toimivien asiantuntijoiden, tutkijoiden sekä päätöksentekijöiden kohtaamispaikkana.

– Destialla on pitkä historia teiden kunnossapidosta ja olemme vahvasti mukana kehittämässä kunnossapidon digitaalisia ratkaisuja. Talvitiepäivät on tapahtumana erinomainen tilaisuus esitellä asiantuntijuuttamme ja kertoa, mitä lähivuosina on luvassa kunnossapidon saralla, kertoo Destian kunnossapitopalveluista vastaava johtaja Seppo Ylitapio.

Destian asiantuntijat ovat tavattavissa tapahtumassa Destian osastolla. Käy kuuntelemassa myös Destian kehittämispäällikkö Oiva Huuskosen puheenvuoro digitalisaatiosta sekä Destian laatupäällikkö Rauno Kuuselan puheenvuoro aurauksen menetelmistä.

Nähdään tapahtumassa Destian osastolla E6a2!

Lisätietoa tapahtuman järjestäjän Suomen Tieyhdistyksen sivuilta.

Tutustu kunnossapidon tositoimijaamme Anniin.

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli MEUR 490. 1 500 tositoimijaamme toteuttavat edistyksellisiä ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista, ja tekevät ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa. Destia luo toimivampaa Suomea, jotta tulevaisuuden tekijöillä olisi vahva perusta ja väylät avoimina, minne ikinä he haluavatkin mennä. www.destia.fi

Suunnitelma Lounais-Pirkanmaan liikenneturvallisuustilanteen parantamiseksi valmistunut3.5.2018 12:32Tiedote

Lounais-Pirkanmaan muuta maata selvästi heikomman liikenneturvallisuuden parantamiseksi on valmistunut viisaan ja turvallisen liikkumisen suunnitelma. Uusi suunnitelma on laadittu yhteistyössä Punkalaitumen ja Vesilahden kuntien, Sastamalan kaupungin, Pirkanmaan elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskuksen, Liikenneturvan ja Sisä-Suomen poliisilaitoksen kanssa. Suunnitelman laadinnasta on vastannut Destia Oy.