Destia polkee hyvää mieltä ja apua Syyriaan

Destia osallistuu Kilometrikisan sisällä olevaan Suomen Punaisen Ristin Ketjureaktio-keräykseen. Tarkoituksena on pyöräilemällä kohottaa kuntoa ja työhyvinvointia sekä karttuvien kilometrien avulla kerätä lahjoituksia sodan vammauttamien ihmisten auttamiseen Syyriassa.

Destia on mukana Kilometrikisassa ja Ketjureaktio-keräyksessä.

Kilometrikisa on yritysten, työyhteisöjen tai minkä tahansa joukkueiden välinen leikkimielinen kilpailu, jossa kerätään pyöräillen sekä kilometrejä että minuutteja. Destia lupaa lahjoittaa Suomen Punaiselle Ristille yhden euron jokaisesta joukkueen polkemasta 25 kilometristä.

– On mahtavaa, että voimme samalla kertaa aktivoida omaa henkilöstöämme pitämään huolta hyvinvoinnistaan ja auttaa hädässä olevia Syyriassa. Kilometrikisa ei vaadi mitään hifistelyä: jokainen kilometri lasketaan ja kaikki pyörät ovat yhtä hyviä, työhyvinvointiasiantuntija Satu Angervo Destiasta iloitsee.

Luonnossa oleminen alentaa tutkitusti stressiä ja tuo mielihyvää, joten Destia haluaa kannustaa työntekijöitään pitämään huolta itsestään. Samalla yrityksenä Destia haluaa tukea aikamme suurimman humanitaarisen kriisin keskellä kamppailevia paikan päällä.

– Pienillä asioilla on merkitystä. Jos polkemalla pystyy tuomaan iloa sekä itselle että muille, miksi sitä ei tekisi. Siksi haluamme haastaa mukaan myös muita tekemään hyvää. Haastamme mukaan NCC:n, Liikenneviraston sekä Helsingin kaupunkiympäristön ja toivomme, että ketjureaktio lähtee sananmukaisesti liikkeelle, Angervo haastaa.

Kilometrikisaa 2018 poljetaan 1.5.–22.9.

Syyrian sota on jatkunut seitsemän vuotta, ja se on aikamme suurin humanitaarinen kriisi. Ketjureaktio-keräyksen varoilla Punainen Risti kuntouttaa vammautuneita paikallisesti Aleppon ja Damaskoksen kuntoutuskeskuksissa. Lahjoituksilla rahoitetaan esimerkiksi proteeseja, kainalosauvoja, fysioterapiaa sekä psykologin tukea

Työhyvinvointiasiantuntija Satu Angervo, satu.angervo(at)destia.fi, 0400 017 831

Destia on mukana Kilometrikisassa ja Ketjureaktio-keräyksessä.

Timo Räikkönen nimitetty johtajaksi Destiaan20.2.2019 14:00:00 EETTiedote

DI, KTM Timo Räikkönen (45) on nimitetty johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi Destiaan 10.6.2019 alkaen. Destiassa Räikkönen vastaa yhtiön uudistetun strategian mukaisesta uuden liiketoiminnan kehittämisestä, kansainvälistymisen tukemisesta sekä kaupunkikehittämiseen liittyvien palveluiden kehittämisestä ja näitä tukevista liiketoiminnoista. Räikkösellä on vahva kansainvälinen osaaminen ja kokemus liiketoiminnan asiakaslähtöisestä kehittämisestä ja johtamisesta. Viimeisimmässä työpaikassaan YIT:llä Räikkönen on luonut erityisesti kaupunkikehitykseen nojaavia kaupallisia konsepteja ja yhteistyömalleja sekä tukenut liiketoiminnan orgaanista ja yritysostoihin perustuvaa kasvua. Ennen YIT:tä Räikkönen on työskennellyt Ahlstromilla, McKinsey & Co:lla ja Nokialla. ”Toivotan Timon lämpimästi tervetulleeksi Destiaan. Timo on energinen ja positiivinen joukkuepelaaja, jolla on näyttöä liiketoiminnan kasvattamisesta ja kansainvälistämisestä. Hänen vahva kaupallinen osaaminen ja ymmärrys asiakaskes

Destia kunnostaa Hämeentien Helsingissä22.1.2019 12:24:46 EETTiedote

Destia on voittanut Helsingin kaupungin kilpailuttaman urakan Hämeentien katujärjestelyistä Helsingissä. Hämeentie muuttuu Hakaniemen torin ja Junatien välillä jalankululle, pyöräilylle ja joukkoliikenteelle tarkoitetuksi kaduksi, jolla kiinteistöjen tontille ajo, huolto- ja pelastusajo sekä yritystoiminnan edellyttämä jakeluliikenne ovat sallittuja. Lisäksi urakkaan sisältyy muun muassa Sörnäisten metroaseman kannen vesieristyksen ja aseman LVIS-tekniikoiden uusimista sekä n. 1,5 kilometriä raitiotien rakentamista.