Destia rakentaa lähiliikuntapaikan Poriin

Porin Liisantori saa uuden ilmeen. Destia rakentaa kaupungin keskustaan nykyisen sorapintaisen kentän tilalle lähiliikuntapaikan, joka on kaikille avoin.

Urakkaan kuuluu puiston kuivatusrakenteiden tekeminen sekä jäädytettävän tekonurmikentän, kentän alle tulevan jäädytysputkiston, ulkokuntosalin kuntoiluvälineiden ja kenttää ympäröivän aidan rakentaminen.

– Liisantorista tulee ympäri vuoden monipuolisia liikuntamahdollisuuksia tarjoava kokoontumispaikka. Kesällä tekonurmikentällä voi pelata vaikkapa pesäpalloa ja talvella kenttä voidaan jäädyttää luisteluradaksi. On hienoa olla rakentamassa paikkaa, josta on iloa monelle, Destian työpäällikkö Eetu Väisänen kertoo.

Liikuntamahdollisuuksien lisäksi alueelle rakennetaan penkkejä palvelemaan kaikkia alueen asukkaita.

Urakka alkaa heinäkuussa ja valmistuu marraskuussa 2018.

Työpäällikkö Eetu Väisänen, eetu.vaisanen(at)destia.fi, 040 351 0790

Timo Räikkönen nimitetty johtajaksi Destiaan20.2.2019 14:00:00Tiedote

DI, KTM Timo Räikkönen (45) on nimitetty johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi Destiaan 10.6.2019 alkaen. Destiassa Räikkönen vastaa yhtiön uudistetun strategian mukaisesta uuden liiketoiminnan kehittämisestä, kansainvälistymisen tukemisesta sekä kaupunkikehittämiseen liittyvien palveluiden kehittämisestä ja näitä tukevista liiketoiminnoista. Räikkösellä on vahva kansainvälinen osaaminen ja kokemus liiketoiminnan asiakaslähtöisestä kehittämisestä ja johtamisesta. Viimeisimmässä työpaikassaan YIT:llä Räikkönen on luonut erityisesti kaupunkikehitykseen nojaavia kaupallisia konsepteja ja yhteistyömalleja sekä tukenut liiketoiminnan orgaanista ja yritysostoihin perustuvaa kasvua. Ennen YIT:tä Räikkönen on työskennellyt Ahlstromilla, McKinsey & Co:lla ja Nokialla. ”Toivotan Timon lämpimästi tervetulleeksi Destiaan. Timo on energinen ja positiivinen joukkuepelaaja, jolla on näyttöä liiketoiminnan kasvattamisesta ja kansainvälistämisestä. Hänen vahva kaupallinen osaaminen ja ymmärrys asiakaskes

Destia kunnostaa Hämeentien Helsingissä22.1.2019 12:24:46Tiedote

Destia on voittanut Helsingin kaupungin kilpailuttaman urakan Hämeentien katujärjestelyistä Helsingissä. Hämeentie muuttuu Hakaniemen torin ja Junatien välillä jalankululle, pyöräilylle ja joukkoliikenteelle tarkoitetuksi kaduksi, jolla kiinteistöjen tontille ajo, huolto- ja pelastusajo sekä yritystoiminnan edellyttämä jakeluliikenne ovat sallittuja. Lisäksi urakkaan sisältyy muun muassa Sörnäisten metroaseman kannen vesieristyksen ja aseman LVIS-tekniikoiden uusimista sekä n. 1,5 kilometriä raitiotien rakentamista.

Destia kehittää yrityskulttuuriaan ja vahvistaa kilpailukykyään: INFRAYHTIÖ HAKEE KASVUA KAUPUNGEISTA JA POHJOISILTA ALUEILTA14.1.2019 10:00:00Tiedote

Uuden strategian 2019-2023 mukaisesti Destia kasvattaa itsestään vahvempaa kaupunkikehittäjää muuttuvassa ja entistä vaativammassa toimintaympäristössä. Yhtiö kartoittaa uusia liiketoimintamahdollisuuksia Pohjois-Ruotsista ja Pohjois-Norjasta. Destian päämääränä on olla ’Pohjoisen elämän yhdistäjä’. Strategian toteuttamiseksi Destia uudistaa organisaatiorakenteensa.