Destia rakentaa lähiliikuntapaikan Poriin

Porin Liisantori saa uuden ilmeen. Destia rakentaa kaupungin keskustaan nykyisen sorapintaisen kentän tilalle lähiliikuntapaikan, joka on kaikille avoin.

Urakkaan kuuluu puiston kuivatusrakenteiden tekeminen sekä jäädytettävän tekonurmikentän, kentän alle tulevan jäädytysputkiston, ulkokuntosalin kuntoiluvälineiden ja kenttää ympäröivän aidan rakentaminen.

– Liisantorista tulee ympäri vuoden monipuolisia liikuntamahdollisuuksia tarjoava kokoontumispaikka. Kesällä tekonurmikentällä voi pelata vaikkapa pesäpalloa ja talvella kenttä voidaan jäädyttää luisteluradaksi. On hienoa olla rakentamassa paikkaa, josta on iloa monelle, Destian työpäällikkö Eetu Väisänen kertoo.

Liikuntamahdollisuuksien lisäksi alueelle rakennetaan penkkejä palvelemaan kaikkia alueen asukkaita.

Urakka alkaa heinäkuussa ja valmistuu marraskuussa 2018.

Työpäällikkö Eetu Väisänen, eetu.vaisanen(at)destia.fi, 040 351 0790