Destia rakentaa sähköverkkoa Lahdessa

Destia on solminut LE-Sähköverkon kanssa sopimuksen sähkönjakelu-, ulkovalaistus- ja viestiverkon rakentamisurakasta Lahden alueella. Sopimuksen rakenne on 3+2 -vuotinen. Urakka alkaa 1.1.2019 ja valmistuu vuoden 2021 loppuun mennessä.

– Rakentamisurakka sisältää muun muassa sähkölinjojen ja tietoliikennelinjojen rakennustyöt sekä katuvalojen asennustyöt LE-Sähköverkon jakelualueella Asikkalassa, Hollolassa, Lahdessa ja Iitissä, kertoo Destian työmaapäällikkö Marko Luoma-Kyyny.

– Projektin työnsuunnittelu on jo alkanut ja odotamme innolla, että pääsemme rakentamistöihin Lahdessa. Sähköverkkotöissä tulee myös aina varautua luonnonilmiöihin; varmistamme tässäkin urakassa, että tositoimijamme ja kalustomme ovat valmiudessa, mikäli esimerkiksi myrsky sattuisi yllättämään, sanoo Destian työpäällikkö Hannu Takala.

Lisätietoja: työmaapäällikkö Marko Luoma-Kyyny, p. 040 167 8415, marko.luoma-kyyny(at)destia.fi

Destia kunnostaa Hämeentien Helsingissä22.1.2019 12:24:46Tiedote

Destia on voittanut Helsingin kaupungin kilpailuttaman urakan Hämeentien katujärjestelyistä Helsingissä. Hämeentie muuttuu Hakaniemen torin ja Junatien välillä jalankululle, pyöräilylle ja joukkoliikenteelle tarkoitetuksi kaduksi, jolla kiinteistöjen tontille ajo, huolto- ja pelastusajo sekä yritystoiminnan edellyttämä jakeluliikenne ovat sallittuja. Lisäksi urakkaan sisältyy muun muassa Sörnäisten metroaseman kannen vesieristyksen ja aseman LVIS-tekniikoiden uusimista sekä n. 1,5 kilometriä raitiotien rakentamista.

Destia kehittää yrityskulttuuriaan ja vahvistaa kilpailukykyään: INFRAYHTIÖ HAKEE KASVUA KAUPUNGEISTA JA POHJOISILTA ALUEILTA14.1.2019 10:00:00Tiedote

Uuden strategian 2019-2023 mukaisesti Destia kasvattaa itsestään vahvempaa kaupunkikehittäjää muuttuvassa ja entistä vaativammassa toimintaympäristössä. Yhtiö kartoittaa uusia liiketoimintamahdollisuuksia Pohjois-Ruotsista ja Pohjois-Norjasta. Destian päämääränä on olla ’Pohjoisen elämän yhdistäjä’. Strategian toteuttamiseksi Destia uudistaa organisaatiorakenteensa.