Destia toteuttaa kantatien 62 parantamisurakan välillä Puumala–Ruokolahti

Destia on voittanut kantatien 62 parantamisurakan välillä Huuhkala–Käyhkää.

Urakassa parannettava 15 kilometrin tieosuus Puumalan Huuhkalan kylästä Ruokolahden Käyhkään kylään levennetään kahdeksan metriä leveäksi.

– Kyseinen tieosuus on geometrialtaan ja leveydeltään haastava. Hankkeen tarkoituksena on parantaa liikenneturvallisuutta sekä liikenteen sujuvuutta. Hankeosuudella tien raskaan liikenteen osuus on merkittävä, noin 20 prosenttia, joten tien parantamisella edistetään myös elinkeinoelämän kuljetusten sujuvuutta, kertoo Destian työpäällikkö Panu-Jussi Ruottinen.

Työt alueella alkavat toukokuussa ja päällystystyöt toteutetaan syys-lokakuussa. Hanke valmistuu kokonaisuudessa vuoden 2018 loppuun mennessä. Tilaajana urakassa on Liikennevirasto.

Destia kunnostaa Hämeentien Helsingissä22.1.2019 12:24Tiedote

Destia on voittanut Helsingin kaupungin kilpailuttaman urakan Hämeentien katujärjestelyistä Helsingissä. Hämeentie muuttuu Hakaniemen torin ja Junatien välillä jalankululle, pyöräilylle ja joukkoliikenteelle tarkoitetuksi kaduksi, jolla kiinteistöjen tontille ajo, huolto- ja pelastusajo sekä yritystoiminnan edellyttämä jakeluliikenne ovat sallittuja. Lisäksi urakkaan sisältyy muun muassa Sörnäisten metroaseman kannen vesieristyksen ja aseman LVIS-tekniikoiden uusimista sekä n. 1,5 kilometriä raitiotien rakentamista.

Destia kehittää yrityskulttuuriaan ja vahvistaa kilpailukykyään: INFRAYHTIÖ HAKEE KASVUA KAUPUNGEISTA JA POHJOISILTA ALUEILTA14.1.2019 10:00Tiedote

Uuden strategian 2019-2023 mukaisesti Destia kasvattaa itsestään vahvempaa kaupunkikehittäjää muuttuvassa ja entistä vaativammassa toimintaympäristössä. Yhtiö kartoittaa uusia liiketoimintamahdollisuuksia Pohjois-Ruotsista ja Pohjois-Norjasta. Destian päämääränä on olla ’Pohjoisen elämän yhdistäjä’. Strategian toteuttamiseksi Destia uudistaa organisaatiorakenteensa.