Destia urakoi useita siltoja Uudellamaalla

Destia on voittanut kolme urakkaa, joissa peruskorjataan siltoja eri puolilla Uuttamaata.

Destia peruskorjaa yhdeksän siltaa läntisellä Uudellamaalla urakassa, jonka asiakkaana on Kaakkois-Suomen ELY-keskus. Sillat sijaitsevat Kirkkonummen, Vihdin, Espoon ja Lohjan alueella. Kyseessä on kaksivuotinen urakka, joka valmistuu loppuvuonna 2019.

Lisäksi Destia kunnostaa Helsingin kaupungille Latokartanontien sillan, joka ylittää Kehä 1:n. Peruskorjaus sisältää reunapalkkien, kaiteiden, vesieristeiden sekä pintarakenteiden uusimista. Espoossa Destia vastaavasti tekee Matin ja Akselin alikulkusiltojen sekä niihin liittyvien portaiden kunnostukset. Molemmat urakat valmistuvat loppuvuodesta 2018.

– Meillä on paljon kokemusta siltojen peruskorjauksista ja pääsemme jatkamaan pitkäjänteistä työtä Uudenmaan siltojen parissa. Hyödynnämme urakoissa osaamistamme työnaikaisten liikennejärjestelyjen osalta, sillä kaikki kunnostettavat sillat sijaitsevat vilkkaasti liikennöidyillä väylillä. Pyrimme järjestämään työt niin, että liikenne jatkuu mahdollisimman muuttumattomana urakoiden ajan, kertoo työpäällikkö Jarmo Silvander.

Työpäällikkö Jarmo Silvander, jarmo.silvander(at)destia.fi, 040 700 7690

Säsongen för vinterunderhåll av landsvägarna inleds i början av oktober – Destias väglagscentral följer väderleken 24/79.10.2018 10:50Tiedote

Säsongen för vinterunderhåll av landsvägarna inleddes i största delen av Finland i början av oktober. Även i Österbotten är vintern på väg. NTM-centralerna konkurrensutsatte över 80 entreprenadområden i Finlands vägnät. På sina egna entreprenadområden sköter Destia dygnet runt om plogning, halkbekämpning och belysning. Destia genomför underhållsåtgärderna i enlighet med de kvalitetskrav som Trafikverket har fastställt.