Destia urakoi useita siltoja Uudellamaalla

Destia on voittanut kolme urakkaa, joissa peruskorjataan siltoja eri puolilla Uuttamaata.

Destia peruskorjaa yhdeksän siltaa läntisellä Uudellamaalla urakassa, jonka asiakkaana on Kaakkois-Suomen ELY-keskus. Sillat sijaitsevat Kirkkonummen, Vihdin, Espoon ja Lohjan alueella. Kyseessä on kaksivuotinen urakka, joka valmistuu loppuvuonna 2019.

Lisäksi Destia kunnostaa Helsingin kaupungille Latokartanontien sillan, joka ylittää Kehä 1:n. Peruskorjaus sisältää reunapalkkien, kaiteiden, vesieristeiden sekä pintarakenteiden uusimista. Espoossa Destia vastaavasti tekee Matin ja Akselin alikulkusiltojen sekä niihin liittyvien portaiden kunnostukset. Molemmat urakat valmistuvat loppuvuodesta 2018.

– Meillä on paljon kokemusta siltojen peruskorjauksista ja pääsemme jatkamaan pitkäjänteistä työtä Uudenmaan siltojen parissa. Hyödynnämme urakoissa osaamistamme työnaikaisten liikennejärjestelyjen osalta, sillä kaikki kunnostettavat sillat sijaitsevat vilkkaasti liikennöidyillä väylillä. Pyrimme järjestämään työt niin, että liikenne jatkuu mahdollisimman muuttumattomana urakoiden ajan, kertoo työpäällikkö Jarmo Silvander.

Työpäällikkö Jarmo Silvander, jarmo.silvander(at)destia.fi, 040 700 7690

Destia kunnostaa Hämeentien Helsingissä22.1.2019 12:24:46Tiedote

Destia on voittanut Helsingin kaupungin kilpailuttaman urakan Hämeentien katujärjestelyistä Helsingissä. Hämeentie muuttuu Hakaniemen torin ja Junatien välillä jalankululle, pyöräilylle ja joukkoliikenteelle tarkoitetuksi kaduksi, jolla kiinteistöjen tontille ajo, huolto- ja pelastusajo sekä yritystoiminnan edellyttämä jakeluliikenne ovat sallittuja. Lisäksi urakkaan sisältyy muun muassa Sörnäisten metroaseman kannen vesieristyksen ja aseman LVIS-tekniikoiden uusimista sekä n. 1,5 kilometriä raitiotien rakentamista.

Destia kehittää yrityskulttuuriaan ja vahvistaa kilpailukykyään: INFRAYHTIÖ HAKEE KASVUA KAUPUNGEISTA JA POHJOISILTA ALUEILTA14.1.2019 10:00:00Tiedote

Uuden strategian 2019-2023 mukaisesti Destia kasvattaa itsestään vahvempaa kaupunkikehittäjää muuttuvassa ja entistä vaativammassa toimintaympäristössä. Yhtiö kartoittaa uusia liiketoimintamahdollisuuksia Pohjois-Ruotsista ja Pohjois-Norjasta. Destian päämääränä on olla ’Pohjoisen elämän yhdistäjä’. Strategian toteuttamiseksi Destia uudistaa organisaatiorakenteensa.