Destia voitti Turun keskustan kunnossapidon alueurakan

Destia Oy:n ja Entti Oy:n muodostama tarjousryhmittymä Desentti on voittanut Turun keskusta-alueen infran kunnossapidon alueurakan.

Turun kaupungin kilpailuttama urakka alkaa lokakuun alusta 2019 ja kestää syyskuun loppuun 2027. Kunnossapitourakka toteutetaan allianssiurakkana.

– Tämä on erittäin mieluisa voitto, joka saavutettiin hyvällä yhteistyöllä Entti Oy:n kanssa. Lähdemme innolla kohti kehitysvaihetta, jotta pääsemme toteuttamaan onnistuneesti urakkaa ensi syksynä, kertoo työpäällikkö Mikko Kuusisto.

Urakan kehitysvaihe päättyy 30.9.2019, minkä jälkeen varsinainen urakkasopimus allekirjoitetaan ja työt voidaan aloittaa.

Lisätietoja: Destian työpäällikkö Mikko Kuusisto, p. 0400 128 026, mikko.kuusisto(a)destia.fi

DESTIAN VARSINAISEN YHTIÖKOKOUKSEN JA HALLITUKSEN PÄÄTÖKSET27.5.2019 09:20:25 EESTTiedote

Destia Group Oyj:n varsinainen yhtiökokous vahvisti 22.5.2019 yhtiön tilinpäätöksen vuodelta 2018 ja myönsi hallituksen jäsenille ja toimitusjohtajalle vastuuvapauden. Yhtiökokous päätti hallituksen ehdotuksen mukaisesti, että 31.12.2018 päättyneeltä tilikaudelta jaetaan pääoman palautusta sijoitetun vapaan oman pääoman rahastosta 10 miljoonaa euroa. Hallituksen kokoonpano Yhtiökokous päätti hallituksen jäsenmääräksi kuusi. Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Juhani Pitkäkoski. Hallituksen jäseniksi valittiin uudelleen Marcus Ahlström, Lasse Heinonen, Pasi Koota ja Juha Nurmi. Uudeksi hallituksen jäseneksi valittiin Soile Kankaanpää. Soile Kankaanpäällä on vahva kansainvälinen kokemus myynnin johtotehtävistä. Hän toimii ISS Palveluiden kaupallisena johtajana, ja on työskennellyt aiemmin muun muassa Uponorilla, Konecranesilla ja Nokialla. Kaikki hallituksen jäsenet ovat antaneet suostumuksensa tehtävään. Hallituksen riippumattomuusarvioinnin perusteella kaikki hallituksen jäsenet ova

Pekka Ruuti nimitetty Maa- ja kalliopalvelujen johtajaksi ensi syksystä alkaen24.4.2019 10:09:02 EESTTiedote