Destia voitti Turun keskustan kunnossapidon alueurakan

Destia Oy:n ja Entti Oy:n muodostama tarjousryhmittymä Desentti on voittanut Turun keskusta-alueen infran kunnossapidon alueurakan.

Turun kaupungin kilpailuttama urakka alkaa lokakuun alusta 2019 ja kestää syyskuun loppuun 2027. Kunnossapitourakka toteutetaan allianssiurakkana.

– Tämä on erittäin mieluisa voitto, joka saavutettiin hyvällä yhteistyöllä Entti Oy:n kanssa. Lähdemme innolla kohti kehitysvaihetta, jotta pääsemme toteuttamaan onnistuneesti urakkaa ensi syksynä, kertoo työpäällikkö Mikko Kuusisto.

Urakan kehitysvaihe päättyy 30.9.2019, minkä jälkeen varsinainen urakkasopimus allekirjoitetaan ja työt voidaan aloittaa.

Lisätietoja: Destian työpäällikkö Mikko Kuusisto, p. 0400 128 026, mikko.kuusisto(a)destia.fi

Timo Räikkönen nimitetty johtajaksi Destiaan20.2.2019 14:00:00 EETTiedote

DI, KTM Timo Räikkönen (45) on nimitetty johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi Destiaan 10.6.2019 alkaen. Destiassa Räikkönen vastaa yhtiön uudistetun strategian mukaisesta uuden liiketoiminnan kehittämisestä, kansainvälistymisen tukemisesta sekä kaupunkikehittämiseen liittyvien palveluiden kehittämisestä ja näitä tukevista liiketoiminnoista. Räikkösellä on vahva kansainvälinen osaaminen ja kokemus liiketoiminnan asiakaslähtöisestä kehittämisestä ja johtamisesta. Viimeisimmässä työpaikassaan YIT:llä Räikkönen on luonut erityisesti kaupunkikehitykseen nojaavia kaupallisia konsepteja ja yhteistyömalleja sekä tukenut liiketoiminnan orgaanista ja yritysostoihin perustuvaa kasvua. Ennen YIT:tä Räikkönen on työskennellyt Ahlstromilla, McKinsey & Co:lla ja Nokialla. ”Toivotan Timon lämpimästi tervetulleeksi Destiaan. Timo on energinen ja positiivinen joukkuepelaaja, jolla on näyttöä liiketoiminnan kasvattamisesta ja kansainvälistämisestä. Hänen vahva kaupallinen osaaminen ja ymmärrys asiakaskes

Destia kunnostaa Hämeentien Helsingissä22.1.2019 12:24:46 EETTiedote

Destia on voittanut Helsingin kaupungin kilpailuttaman urakan Hämeentien katujärjestelyistä Helsingissä. Hämeentie muuttuu Hakaniemen torin ja Junatien välillä jalankululle, pyöräilylle ja joukkoliikenteelle tarkoitetuksi kaduksi, jolla kiinteistöjen tontille ajo, huolto- ja pelastusajo sekä yritystoiminnan edellyttämä jakeluliikenne ovat sallittuja. Lisäksi urakkaan sisältyy muun muassa Sörnäisten metroaseman kannen vesieristyksen ja aseman LVIS-tekniikoiden uusimista sekä n. 1,5 kilometriä raitiotien rakentamista.