Destian vuosikertomus vuodelta 2017 julkaistu

Destian vuoden 2017 vuosikertomus on julkaistu yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.destia.fi/vuosikertomus.

Toteutamme Destiassa toimivampaa maailmaa kestävästi ja vastuullisesti niin ihmisten ja ympäristön kuin taloudenkin kannalta. Olemme kiteyttäneet vuosikertomukseemme, kuinka tässä onnistuimme vuonna 2017.

Vuosikertomus sisältää katsauksen päättyneeseen vuoteen, raportoinnin yritysvastuusta, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä tilinpäätöksen.

Lisätietoja: viestintäpäällikkö Johanna Otranen, johanna.otranen(a)destia.fi, p. 040 641 5810

Destia kehittää yrityskulttuuriaan ja vahvistaa kilpailukykyään: INFRAYHTIÖ HAKEE KASVUA KAUPUNGEISTA JA POHJOISILTA ALUEILTA14.1.2019 10:00Tiedote

Uuden strategian 2019-2023 mukaisesti Destia kasvattaa itsestään vahvempaa kaupunkikehittäjää muuttuvassa ja entistä vaativammassa toimintaympäristössä. Yhtiö kartoittaa uusia liiketoimintamahdollisuuksia Pohjois-Ruotsista ja Pohjois-Norjasta. Destian päämääränä on olla ’Pohjoisen elämän yhdistäjä’. Strategian toteuttamiseksi Destia uudistaa organisaatiorakenteensa.