Destian vuosikertomus vuodelta 2017 julkaistu

Destian vuoden 2017 vuosikertomus on julkaistu yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.destia.fi/vuosikertomus.

Toteutamme Destiassa toimivampaa maailmaa kestävästi ja vastuullisesti niin ihmisten ja ympäristön kuin taloudenkin kannalta. Olemme kiteyttäneet vuosikertomukseemme, kuinka tässä onnistuimme vuonna 2017.

Vuosikertomus sisältää katsauksen päättyneeseen vuoteen, raportoinnin yritysvastuusta, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä tilinpäätöksen.

Lisätietoja: viestintäpäällikkö Johanna Otranen, johanna.otranen(a)destia.fi, p. 040 641 5810

Säsongen för vinterunderhåll av landsvägarna inleds i början av oktober – Destias väglagscentral följer väderleken 24/79.10.2018 10:50Tiedote

Säsongen för vinterunderhåll av landsvägarna inleddes i största delen av Finland i början av oktober. Även i Österbotten är vintern på väg. NTM-centralerna konkurrensutsatte över 80 entreprenadområden i Finlands vägnät. På sina egna entreprenadområden sköter Destia dygnet runt om plogning, halkbekämpning och belysning. Destia genomför underhållsåtgärderna i enlighet med de kvalitetskrav som Trafikverket har fastställt.

Maanteiden talvihoitokausi alkaa lokakuun alussa – Destian kelikeskus seuraa säätä 24/728.9.2018 15:30Tiedote

Illat pimenevät, ilmat kylmenevät ja talvi tekee tuloaan. Maanteiden talvihoitokausi käynnistyy suurimmassa osassa Suomea lokakuun alussa. ELY-keskukset kilpailuttavat Suomen tiestön yli 80 urakka-aluetta. Destia hoitaa omilla urakka-alueillaan auraukset, liukkauden torjunnan ja valaistuksen vuorokauden ympäri. Destia toteuttaa kunnossapidon toimet Liikenneviraston määrittelemien laatuvaatimusten mukaisesti.