Digital Workforce nimittää maajohtajan Isoon-Britanniaan vauhdittamaan strategista kasvua

Lehdistötiedote 10.2.2022

Älykkään automaation johtava palveluyhtiö Digital Workforce on nimittänyt Leon Staffordin Ison-Britannian maajohtajaksi vauhdittamaan kasvuaan terveydenhuollon, teollisuuden, energian, yleishyödyllisten palveluiden ja julkishallinnon alueilla.

Forrester Research -tutkimuslaitoksen mukaan yhtiöt, joiden toimintaa on älykkäästi automatisoitu, pärjäävät kilpailussa ylitse muiden. 1   Maailmanlaajuisesti jo 73 % organisaatioista käyttää automaatioteknologioita. 2 Digital Workforcen mukaan yritysten ja julkisen sektorin kiinnostus älykkään automaation ja ohjelmistorobotiikan hyödyntämiseen on kasvanut huomattavasti Isossa-Britanniassa.

Digital Workforcen toimitusjohtaja Mika Vainio-Mattila toteaa: ”Yhtiöt ovat ymmärtäneet kuinka älykkään automaation käyttö tukee strategian ja päämäärien saavuttamista. Ja samanaikaisesti automatisoimalla prosesseja ja uudelleenjärjestelemällä työtehtäviä helpotetaan resurssivajetta. Onnistuminen vaatii oikeaa kumppania. Uskomme Digital Workforcen olevan vahvoilla tässä ja olemme matkalla kohti strategista kasvua älykkään automaation johtavaksi toimittajaksi Isossa-Britanniassa viidessä vuodessa. Päämäärämme saavuttamiseen tarvitsemme asiantuntevan henkilöstön, ja Leon on osoittanut loistavan ammattitaitonsa viime kuukausien aikana. Hänen johdollaan pystymme jatkamaan Ison-Britannian toimintojemme kehittämistä onnistuneesti”.

Leon Stafford tuli yhtiön palvelukseen ensin myyntijohtajaksi toukokuussa 2021 Blue Prism -yhtiöstä, jossa hän johti ohjelmistorobotiikan projekteja asiakkainaan muun muassa puolustusministeriö, poliisihallinto ja ABB-yhtymä. Hän on auttanut Digital Workforcea vahvistamaan suhteitaan Ison-Britannian yksityis- ja julkishallinon puolen organisaatioihin terveydenhuollossa, vakuutustoimialalla, teollisuudessa sekä paikallishallinnossa.

Leon Stafford sanoo: ”Monet yritykset voivat saavuttaa hyötyjä älykkäästä automaatiosta, mutta onnistumiseen tarvitaan skaalautuvia palveluita. Näitä Digital Workforce tarjoaa: ainutlaatuiset pilvipohjaiset palvelumme ovat nopein, helpoin ja kustannustehokkain tapa älykkään automaation käyttöönottoon. Iloitsen mahdollisuudesta kehittää hyvää työtämme, jolla autamme isoja organisaatioita saavuttamaan automaatiolla enemmän. Jatkamme avainkumppanisuhteiden kehittämistä tavoitteidemme saavuttamiseksi yhdessä loistavien kollegoiden kanssa. Meillä on erinomainen positio vastata nopeasti kasvavaan markkinaan Isossa-Britanniassa.”.

Digital Workforce listautui hiljattain Helsingin Nasdaq First North Growth Market -pörssiin, ja on asettanut kasvun Isossa-Britanniassa avainasemaan ja prioriteetiksi matkallaan kohti globaalia nopeaa kasvua.

Viitteet

1https://www.forrester.com/blogs/predictions-2022-the-pandemics-wake-drives-automation-trends/

2 https://www2.deloitte.com/uk/en/pages/press-releases/articles/two-thirds-of-business-leaders-used-automation-to-respond-to-the-impact-of-covid-19.html

Mika Vainio-Mattila, toimitusjohtaja, puh. 040 752 0617