Digital Workforcen toimittama ratkaisu tuo Planet Markille liiketoimintamahdollisuuksia 100 000 punnan arvosta

Lehdistötiedote 22.6.2022

Kestävän kehityksen sertifiointeja tarjoava yritys Planet Mark kasvaa nopeasti ja tarvitsi tehokkaan tavan liiketoiminnan skaalaamiseen automatisoimalla keskeisiä prosesseja. Digital Workforcen toimittama prossessien automaatioratkaisu tuo Planet Markille uusia liiketoimintamahdollisuuksia 100 000 punnan arvosta, mikä muuttaa myös Planet Markin strategisia tavoitteita.

Planet Mark auttaa yrityksiä kestävän kehityksen tavoitteissa muuttamaan toimintatapojaan, sertifioimaan tavoitteitaan ja saavuttamaan nollapäästötason. Yhä useammat yritykset sitoutuvat parantamaan ympäristövaikutuksiaan, ja tarve tarkkojen mittaus- ja raportointitapojen käyttöön on kasvanut eksponentiaalisesti. Tästä syystä Planet Markin liiketoiminta on kasvanut voimakkaasti ja yhtiö tarvitsi ratkaisun resurssien hallintaan ja korkean palvelutason varmistamiseen.

Mark Saldanha, Planet Markin digipäällikkö toteaa: ”Kävi ilmeiseksi, että jos aiomme vastata asiakkaidemme kasvaviin tarpeisiin, joutuisimme käymään läpi merkittävän digitaalisen muutoksen. Liiketoimintamme ydin on hiilipäästön mittaus, joka voi olla melko monimutkaista. Tarvitsimme tavan poistaa mahdollisimman paljon manuaalista rutiinityötä, jotta analyytikot voisivat keskittyä monimutkaisempiin tehtäviin. Aloitimme Digital Workforcen kanssa syvällisen liiketoiminnan automatisoinnin kartoitusvaiheen, jonka lopputuloksena olemme saaneet identifioitua uusia liiketoimintamahdollisuuksia 100 000 punnan arvosta. Tästä syystä päivitämme myös toimintatapojamme, strategiaamme ja tavoitteitamme hyödyntämällä prosessien automaatiota. Digital Workforce pystyy toimittamaan meille tarvitsemmamme ratkaisun, jossa meidän ei tarvitse sitoutua yhteen työkaluun vaan voimme valita meille kulloinkin parhaimmin sopivan. Käyttöönotettavan ratkaisun avulla pystymme vapauttamaan analyytikkotiimin aikaa lisäarvoa tuottaviin tehtäviin.”

Leon Stafford, Ison-Britannian maajohtaja kommentoi:”Kun aloitimme projektin Planet Markin kanssa, emme voineet kuvitella, että voisimme tuottaa yritykselle 100 000 punnan arvosta uusia liiketoimintamahdollisuuksia. Olemme tyytyväisiä, että pystymme tuomaan näin paljon lisäarvoa asiakkaallemme ja auttaa Markia ja hänen tiimiään Planet Markilla ymmärtämään, kuinka automaatio voi auttaa yritystä saavuttamaan tavoitteensa sekä tunnistamaan mahdollisuuksia automaation hyödyntämiseksi.

Planet Mark on Iso-Britanniassa toimiva kestävän kehityksen sertifiointiohjelmia tarjoava yritys. Se auttaa yrityksiä niiden tavoitteissa muuttamaan toimintatapojaan, sertifioimaan tavoitteitaan ja saavuttamaan nollapäästötason. Vuodesta 2015 ​​lähtien yritys on sertifioinut yli 800 organisaatiota eri aloilla, mukaan lukien muoti, valmistus, ammatti- ja yrityspalvelut, kiinteistö-, rahoitus-, ravintola-, vähittäiskauppa ja suunnittelu.

Jaana Sirkiä
Viestintäpäällikkö