DIGITALIST GROUP JA GROW YHDISTYVÄT

Kansainvälinen konsultti- ja muotoilutoimisto Grow ja Digitalist Group yhdistävät voimansa luodakseen holistisia innovaatio-, muotoilu- ja teknologiapalveluita

Digitaalisuus haastaa yrityksiä ja julkista sektoria luomaan uusia innovaatioita, muotoilua ja ohjelmistoja, jotta ne pysyisivät muuttuvien asiakastarpeiden mukana. Digitalist Group ja Grow ovat päättäneet yhdistää voimansa tarjotakseen tarvittavia uusia ratkaisuja.

Ideoista konkretiaan

Yhdessä Grow ja Digitalist Group muodostavat luovan ja globaalin ohjelmistoyrityksen. Digitalist Groupin tavoitteena on kasvaa ja palvella sekä paikallisia että globaaleja asiakkaita, joita ovat tällä hetkellä muun muassa Electrolux, Fortum, Volvo Group, Honda, Kone, Nokia, Pfizer, Spotify, Carlsberg ja BillerudKorsnäs.

”Tällä yhdistymisellä mahdollistamme saumattomien asiakaskokemusten luomista, sekä offline että online, fyysisesti ja digitaalisesti. Yhdessä Digitalistin lisäämme kärkikykyjä digitaalisessa palvelumuotoilussa ja uusien teknologioiden valjastamisessa", toteaa Andreas Rosenlew, GROW’n perustaja ja managing partner.

“Yhdessä meistä tulee strategisempia, luovempia ja ajankohtaisempia sekä olemassa oleville että uusille asiakkaillemme. Digitalistista tulee digitaalisen aikakauden luovien asiakaskokemusten keskittymä”, sanoo Digitalist Groupin toimitusjohtaja Ville Tolvanen.

Digitalist Group luo ja toimittaa uusia innovaatio-, muotoilu- ja ohjelmistoratkaisuja. Digitalist Groupin palveluksessa on 280 asiantuntijaa USA:ssa, Kanadassa, UK:ssa, Tukholmassa ja Helsingissä. Digitalist toimittaa menestyksekkäästi huomisen ratkaisuja tänään laaja-alaisen osaamisensa avulla. Digitalist Groupin tavoitteena on toimittaa holistisia ratkaisuja vahvan brändin yrityksille. Digitalist avaa uuden yli 100 asiantuntijan studion Tukholmaan elokuussa 2018.

Ville Tolvanen, Digitalist Group, Toimitusjohtaja,
ville.tolvanen@digitalistgroup.com, +358 50 310 0642

Digitalist Group is a creative technology company with designers, engineers, strategists, and innovators, working together in Finland, Sweden, the Great Britain, Singapore, Canada and the U.S. At the crossroad of business, design and technology, we work alongside our clients to innovate offerings, tap on business potential, and benefit on enhanced productivity.

Digitalist Group Oyj vahvistaa verkkosivujen suunnittelu- ja kehittämispalvelutarjontaansa sekä laajentaa Ruotsiin ostamalla Wunderkraut Sweden AB:n emoyhtiön7.7.2017 08:00Tiedote

Digitalist Group Oyj on allekirjoittanut sopimuksen, jolla Wunderkraut Sweden AB:n ruotsalainen emoyhtiö NodeOne Group AB liittyy osaksi Digitalist Groupia edellyttäen. Kaupan toteutuessa Digitalist Group laajentaa toimintaansa Ruotsiin ja vahvistaa verkkosivujen suunnittelu- ja kehittämispalvelutarjontaansa merkittävästi. Kaupan myötä Digitalist Group tuo Ruotsin markkinoille täyden ”Discover - Design - Deliver” -tarjontansa, jonka kautta asiakkaat saavat kaikki tarvitsemansa digitalisaatiopalvelut yhdestä paikasta. Wunderkraut Swedenillä on vahva maine johtavana digitaalisen kehitykseen ja verkkosivujen kehittämiseen erikoistuneena yhtiönä Ruotsissa, sen asiakastyytyväisyys on erittäin korkealla tasolla, ja sen maailmanluokan tiimillä on jatkuvasti kiinnityksiä ja projekteja.