Digitalist Group Oyj:stä tulee City Cruises Plc:n asiakaskokemuksen yhteistyökumppani

Digitalist Group Oyj (Digitalist Group) on laajentanut palveluntarjontaansa varausjärjestelmän toimittamiseen ja digitaalisten palveluiden kehittämiseen City Cruises Plc:lle.

Digitalist Group toimii seuraavat viisi vuotta City Cruises Plc:n asiakaskokemuksen yhteystyökumppanina, toimittaen tälle suunnittelu- ja teknologiapalveluita. Sopimus on voimassa vuoteen 2024 asti.

City Cruises on Yhdistyneen kuningaskunnan suurin sightseeing-risteilyjen tarjoaja, joka kuljettaa joka vuosi neljä miljoonaa matkustajaa Thames-joella ja operoi myös Yorkissa ja Poolessa. Tämä sopimus tukee Digitalist Groupin strategiaa, jonka tarkoituksena on laajentaa Digitalist Groupin ratkaisu- ja palvelutoimintaa matkustuksen ja kuljetuksen alalla.

“Haluamme kiittää City Cruisesia luottamuksesta Digitalist Groupin digitaalisiin design- ja teknologiapalveluihin. Sopimus City Cruisesin kanssa on mahtava lisä matkustus- ja kuljetusalan asiakasportfolioomme ja City Cruises tulee olemaan tärkeä asiakas meille seuraavan viiden vuoden ajan. Tämä yhteistyö on myös hieno mahdollisuus kehittää matkustus- ja kuljetusalan digitaalisia palveluja, jotka vievät alaa eteenpäin.”
- Tony Grubb, VP UK Region, Digitalist Group

Digitalist Group Plc
Chief Customer Officer - Teppo Kuisma
teppo.kuisma@digitalistgroup.com

City Cruises Plc
Sales and Marketing Director - Clare Newman
claren@citycruises.com

Digitalist Group Oyj vahvistaa verkkosivujen suunnittelu- ja kehittämispalvelutarjontaansa sekä laajentaa Ruotsiin ostamalla Wunderkraut Sweden AB:n emoyhtiön7.7.2017 08:00Tiedote

Digitalist Group Oyj on allekirjoittanut sopimuksen, jolla Wunderkraut Sweden AB:n ruotsalainen emoyhtiö NodeOne Group AB liittyy osaksi Digitalist Groupia edellyttäen. Kaupan toteutuessa Digitalist Group laajentaa toimintaansa Ruotsiin ja vahvistaa verkkosivujen suunnittelu- ja kehittämispalvelutarjontaansa merkittävästi. Kaupan myötä Digitalist Group tuo Ruotsin markkinoille täyden ”Discover - Design - Deliver” -tarjontansa, jonka kautta asiakkaat saavat kaikki tarvitsemansa digitalisaatiopalvelut yhdestä paikasta. Wunderkraut Swedenillä on vahva maine johtavana digitaalisen kehitykseen ja verkkosivujen kehittämiseen erikoistuneena yhtiönä Ruotsissa, sen asiakastyytyväisyys on erittäin korkealla tasolla, ja sen maailmanluokan tiimillä on jatkuvasti kiinnityksiä ja projekteja.