Digitalist Group Oyj:stä tulee City Cruises Plc:n asiakaskokemuksen yhteistyökumppani

Digitalist Group Oyj (Digitalist Group) on laajentanut palveluntarjontaansa varausjärjestelmän toimittamiseen ja digitaalisten palveluiden kehittämiseen City Cruises Plc:lle.

Digitalist Group toimii seuraavat viisi vuotta City Cruises Plc:n asiakaskokemuksen yhteystyökumppanina, toimittaen tälle suunnittelu- ja teknologiapalveluita. Sopimus on voimassa vuoteen 2024 asti.

City Cruises on Yhdistyneen kuningaskunnan suurin sightseeing-risteilyjen tarjoaja, joka kuljettaa joka vuosi neljä miljoonaa matkustajaa Thames-joella ja operoi myös Yorkissa ja Poolessa. Tämä sopimus tukee Digitalist Groupin strategiaa, jonka tarkoituksena on laajentaa Digitalist Groupin ratkaisu- ja palvelutoimintaa matkustuksen ja kuljetuksen alalla.

“Haluamme kiittää City Cruisesia luottamuksesta Digitalist Groupin digitaalisiin design- ja teknologiapalveluihin. Sopimus City Cruisesin kanssa on mahtava lisä matkustus- ja kuljetusalan asiakasportfolioomme ja City Cruises tulee olemaan tärkeä asiakas meille seuraavan viiden vuoden ajan. Tämä yhteistyö on myös hieno mahdollisuus kehittää matkustus- ja kuljetusalan digitaalisia palveluja, jotka vievät alaa eteenpäin.”
- Tony Grubb, VP UK Region, Digitalist Group

Digitalist Group Plc